DIe is 10 jaar geleden met pensioen gegaan en nog steeds lult ie je oren van je hoofd... Ik heb hem mn hele leven al gehoord en ben het nu wel zat ..quote:
Ja, ik herkende alleen Jeroen van Inkel, die Erik de Zwart bleek te zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:00 schreef drakin het volgende: [..] Het is gewoon weer met onbekende Nederlanders dus
![]()
Rocky is de Mol zag ikquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik herkende alleen Jeroen van Inkel, die Erik de Zwart bleek te zijn
quote:
Van mij hoeft hij ook niet, die andere zijn beter.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe is 10 jaar geleden met pensioen gegaan en nog steeds lult ie je oren van je hoofd... Ik heb hem mn hele leven al gehoord en ben het nu wel zat ..
Die namen ken ik, jammer toch geen onbekende mensenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik herkende alleen Jeroen van Inkel, die Erik de Zwart bleek te zijn
Ja ik ga even een minuutje stilte houden geloof ik.quote:
Nou de meesten zijn mij wel onbekend maar dat is vaak zo. Er is een groot aantal bekende Nederlanders die ik alleen ken van Wie is de Mol of Expeditie Robinson...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Die namen ken ik, jammer toch geen onbekende mensen
Die laatste kijk ik niet meer sinds de presentator dood ging 😥quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou de meesten zijn mij wel onbekend maar dat is vaak zo. Er is een groot aantal bekende Nederlanders die ik alleen ken van Wie is de Mol of Expeditie Robinson...
En knielen voor je iets doetquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik ga even een minuutje stilte houden geloof ik.
Waarom?quote:
Nee een of ander lang meisje .. volgens mij deed ie ooit iets met voetbal en kinderen in de Brasiliaanse Favelas van RIoquote:
Ooit een paar als sociale activiteit met huisgenoten. Had er niet van genotenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooit een aflevering gezien
Van Rocky?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooit een aflevering gezien
Omdat het een soort van moest dusquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ooit een paar als sociale activiteit met huisgenoten. Had er niet van genoten
Mag paars ook?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Helemaal jezelf in zwart kant hullen
De rug ontzien jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kniel als ik iets heb laten vallen of zo
Zwart is wel een echte rouw kleur, paars niet echt.quote:
Deze Rocky heb ik vroeger wel eens gezien toen ..https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/item/rocky/quote:
ER, die ziekenhuis serie?quote:
Ik doe het licht wel uit, zie je er niks meer van.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zwart is wel een echte rouw kleur, paars niet echt.
Ik vind het ook gewoon een debiel programma. Zelfde als dat expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat het een soort van moest dusHet trekt mij ook niet aan.
Ow, dat dat het een 'mannetje' zou zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze Rocky heb ik vroeger wel eens gezien toen ..https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/item/rocky/
Als je niet heel gehecht was aan de reactie, mag je ook minder zwart doen. Dan hoef je niet geheel zwartquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe het licht wel uit, zie je er niks meer van.
Ow, dan ken ik het nietquote:
Voor een minuut ga ik me ook niet omkleden.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je niet heel gehecht was aan de reactie, mag je ook minder zwart doen. Dan hoef je niet geheel zwart
Dan zal ik ook niet vragen of je BB gaat kijken.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een debiel programma. Zelfde als dat expeditie Robinson.
Ik houd gewoon niet van die real life shit.
Ken ik dus ook nietquote:
Dat keek ik dan toen nog wel, maar was toch wel iets anders.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal ik ook niet vragen of je BB gaat kijken.
Maar ik heb ook niets met die spelletjes met dat soort programma's als ER en Mol, vroeger had je ook Fort Boyard, dat was volgens mij ook zoiets.
Gehoord ja, gekeken nee.quote:
Dat FB heb ik ook nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat keek ik dan toen nog wel, maar was toch wel iets anders.
Dat waren wat opdrachten op een fort in de zee ergens en dan weer weg. Niet hele reizen of opgesloten op een eiland.
Weinig aan gemist hoor. Ze gingen het wel weer maken ofzo een tijdje terug.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat FB heb ik ook nog nooit gezien.
Van naam ja, inhoudelijk nee.quote:
Ik vind De Mol heel leuk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal ik ook niet vragen of je BB gaat kijken.
Maar ik heb ook niets met die spelletjes met dat soort programma's als ER en Mol, vroeger had je ook Fort Boyard, dat was volgens mij ook zoiets.
Ik vind ER wel leuk, maar De Mol minderquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind De Mol heel leuk.En Fort Boyard keek ik ook heel graag. Maar ER vind ik minder.
Ga jij eens gauw je UI veranderen dan.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind ER wel leuk, maar De Mol minder
Ojaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je UI veranderen dan.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je UI veranderen dan.
Die nieuwe versie was minder. Ik kan me nog herinneren met presentator Bas ..........quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:46 schreef D. het volgende:
En FB nooit gezien
Was dat niet met Gerard Ekdom?
De nieuwere versier ervan?
Westerweel, of zoietsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die nieuwe versie was minder. Ik kan me nog herinneren met presentator Bas ..........
Mja, zit wat in, al dat soort programma's zijn helaas geBN'iseerdquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, die oudere versie. Die laatste met Gerard Ekdom wel.
Ja is met De Mol ook gebeurd inderdaad.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, zit wat in, al dat soort programma's zijn helaas geBN'iseerd
En met ERquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja is met De Mol ook gebeurd inderdaad.
Die verdienen er de kost meequote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, zit wat in, al dat soort programma's zijn helaas geBN'iseerd
Ja ik ook ...Maar dan komen er teveel nieuwe BNérsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar ik zou het liever anders zien
Ik denk dat juist de helft een andere baan gaat zoekenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook ...Maar dan komen er teveel nieuwe BNérs
Dan ga ik wel kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:01 schreef drakin het volgende:
Iedereen met een youtube account is bner
Volgend jaar wie is de mol met braddie
quote:
Op de tast, of horend?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom kan een kind van een jaar of 10 a 12 met een blinddoek op een auto van meer dan 20 jaar oud herkennen?
Tastquote:
Ik heb wel een account daar, maar ik doe nooit filmpjes postenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:01 schreef drakin het volgende:
Iedereen met een youtube account is bner
Volgend jaar wie is de mol met braddie
Denk dat zn pa een auto-sloperij heeftquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom kan een kind van een jaar of 10 a 12 met een blinddoek op een auto van meer dan 20 jaar oud herkennen?
ARD 1quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Ik heb nog nooit auto's gevoeld, dus geen idee of ik dat zou kunnen
Dan hoef je ook geen account te hebben, kijken kan altijdquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel een account daar, maar ik doe nooit filmpjes posten
Jung gegen Alt ofzoquote:
Ja maar ik ben wel abo op een hoop kanalen of kan dat ook zonderquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen account te hebben, kijken kan altijd
Waarom?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:08 schreef D. het volgende:
Ik kon al kleine jongen auto's aan de koplampen herkennen
Staat hier juist vaak op, relaxt land en relaxte mensenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Zegt me niets, maar ik kijk ook nooit de Duitsers
Onprettige taal om te horen
Ow, nee, dat zal wel nietquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel abo op een hoop kanalen of kan dat ook zonder
Goede vraag, ging vanzelfquote:
Zoveel mensen, zoveel meningenquote:Staat hier juist vaak op, relaxt land en relaxte mensen
Ik heb nog geen agenda voor 2022 dat ga ik vergetenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je tegen die tijd even een melding doen?
Gelukkig maar, zou saai worden andersquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Goede vraag, ging vanzelf
[..]
Zoveel mensen, zoveel meningen
Geen Mart iigquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou saai worden anders
Ow, nouja, dat kijk ik het wel later terugquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen agenda voor 2022 dat ga ik vergeten
Ooit wel heel veel gefilmd en nogal wat op youtube gedumpt , hobby van me tot mijn videocamera gestolen werd. Maar nooit op de manier waarop men nu het ene na het andere flutfimpje post. Het is niet leuk meer nuquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel een account daar, maar ik doe nooit filmpjes posten
We gaan niet samen kijken?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, dat kijk ik het wel later terug
Zit net te denken, staat in de agenda van het ene niet vaak al een week van het volgende jaar?quote:
Mijn agenda van 2020 is de enige die ik nog heb, daar staat geen januari 2022 inquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Zit net te denken, staat in de agenda van het ene niet vaak al een week van het volgende jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |