Ik moet ook weer klemmen zetten.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:36 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Welke? Het lijkt wel een plaag.
Ow, ik bedoelde die familie met beroerde TV programma's.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:42 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik moet ook weer klemmen zetten.
Nou, ik letterlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ow, ik bedoelde die familie met beroerde TV programma's.
Nog nooit een hele aflevering van gezien ..quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:52 schreef FaithHealer het volgende:
Maar die Meilandjes zijn zo weer weg hier.
Ook zo'n beroerd programma.
Niet te pruimen die gast. Niet eens grappig.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit een hele aflevering van gezien ..
Ik zapp altijd gelijk weg als die in een programma verschijntquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:13 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Niet te pruimen die gast. Niet eens grappig.
Is dat opgenomen voor de lockdown, vind er teveel mensen zitten ..quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:15 schreef FaithHealer het volgende:
Godsamme, bij VI gaat het er ineens over.
Waarom kijk je naar die bagger?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:15 schreef FaithHealer het volgende:
Godsamme, bij VI gaat het er ineens over.
Ik zit nu te kijken. Ze hebben weer een hoop "bekende Nederlanders" gevonden waar ik nog nooit van gehoord had!quote:
Maar wel een Fokkerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken. Ze hebben weer een hoop "bekende Nederlanders" gevonden waar ik nog nooit van gehoord had!
Hmmm, veel plezier danquote:
Ben er ook wel weer klaar mee.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik keek net eve maar tis een of ander kwis... met een hoop gelul ..ik kijk nu Real
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |