Borderline Babes?quote:Op zondag 3 januari 2021 10:44 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me net dat morgen BB gaat beginnen
Ik ben er nog niet over uit
Jij hebt toch een RLS Social Media topic? Dus jij moet het 'beroepshalve' wel volgen dusquote:Op zondag 3 januari 2021 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga het wel kijken. Die limiet van 3 maanden is erg fijn, niet zo'n eindeloos gebeuren tot St Juttemis
Hier lullen we ook over onderwerpen hoorquote:Op zondag 3 januari 2021 11:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het leuke van BB kijken vind ik dat je dan tenminste een onderwerp om over te lullen.. dat mis ik hier weleens
In de COS dan hč.
Ach ja, ik keek dat Utopia meestal s'ochtends vroeg eventjes en af en toe s'avonds maar de sjeu was er op een gegeven moment wel van af, 3 maanden is primaquote:Op zondag 3 januari 2021 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt toch een RLS Social Media topic? Dus jij moet het 'beroepshalve' wel volgen dus
Maar idd, 3 maanden is te overzien
Ik denk dat ik het ga volgen, en zonder streamsquote:Op zondag 3 januari 2021 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja, ik keek dat Utopia meestal s'ochtends vroeg eventjes en af en toe s'avonds maar de sjeu was er op een gegeven moment wel van af, 3 maanden is prima
Snap ik maar ik vond het altijd net wat te gestuurd, die uitzendingen.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ga volgen, en zonder streams
De hoogtepunten zijn op Fok en en de tv-uitzending wel terug te kijken
Ja, maar da's vandaag de dag helaas bij alles wat 'spontaan' moet lijkenquote:Op zondag 3 januari 2021 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap ik maar ik vond het altijd net wat te gestuurd, die uitzendingen.
Dat gestuurde zie je in de 24/7 vaak al aankomen .. Maar ik hoop wel dat er nog wat meer bewoners in komen want 8 is maar verrekt weinigquote:Op zondag 3 januari 2021 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap ik maar ik vond het altijd net wat te gestuurd, die uitzendingen.
Ja de uit te zenden momentjes dropen er vaak van afquote:Op zondag 3 januari 2021 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gestuurde zie je in de 24/7 vaak al aankomen .. Maar ik hoop wel dat er nog wat meer bewoners in komen want 8 is maar verrekt weinig
Daar is hier toch een heel subforum voor?quote:
Noem je Drakin nu een Borderline Babe?quote:Op zondag 3 januari 2021 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is hier toch een heel subforum voor?
Ja snap ik... staat er misschien wat lullig.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Hier lullen we ook over onderwerpen hoor
En iedereen is vrij om er eentje aan te dragen, of om wel/niet op een ander onderwerp in te haken
Komen er ookquote:Op zondag 3 januari 2021 12:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja de uit te zenden momentjes dropen er vaak van af![]()
Ik denk dat er rap nog 8 bij komen
Dat weet jij beter dan ik danquote:Op zondag 3 januari 2021 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is hier toch een heel subforum voor?
Alsof jij R&P niet kentquote:
Niet elk topic op Fok ken ik uit mijn hoofd.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 12:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet elk topic op Fok ken ik uit mijn hoofd.
Je hebt ze geteldquote:Op zondag 3 januari 2021 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
Niet alle 2587320 topics uit je hoofd kennen
Tel jij ze niet eens?quote:
Je zal toch maar alle sc's moeten lezenquote:Op zondag 3 januari 2021 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
Niet alle 2587320 topics uit je hoofd kennen
Nee ik mis dat autistische trekje netquote:
Lekker, ik maak dat meestal nog op Moeders manier. Ham en kaas en tomatensaus.quote:
Ik met gehakt, paprika, Courgette, saus en strooikaasquote:Op zondag 3 januari 2021 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker, ik maak dat meestal nog op Moeders manier. Ham en kaas en tomatensaus.
Strooikaas denk ik altijd aan ditquote:Op zondag 3 januari 2021 17:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik met gehakt, paprika, Courgette, saus en strooikaas
Ik heb deze altijd.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Strooikaas denk ik altijd aan dit [ link | afbeelding ]wwwi m En dat is stinkend goor
Ok potjes kaas is niet mijn dingquote:
Die stinkt wel, maar is best lekkerquote:Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Strooikaas denk ik altijd aan dit [ link | afbeelding ]wwwi m En dat is stinkend goor
Ik vermijd die potjes sinds ik een kind wasquote:
smaak evolueert met de jaren.. Ik bleef er als kind ook van afquote:Op zondag 3 januari 2021 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermijd die potjes sinds ik een kind was
Met het verschil dat mijn smaak er op vooruit is gegaan.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
smaak evolueert met de jaren.. Ik bleef er als kind ook van af
Mooi tochquote:Op zondag 3 januari 2021 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Met het verschil dat mijn smaak er op vooruit is gegaan.
Ja ik eet alles wel zelfs die strooikaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |