Ik denk dus echt dat laatstequote:Op zondag 3 januari 2021 19:00 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, zolang ik me kan heugen aten we dit dus geef mn moeder gewoon de schuld dat ze me verkeerd heeft voorgelicht.
Ik heb het al jaren niet op, volgens mij heb ik het nog nooit op, lijkt me ook wel lekker voor over pasta, in ieder geval een stuk smaakvoller dan jong belegen kaasquote:Op zondag 3 januari 2021 19:01 schreef espri het volgende:
Och hij is gek op kaas hoor alleen dit vind hij geen kaas dus.
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht eigenlijk dat loeder onzijdig was.
tis een traditioneel recept uit 1463 van magere Koemelk zout en Alpenkruiden lees ik net op mn potje hierquote:Op zondag 3 januari 2021 19:01 schreef espri het volgende:
Och hij is gek op kaas hoor alleen dit vind hij geen kaas dus.
Ik heb het vast ook wel eens gelezen maar is niet blijven hangen dusquote:Op zondag 3 januari 2021 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
tis een traditioneel recept uit 1463 van magere Koemelk zout en Alpenkruiden lees ik net op mn potje hier
Die alpenkruiden roken volgens mij ook heel sterk.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
tis een traditioneel recept uit 1463 van magere Koemelk zout en Alpenkruiden lees ik net op mn potje hier
Het verschil is een raspquote:Op zondag 3 januari 2021 19:17 schreef shiitake het volgende:
Nou liever andere kaas i.p.v. strooikaas.
Nou die Zwitserse strooikaas van een paar pagina's terug is niet geraspt denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het verschil is een rasp
( meestal)
Ga je mee doen met dry January?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:18 schreef chufi het volgende:
Ik laat net een bubbelglas kapot vallen ... Maar goed dat dit na de laatste fles van deze periode is
ik ga mn best doen maaar met de vrijdagavond bierproeverij in het verschiet gaat dat natuurlijk nooit 100% lukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |