Dan gebruik je je telefoon er voorquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn agenda van 2020 is de enige die ik nog heb, daar staat geen januari 2022 in
Die is al volquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gebruik je je telefoon er voor
volquote:
Is goed, kom je hem brengen?quote:
Mail hem welquote:
Maar ik ga drakin zelf niet mailenquote:
Zou ik ook niet doenquote:Op zondag 3 januari 2021 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ik ga drakin zelf niet mailen
morgen nog steeds uitslapenquote:Op zondag 3 januari 2021 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
maar eens niet te laat naar bed straks,
heb wat in te halen geloof ik.
Ik zit nog steeds aan de plakjes kaas worst en bier vergeten te slapenquote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 06:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds aan de plakjes kaas worst en bier vergeten te slapen
quote:
Ja, nou, dat dus waarschijnlijkquote:Op zondag 3 januari 2021 10:47 schreef shiitake het volgende:
Ik zag toevallig gisteravond de aankondiging. Ik kijk wel op tv. Ben toch wel nieuwsgierig.
Ik hou niet zo van betaalde streamsquote:Op zondag 3 januari 2021 10:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Om nou weer videoland abo te nemen daar voor.. want echt heel leuk zal het toch wel niet worden denk ik
Nou dat kon je gewoon via de site bekijken, en was ook maar een klein bedrag...quote:Op zondag 3 januari 2021 10:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van betaalde streams
Daarom ben ik bij UTO bij aflevering 1 afgehaakt
Ik vind betalen voor 24 uur streams terwijl ik er maar een paar kan zien 's avonds zondequote:Op zondag 3 januari 2021 10:52 schreef shiitake het volgende:
Ik ga ook geen streams betalen dit keer. Bij UTO op een gegeven moment wel even gedaan.
En dan gebeurde er eens wat spectaculairs en dan ging het beeld op zwart. Dat vond ik echt belachelijk.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind betalen voor 24 uur streams terwijl ik er maar een paar kan zien 's avonds zonde
Ja, ook datquote:Op zondag 3 januari 2021 10:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
En dan gebeurde er eens wat spectaculairs en dan ging het beeld op zwart. Dat vond ik echt belachelijk.
Ik ga het wel kijken. Die limiet van 3 maanden is erg fijn, niet zo'n eindeloos gebeuren tot St Juttemisquote:Op zondag 3 januari 2021 10:44 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me net dat morgen BB gaat beginnen
Ik ben er nog niet over uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |