Ik vind De Mol heel leuk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal ik ook niet vragen of je BB gaat kijken.
Maar ik heb ook niets met die spelletjes met dat soort programma's als ER en Mol, vroeger had je ook Fort Boyard, dat was volgens mij ook zoiets.
Ik vind ER wel leuk, maar De Mol minderquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind De Mol heel leuk.En Fort Boyard keek ik ook heel graag. Maar ER vind ik minder.
Ga jij eens gauw je UI veranderen dan.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind ER wel leuk, maar De Mol minder
Ojaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je UI veranderen dan.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je UI veranderen dan.
Die nieuwe versie was minder. Ik kan me nog herinneren met presentator Bas ..........quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:46 schreef D. het volgende:
En FB nooit gezien
Was dat niet met Gerard Ekdom?
De nieuwere versier ervan?
Westerweel, of zoietsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die nieuwe versie was minder. Ik kan me nog herinneren met presentator Bas ..........
Mja, zit wat in, al dat soort programma's zijn helaas geBN'iseerdquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, die oudere versie. Die laatste met Gerard Ekdom wel.
Ja is met De Mol ook gebeurd inderdaad.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, zit wat in, al dat soort programma's zijn helaas geBN'iseerd
En met ERquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja is met De Mol ook gebeurd inderdaad.
Die verdienen er de kost meequote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, zit wat in, al dat soort programma's zijn helaas geBN'iseerd
Ja ik ook ...Maar dan komen er teveel nieuwe BNérsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar ik zou het liever anders zien
Ik denk dat juist de helft een andere baan gaat zoekenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook ...Maar dan komen er teveel nieuwe BNérs
Dan ga ik wel kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:01 schreef drakin het volgende:
Iedereen met een youtube account is bner
Volgend jaar wie is de mol met braddie
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |