Het komt niet eens uit Amsterdamquote:Op zondag 3 januari 2021 17:40 schreef D. het volgende:
Ik heb deze gisteren gekocht, voor op het uienbrood dadelijk
[ afbeelding ]
Kaas !!!quote:
Uienbrood?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:40 schreef D. het volgende:
Ik heb deze gisteren gekocht, voor op het uienbrood dadelijk
[ afbeelding ]
Nee he?quote:
Koop je zo'n zakje en dan krijg je nooit die portie die je wil hebben. Moet je de helft wegmikkenquote:
Jesus dat is lekkerquote:
En dan zitten er wat blauwe spikkels inquote:Op zondag 3 januari 2021 17:49 schreef pullup het volgende:
Of nog een keer pasta vreten om dat zakje op te krijgen
Kun je prima invriezenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Koop je zo'n zakje en dan krijg je nooit die portie die je wil hebben. Moet je de helft wegmikken
Nee echt?quote:
Ja dat wil wel rottenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan zitten er wat blauwe spikkels in
Ok dan ik heb nog nooit kaas in de vriezer gehadquote:Op zondag 3 januari 2021 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Echt
Doe ik altijd als ik maar een half zakje nodig heb
Van de bakker dat is lekkerquote:
Ik ook niet.. Zo'n zakje gaat wel wat langer mee dan 1 dag .. sluit het wel altijd af met een klipje.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dan ik heb nog nooit kaas in de vriezer gehad
Er is kaas en kaas he? Supermarkt NEE Kaasboer JAquote:
Er zijn ook kazen die de kaasboer verkoopt die ook gewoon in een supermarkt met beetje uitgebreide kaasafdeling te koop zijnquote:Op zondag 3 januari 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is kaas en kaas he? Supermarkt NEE Kaasboer JA
Ik heb nog nooit een knappe camembert gevondenquote:Op zondag 3 januari 2021 18:03 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn ook kazen die de kaasboer verkoopt die ook gewoon in een supermarkt met beetje uitgebreide kaasafdeling te koop zijn
Ik zal even voor je kijken komende weekquote:Op zondag 3 januari 2021 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een knappe camembert gevonden
Dank jequote:
De supermarkt is nog openquote:
Daar heb ik gisteren de boodschappen voor vandaag al gedaanquote:
Met andere woorden er is niet een stuk behoorlijk uitgelopen camembert te koopquote:Op zondag 3 januari 2021 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteren de boodschappen voor vandaag al gedaan
En ik heb nog 3 stukken kaas uit mijn kerstpakket, die 'moeten' eerst op
Het antwoord op die vraag laat nog even op zich wachtenquote:Op zondag 3 januari 2021 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Met andere woorden er is niet een stuk behoorlijk uitgelopen camembert te koop
Ik ben geduldigquote:Op zondag 3 januari 2021 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag laat nog even op zich wachten
Ik noem dit nog steeds schaapjeskaas, waarom? Geen ideequote:Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Strooikaas denk ik altijd aan dit [ link | afbeelding ]wwwi m En dat is stinkend goor
Omdat je schaapjes met de Alpen associeerde ?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:57 schreef espri het volgende:
[..]
Ik noem dit nog steeds schaapjeskaas, waarom? Geen idee![]()
Kreeg het als klein kind al op mn boterham en vind het nog steeds heerlijk, wel op een verse witte boterham, dik besmeerd met roomboter en dan de schaapjeskaas er op. Smullen.
Mijn man griezelt er vanquote:Op zondag 3 januari 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn moeder had ook vaak zo'n potje strooikaas staan, het hele keukenkastje stink er altijd naar.
Geen idee, zolang ik me kan heugen aten we dit dus geef mn moeder gewoon de schuld dat ze me verkeerd heeft voorgelicht.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je schaapjes met de Alpen associeerde ?
Ik kan me dat wel voorstellen, helemaal als iemand niet zo van kaas houdt.quote:
Ik denk dus echt dat laatstequote:Op zondag 3 januari 2021 19:00 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, zolang ik me kan heugen aten we dit dus geef mn moeder gewoon de schuld dat ze me verkeerd heeft voorgelicht.
Ik heb het al jaren niet op, volgens mij heb ik het nog nooit op, lijkt me ook wel lekker voor over pasta, in ieder geval een stuk smaakvoller dan jong belegen kaasquote:Op zondag 3 januari 2021 19:01 schreef espri het volgende:
Och hij is gek op kaas hoor alleen dit vind hij geen kaas dus.
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht eigenlijk dat loeder onzijdig was.
tis een traditioneel recept uit 1463 van magere Koemelk zout en Alpenkruiden lees ik net op mn potje hierquote:Op zondag 3 januari 2021 19:01 schreef espri het volgende:
Och hij is gek op kaas hoor alleen dit vind hij geen kaas dus.
Ik heb het vast ook wel eens gelezen maar is niet blijven hangen dusquote:Op zondag 3 januari 2021 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
tis een traditioneel recept uit 1463 van magere Koemelk zout en Alpenkruiden lees ik net op mn potje hier
Die alpenkruiden roken volgens mij ook heel sterk.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
tis een traditioneel recept uit 1463 van magere Koemelk zout en Alpenkruiden lees ik net op mn potje hier
Het verschil is een raspquote:Op zondag 3 januari 2021 19:17 schreef shiitake het volgende:
Nou liever andere kaas i.p.v. strooikaas.
Nou die Zwitserse strooikaas van een paar pagina's terug is niet geraspt denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het verschil is een rasp
( meestal)
Ga je mee doen met dry January?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:18 schreef chufi het volgende:
Ik laat net een bubbelglas kapot vallen ... Maar goed dat dit na de laatste fles van deze periode is
ik ga mn best doen maaar met de vrijdagavond bierproeverij in het verschiet gaat dat natuurlijk nooit 100% lukkenquote:
Ik ben het me altijd wel bewustquote:Op zondag 3 januari 2021 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Misschien is "Bewust" Januari wat realistischer
Moet lukkenquote:
Ik denk dan meestal achteraf ....quote:Op zondag 3 januari 2021 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik droom weleens een dag voorbij : )
Ik ga voor Amontilladoquote:Op zondag 3 januari 2021 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
dat drink ik nooit , alhoewel ik wel Fino heb staan, maar dat is voor in de keuken
Die tellen we gewoon niet meequote:Op zondag 3 januari 2021 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga mn best doen maaar met de vrijdagavond bierproeverij in het verschiet gaat dat natuurlijk nooit 100% lukken
Voor ernaast als ik iets sta te kokenquote:Op zondag 3 januari 2021 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga voor Amontillado
Waar gebruik je die Fino voor?
Ja ik ook... hoorquote:Op zondag 3 januari 2021 19:36 schreef espri het volgende:
Ik kook ook heel graag met wijn... Soms doe ik er zelfs wat van in het eten.
In geval van nood kun je ook je eten er mee weg spoelenquote:Op zondag 3 januari 2021 19:36 schreef espri het volgende:
Ik kook ook heel graag met wijn... Soms doe ik er zelfs wat van in het eten.
Zeer belangrijk, spoelen.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In geval van nood kun je ook je eten er mee weg spoelen
Dank u. De nieuwe kalender hangt.quote:
Ik heb zelfs een scheurkalander mogen ontvangen.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank u. De nieuwe kalender hangt.
Ik wens jou ook een leuke nieuwe kalender toe.
Moet je voorstellen als dat straks weer 'mag'quote:Op zondag 3 januari 2021 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe constant denken als ik tv kijk: de mensen staan te dichtbij elkaar!! Oh ze geven handen!!
Nu al gehersenspoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |