Ik ben het me altijd wel bewustquote:Op zondag 3 januari 2021 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Misschien is "Bewust" Januari wat realistischer
Moet lukkenquote:
Ik denk dan meestal achteraf ....quote:Op zondag 3 januari 2021 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik droom weleens een dag voorbij : )
Ik ga voor Amontilladoquote:Op zondag 3 januari 2021 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
dat drink ik nooit , alhoewel ik wel Fino heb staan, maar dat is voor in de keuken
Die tellen we gewoon niet meequote:Op zondag 3 januari 2021 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga mn best doen maaar met de vrijdagavond bierproeverij in het verschiet gaat dat natuurlijk nooit 100% lukken
Voor ernaast als ik iets sta te kokenquote:Op zondag 3 januari 2021 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga voor Amontillado
Waar gebruik je die Fino voor?
Ja ik ook... hoorquote:Op zondag 3 januari 2021 19:36 schreef espri het volgende:
Ik kook ook heel graag met wijn... Soms doe ik er zelfs wat van in het eten.
In geval van nood kun je ook je eten er mee weg spoelenquote:Op zondag 3 januari 2021 19:36 schreef espri het volgende:
Ik kook ook heel graag met wijn... Soms doe ik er zelfs wat van in het eten.
Zeer belangrijk, spoelen.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In geval van nood kun je ook je eten er mee weg spoelen
Dank u. De nieuwe kalender hangt.quote:
Ik heb zelfs een scheurkalander mogen ontvangen.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank u. De nieuwe kalender hangt.
Ik wens jou ook een leuke nieuwe kalender toe.
Moet je voorstellen als dat straks weer 'mag'quote:Op zondag 3 januari 2021 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe constant denken als ik tv kijk: de mensen staan te dichtbij elkaar!! Oh ze geven handen!!
Nu al gehersenspoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |