Tot nu toe doet mijn Chinese Volvo het prima met 300.000km op de klok. En elk jaar probleemloos door de keuringquote:
Niet meer eenzaam.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef Fred_B het volgende:
Goed idee om in een opwelling een hond te nemen.
Good for you, sir!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Tot nu toe doet mijn Chinese Volvo het prima met 300.000km op de klok. En elk jaar probleemloos door de keuring
Dit de basis. Zonder dat aan te pakken wordt het niks. Net als die termieten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef Snowsquall het volgende:
Deze vrouw heeft wel oog voor details maar niet voor grote defecten als een lekkend dak of rotte vloer..
Voor een Fokker! is dat wel de beste plekquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Aan de zolderkamer moet je juist als eerste beginnen.
Dat weet jij ,dat weet Rutger, dat weet heel Nederland. Als Emmy iets in haar hoofd heeft.....quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Glasvezel, 38 inch schermpje, RGB ledlampjes overalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor een Fokker! is dat wel de beste plek
Zou je denken hè, Over het algemeen komt daar het regenwater als eerste naar binnen....quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan zou ik geen patiënt bij hem willen zijn.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan zou ik geen patiënt bij hem willen zijn.
Alle kopjes en schoteltjes staan op zolder om water op te vangenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:18 schreef Snowsquall het volgende:
Ze hebben natuurlijk een vaatwasser anders wordt het nog een paar dagen afwassen..
👀quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
Super gaaf kasteel, hopelijk redt ze het!
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:21 schreef KennyPowers het volgende:
Hebben jullie behoorlijk sanitair
nee
Annet Malherbequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Die stem van die vrouw leek op die actrice uit Jiskefet en andere series.
Ze maakt ook niks af. Ze is steeds weer met iets anders bezigquote:
Nee, zelfs als je het als de meilandjes aanpakt kom je al tijd te kort. Nu is ze zelf een beetje aan het aanknoeien in haar eentjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n project komt vrees ik nooit af.
Oh die ken ik wel maar ik kan niet op de naam komen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel onderstaande:
[ afbeelding ]
Rutger denkt maakt niet uit ik heb toch mijn nieuwe woonbootquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
Nog even een feministisch statement
Was 10 minuten langer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef amaranta het volgende:
Dit zou toch een extra lange aflevering zijn?
Eddy Planckaert had daar z'n kinderen en schoonzoon en -dochter voor nodig.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n project komt vrees ik nooit af.
Ja gezellig hey.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Dit was weer eens gezellig posten met zn allen
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
2 kamers klaar, dus nog veel werk aan de winkel!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef praadje het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)en-het-kasteelleven/
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:27 schreef Pap89 het volgende:
Het grootste euvel is nu om het lekkende dak te repareren door middel van crowdfunding.
Ow God
En die termieten heeft ze lekker achter het behang geplakt. Dus over 2 jaar storten die mooie nieuwe kamers gewoon weer in. Want strucureel heeft ze geen flikker uitgevoerd.quote:
Beter dan Andre en Henka zal het nooit wordenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog even aan het verwerken wat ik gezien heb. Met gemak top3 materiaal van ik vertreks
Het was ook wel een pareltje van een afleveringquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Wat we, het is alleen maar ik, ik, ik en nog eens ik bij haar.quote:Achteraf gezien hadden we het niet anders gedaan. Hooguit had ik misschien geprobeerd om Rutger beter te begrijpen in zijn keuze voor de boot. Het kasteel is nog mooier dan ik ooit had durven dromen.
Deze is inderdaad van het niveau van die gek met die fietsenwinkel in Zweden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef Revanches het volgende:
Echt een geweldige aflevering, echte klassieker
https://www.bedandbreakfa(...)es-chauvaux/6484269/quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Iemand een linkje naar waar je kan boeken? Ik ben wel benieuwd wat het kost en hoe ze het aanprijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:55 schreef Revanches het volgende:
Let op:
Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:58 schreef Revanches het volgende:
[..]AangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:55 schreef Revanches het volgende:
Let op:
Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]Lijkt mij ook ja. Als je nu zoekt op.internet zie je er niks te koop staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DS?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:28 schreef GereDathan het volgende:
Wel een lekkere schuurvondst die DS! Als die achter is gebleven, dan kan ze daar een leuke centje aan verdienen.
Je hebt absoluut geen man nodig om je dromen te verwezenlijken...... zolang hij zijn portemonnee maar trekt, want anders kan je niet eens de kapper betalenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
Nog even een feministisch statement
Zelfs haar eigen zoons waren alleen even in beeld tijdens de verhuizing (moeders snel naar Frankrijk helpen zeker?).quote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:52 schreef LC01 het volgende:
....Die geweldige hulp die ze af en toe kreeg ook niet trouwens,
Ik zie dat jij moet leren lezen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:39 schreef riazop het volgende:
Ik zie dat dat kak-koppel er al 68.000 ¤ meer uit wil trekken
Staat Te Koop!
[ afbeelding ]
? Explainquote:Op zaterdag 2 januari 2021 10:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zie dat jij moet leren lezen.
Tuurlijk, jij gaat na een heel leven werken en je in een periode komt waar je nog enkele jaren te leven hebt cq genieten kan van je leven en niet meer helemaal 100% ter been bent onder elke omstandigheid je vrouw nog achterna omdat ie met 25k een lekkend krot van 300k wil opknappen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 10:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Zelfs haar eigen zoons waren alleen even in beeld tijdens de verhuizing (moeders snel naar Frankrijk helpen zeker?).
Voor de rest alleen wijn drinkende kakkers die niet kunnen klussen. En dus niemand van haar werk in het ziekenhuis (waar ze zo'n emotionele band mee had, nietwaar?)
De aflevering ging eigenlijk over hoe hard je in de steek kunt worden gelaten door je eigen vrienden. De echtgenoot voorop trouwens.
quote:In de uitzending van 1-1-2021 zien we hoe Emmy (60) haar droom probeert te verwezenlijken. Ze koopt een vervallen kasteel in Frankrijk zonder dat haar man Rutger (69) dezelfde droom deelt. Hij besluit voorlopig in Nederland te blijven en steunt Emmy waar hij kan. Hoe gaat het nu met Emmy en Rutger als kasteelvrouw en kasteelheer?
Een update vanuit Douzillac
Met ons gaat alles goed, ondanks een heel bewogen en enerverende tijd. Het Franse leven bevalt mij, Emmy, uitstekend! Ik geniet enorm van de vrijheid, de natuur, het klimaat en de Franse joie de vivre. Voor Rutger wordt het ook steeds aantrekkelijk om naar Frankrijk te komen. Hij heeft besloten om komende zomer een aantal maanden in het kasteel te komen wonen. Het leven als kasteelvrouw is super leuk, hoewel het in de werkelijkheid meer op het leven als kasteelboerin, klusvrouw en schoonmaker lijkt. Het ontvangen van gasten vind ik nog veel leuker dan ik had kunnen bedenken. Het is zo leuk om het kasteelleven met anderen te kunnen delen.
leef je eigen droom
Emmy
Er zijn nu twee kamers met eigen badkamer klaar. De salle à manger (eetkamer) en de keuken zijn bijna gereed. Het is veel werk en het valt soms erg tegen wat je op een dag kunt doen. Maar ik ga gestaag verder!
Alleen in lockdown
Hoewel ik, Emmy, geen heimwee heb naar Nederland, is het gemis van Rutger en de kinderen soms erg zwaar. We missen elkaar soms enorm en daar kan ik dan ook heel verdrietig van worden. Vooral in de coronatijd waarin ik alleen in lockdown zat en geen idee had wanneer ik Rutger weer zou zien, was dit erg zwaar.
Ook vrienden die wilden komen klussen mochten niet reizen. En natuurlijk waren er veel gasten die annuleerden; een bittere teleurstelling.
Bobby Churchill
Hondenliefde
Gelukkig was hond Bobby Churchill daar om heel veel liefde en aandacht aan te geven. Maar ook hij heeft de gevolgen van de coronacrisis ondervonden: hij mocht geen puppycursus volgen en geen andere honden zien. Nu is hij nog wat onwennig en overenthousiast als hij nieuwe mensen ziet. Door de coronacrisis is alles heel anders gelopen dan gedacht, maar we hebben ons erop aangepast en gaan gewoon verder. Dan duurt het allemaal maar wat langer… Als we zien hoeveel er al verbeterd is, dan is dat iets om heel blij en trots op te zijn!
En ze leefden nog lang en gelukkig
Achteraf gezien hadden we het niet anders gedaan. Hooguit had ik misschien geprobeerd om Rutger beter te begrijpen in zijn keuze voor de boot. Het kasteel is nog mooier dan ik ooit had durven dromen. Het grootste euvel is nu om het lekkende dak te repareren door middel van crowdfunding. Hopelijk geeft dit ons de kans om dit mooie chateau weer een waterdicht dak te geven en om nog lang en gelukkig te leven op deze prachtige plek!
À bientôt! Wordt vervolgd…
Emmy en Rutger
Waarom post jij iets wat al gisteren door iedereen is gelezen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:08 schreef Beursaap het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)en-het-kasteelleven/
[..]
Ik zag de uitzending toch wat anders, die vrouw is gewoon gevlucht voor dat vervelende “vriendenclubje” van die man.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:59 schreef SOG het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij gaat na een heel leven werken en je in een periode komt waar je nog enkele jaren te leven hebt cq genieten kan van je leven en niet meer helemaal 100% ter been bent onder elke omstandigheid je vrouw nog achterna omdat ie met 25k een lekkend krot van 300k wil opknappen.
Ik was met mn 1971 2 onder 1 kapper al 85k kwijt en dan heb je nog niet alles 100 procent gedaan.
In de uitzending is te zien geweest dat ze er alles aan hebben gedaan om haar aan het verstand te krijgen dat het een niet economisch rendabel project is (bv die man die zijn vriendschap op het spel had gezet). Laat staan dat je hier gelukkig van zou worden. En gezien de manier waarop zij werkt (bv muren/plafond laten stucen terwijl er overduidelijk sprake is van lekkage boven die ruimte) hebben die mensen gewoon gelijk.
Prima dat jij dat zo ziet maar voor het dak gaat ze een crowdfunding beginnen dus dan mag je er wel vanuit gaan dat de 25k die begroot was ook daadwerkelijk om en nabij het beschikbare geld was.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zag de uitzending toch wat anders, die vrouw is gewoon gevlucht voor dat vervelende “vriendenclubje” van die man.
Zit heerlijk te genieten in haar kasteel, zal haar tijd wel duren voordat het instort.
En daarnaast en dat vergeet iedereen even, zeggen ze altijd “het budget” dat wil niet zeggen dat al het kapitaal er in gaat. Gewoon wat ze begroot hebben.
Ik vond het een stoer mens en vond dat ze een leuk project heeft. Straks overlijdt die ouwe verkoopt ze de boot en maakt ze alsnog het dak, en de kozijnen en de tuin.
Het was 1.5 jaar bezigheidstherapie voor haar op zijn kosten.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zag de uitzending toch wat anders, die vrouw is gewoon gevlucht voor dat vervelende “vriendenclubje” van die man.
Zit heerlijk te genieten in haar kasteel, zal haar tijd wel duren voordat het instort.
En daarnaast en dat vergeet iedereen even, zeggen ze altijd “het budget” dat wil niet zeggen dat al het kapitaal er in gaat. Gewoon wat ze begroot hebben.
Ik vond het een stoer mens en vond dat ze een leuk project heeft. Straks overlijdt die ouwe verkoopt ze de boot en maakt ze alsnog het dak, en de kozijnen en de tuin.
Ja het beschikbare geld voor de verbouwing.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:36 schreef SOG het volgende:
[..]
Prima dat jij dat zo ziet maar voor het dak gaat ze een crowdfunding beginnen dus dan mag je er wel vanuit gaan dat de 25k die begroot was ook daadwerkelijk om en nabij het beschikbare geld was.
Anyway de lokale stucer mag in zn handjes klappen want die kan een jaarlijks terugkomend klusje bij zijn inkomen bijtellen
Tuurlijk is ze stoer, maar met zon lek dak is het dweilen met de kranen open qua kosten.
Volgens mij heeft hij zijn kapitaal al voor zijn eigen kinderen veiliggesteld.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Straks overlijdt die ouwe verkoopt ze de boot en maakt ze alsnog het dak, en de kozijnen en de tuin.
100e per kamer, 2 kamers dus max 6000 omzet per maand bij volle bezetting.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja het beschikbare geld voor de verbouwing.
Ken ook stellen die eerder voor crowdfunding gaan dan voor een lening bij vrienden of familie voor een verbouwing. Blijkt ook interessant te zijn vanwege het vastgoed en de lage rente op sparen.
De ruimtes voor de gasten zijn klaar, de eetkamer en de entree ook. Ze kan inderdaad gewoon gaan draaien, en genoeg mensen die het wel lollig vinden. Weekendje in de verbouwing.
Waarom is Emmy geen waardeloze vrouw?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:23 schreef riazop het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zijn kapitaal al voor zijn eigen kinderen veiliggesteld.
Rutger is niet gek.
Die tandartsenpraktijk is een goudmijn, maar meneer zit keihard op zijn eigen geld, en dat dak mag Emmy gaan crowdfunden.
Nee hoor, op Rutger hoef je niet te rekenen. Niet voor zijn dood en niet na zijn dood.
Waardeloze kerel
Als man hoor je je vrouw te steunen, door dik en dun.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom is Emmy geen waardeloze vrouw?
Niet als je dreigt failliet te gaan met haar acties.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Als man hoor je je vrouw te steunen, door dik en dun.
en als hij te lui is om mee te klussen moet ie gewoon geld schuiven van dat riante tandartssalaris.
*proest*quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:41 schreef riazop het volgende:
en als hij te lui is om mee te klussen moet ie gewoon geld schuiven van dat riante tandartssalaris.
En als het een kleiner financieel haalbaar project was zou dat het einde van hun relatie hebben betekend.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet als je dreigt failliet te gaan met haar acties.
Hoe kan hij failliet gaan?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet als je dreigt failliet te gaan met haar acties.
Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn. Ten eerste omdat het voor beide niet hun eerste huwelijk is en ze zich er dus (extra) van bewust zijn dat de liefde niet altijd eeuwig stand houdt. Ten tweede omdat inkomen (en vermogen) waarschijnlijk beheurlijk verschillen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:23 schreef riazop het volgende:
[..]
Rutger is niet gek.
Die tandartsenpraktijk is een goudmijn, maar meneer zit keihard op zijn eigen geld, en dat dak mag Emmy gaan crowdfunden.
Nee hoor, op Rutger hoef je niet te rekenen. Niet voor zijn dood en niet na zijn dood.
Waardeloze kerel
Fijn dat ze daarom haar eigen plan trekt. Over die Rutger kan je wel eens gelijk hebben.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:23 schreef riazop het volgende:
[..]
Rutger is niet gek.
Waardeloze kerel
Eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn. Ten eerste omdat het voor beide niet hun eerste huwelijk is en ze zich er dus (extra) van bewust zijn dat de liefde niet altijd eeuwig stand houdt. Ten tweede omdat inkomen (en vermogen) waarschijnlijk beheurlijk verschillen.
Dus die ¤ 325.000 zal haar helft van het huis in Utrecht geweest zijn. Haar eigen geld, mag ze mee doen wat ze wil. Als ze het in een Franse bodemloze put wil gooien, prima. Net zoals hij met zijn eigen geld mag doen wat hij wil. Wil hij geen geld in een kasteel stoppen? Ook prima.
Klaar? Er is niks klaar. De ruimtes die “af” zijn kan ze volgend jaar opnieuw doen omdat er niks constructiefs is gedaan. Er is lekkage, schimmel, houtrot, termieten, vocht, geen dak, geen ramen. Over een jaar is het nieuwe stucwerk al naar de klote en valt het behang naar beneden.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja het beschikbare geld voor de verbouwing.
Ken ook stellen die eerder voor crowdfunding gaan dan voor een lening bij vrienden of familie voor een verbouwing. Blijkt ook interessant te zijn vanwege het vastgoed en de lage rente op sparen.
De ruimtes voor de gasten zijn klaar, de eetkamer en de entree ook. Ze kan inderdaad gewoon gaan draaien, en genoeg mensen die het wel lollig vinden. Weekendje in de verbouwing.
Iedereen heeft die vrouw proberen te vertellen dat dit onhaalbaar is. Die man is 69, en nu al slecht ter been. Die wil de komende 10/15 jaar nog genieten. Niet in een vochtig krot zitten. Die man is niet lui, die man is 69 en fysiek niet meer in staat om iets te doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Je vergeet de trainingen en de camping...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:24 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
100e per kamer, 2 kamers dus max 6000 omzet per maand bij volle bezetting.
3000 leefgeld (bruto), 500 ontbijt kosten, 500 gwe, 1000 overige kosten, blijft er 1000 over voor het dak.
Iets zegt me dat het weinig rendabel is maar wie ben ik.
Volgens mij hield ze wel van hem maar niet van dat zure wereldje om hem heen. Dan is dit een prima keuze. Daarnaast is zij 60 en volgens mij geen type die nog 15 jaar die gierige man gaat verzorgen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Iedereen heeft die vrouw proberen te vertellen dat dit onhaalbaar is. Die man is 69, en nu al slecht ter been. Die wil de komende 10/15 jaar nog genieten. Niet in een vochtig krot zitten. Die man is niet lui, die man is 69 en fysiek niet meer in staat om iets te doen.
Die vrouw had, als ze van haar man hield, ook nog samen kunnen genieten op zn boot de laatste jaren van zn leven
Liever minder Meilandjes op TV.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
Rutger had dat kasteel voor haar gevonden? Misschien had hij beter moeten zoeken, voor ¤ 20.000 minder kon hij meer oppervlakte, beter onderhouden en dichterbij Nederland (bijv. 1,5 uur van Parijs) vinden.
Er staan zo’n 1200 kastelen te koop in Frankrijk, vanaf ¤200.000 tot voor enkele miljoenen. Je moet wel iets verder kijken dan het eerste het beste bouwval. https://immobilier.lefiga(...)0000&priceMax=350000
Al denk ik dat Emmy ook niet handig is: zelfs rotte meubels kunnen uit bepaalde gewilde periodes komen, voor je er brandhout van maakt, moet je ze door een kenner laten bekijken. Die auto zou ik ook op Le bon coin zetten.
En ze kan ook budget (lees gratis) vakantieverblijf voor klussers aanbieden
Ze zit vlakbij de Dordogne, een prachtig wandel- en kanogebied.
Ik vind het wel stoer wat ze doet, alleen iets te groot voor een soloproject. Ik zou in haar geval een of twee partners hebben gezocht en beter de markt verkend.
En al die ruimtes waar ze niet in durft, dat snap ik ook niet: het is van jou, dan wil je toch weten eat er in zit en hoe het eruit ziet? En spinnen? Als je bang voor geleedpotigen en/of reptielen bent kan je beter op een boot gaan zitten.
Dat Rutger niet helpt begrijp ik wel, zij wilde dit. Misschien ziet een zender er iets in Erica ( met af en toe een gastoptreden van Martien) in te huren, die dame weet van wanten.
Je weet dat je niet naar ze hoeft te kijken als je dat niet wil? Aan alternatieve zenders geen gebrek. En ik zou ook niet Martien, maar Erica vragen, minder geluid en meer daadkracht.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Liever minder Meilandjes op TV.
Je reageert niet op mijn vorige post. Volgens mij zit je gewoon een beetje te trollen of leef je nog in de jaren 60 ofzo? We leven in 2021. Man en vrouw zijn gelijk. Als een man de keuze maakt om niet in een project te stappen wat hem niet aanstaat en met name op zijn leeftijd, dan mag ie dat nog altijd zelf weten net zoals jij zelf mag weten dat rutger een eikel is. Maar om iemand af te lopen branden icm zelf verzonnen aannames is imo nogal sneu.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat jij het wereldje zuur vindt wil niet zeggen dat het een zuur wereldje is he... wat een azijnpissers hierquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij hield ze wel van hem maar niet van dat zure wereldje om hem heen. Dan is dit een prima keuze. Daarnaast is zij 60 en volgens mij geen type die nog 15 jaar die gierige man gaat verzorgen.
Die is ook zuur, ik vond die verbouwing wel leuk, maar de rest erna had niet gehoeven.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je weet dat je niet naar ze hoeft te kijken als je dat niet wil? Aan alternatieve zenders geen gebrek. En ik zou ook niet Martien, maar Erica vragen, minder geluid en meer daadkracht.
Die mensen om hun heen zijn ook niet mijn type mensen hoor, beetje kouwe kak, eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij hield ze wel van hem maar niet van dat zure wereldje om hem heen. Dan is dit een prima keuze. Daarnaast is zij 60 en volgens mij geen type die nog 15 jaar die gierige man gaat verzorgen.
Nogmaals, het dak is niet het enige wat geld gaat kosten en wat gedaan moet worden. Moet minimaal nog 3 ton in. Ik zou er nooit gaan zitten in dat vochtige rotte schimmel hol.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je vergeet de trainingen en de camping...
Ze gaat workshops georganiseren.
¤3000,- leefgeld is wel veel. Zeker als ze een moestuin neemt.
Vergeet die badkamers niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Die mensen om hun heen zijn ook niet mijn type mensen hoor, beetje kouwe kak, eens.
Maar die man gierig? Waar is dat op gebaseerd? Omdat hij zn geld niet in een bodemloze put wilt steken? Iedereen heeft het over het dak? Maar er is een kamer zonder (half ingestorte) vloer, houtrot, termieten, leidingwerk.
Ze hebben dit samen gezocht, en die man heeft al snel gezien dat er makkelijk 3 ton in gestoken moet worden wil je er iets van maken. Onhaalbaar dus, zeker omdat hij zelf niks kan doen wegens leeftijd/fysiek. En zij kan ook niks, ze is 1,5 jaar bezig geweest met 2 kamers op te knappen, en dan nog alleen op zicht. Niks structureels.
Ik bewonder haar positieve kijk op alles, maar soms moet je ook realistisch zijn, en zij is dat niet
Badkamers? Das het enige wat ze heeft laten doen. Maar goed, die tellen we dan ook mee. Jammer alleen dat ze het volgend jaar weer kan doen omdat het stucwerk eraf flikkert met al die lekkage. En houtrot, en vocht. Tja, zonde geld dan.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vergeet die badkamers niet.
Ik snap haar wel, dat bootje is ook geen plek voor twee personen.
Eens ff kijken wat dat ding kost,
Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Badkamers? Das het enige wat ze heeft laten doen. Maar goed, die tellen we dan ook mee. Jammer alleen dat ze het volgend jaar weer kan doen omdat het stucwerk eraf flikkert met al die lekkage. En houtrot, en vocht. Tja, zonde geld dan.
Je kan wel iets schilderen of een behangetje overheen doen, maar zolang je niks aan de basis doet is het allemaal voor niks. Beetje pleisters plakken
Riazop is gewoon een vieze oude vent hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:44 schreef SOG het volgende:
Ik zie opvallend veel vrouwen in dit topic die vergelijkbaar zijn met de kasteelboerin
Go girls! Lekker stucen!
Tja, iedereen zijn ding, maar wel kansloos. Je kan niet stucen en behangen als je vette lekkage hebt. Dat stort gewoon na een jaar in elkaar. Verven over rot hout vol termieten, goed plan. Geen ramen, handig. Electra en leidingwerk niet nagekeken, top idee. Nee, dit gaat een paar jaar in dezelfde armoedige staat weer verkocht worden. Dit is niet opknappen maar een vlaggetje in een stuk stront steken en dan roepen kijk eens hoe mooi.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Ze kan ook een terrein realiseren met tien Tiny houses, waar de Rutgers zes maanden per jaar kunnen wonen.
Aangezien die ligplaats in de jachthaven geen officiële woonbestemming heeft,
Ze had niet het eerste het beste kasteel moeten kopen. Dit kasteel is inderdaad een onhaalbare kaart. En ze moet nog maar afwachten of ze toestemming voor een camping krijgt, en als, dan moet ze daar ook van alles aanleggen: waterleidingen, douches, sanitaire, afwasgelegenheid...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Nogmaals, het dak is niet het enige wat geld gaat kosten en wat gedaan moet worden. Moet minimaal nog 3 ton in. Ik zou er nooit gaan zitten in dat vochtige rotte schimmel hol.
En leuk hoor, een B&B, een camping, workshop. En dat allemaal in dr eentje. En wie gaat dat kasteel verder opknappen dan? En de camping onderhouden, en de kamers doen? Totaal onhaalbaar.
Bij ons in de wijk ligt dat toch iets genuanceerder.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:40 schreef SOG het volgende:
[..]
Je reageert niet op mijn vorige post. ...n of leef je nog in de jaren 60 ofzo? We leven in 2021. Man en vrouw zijn gelijk....
Voor dit soort kasteeltjes staat tussen de 1200 en 1500 ¤/m2 renovatiekosten.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Nogmaals, het dak is niet het enige wat geld gaat kosten en wat gedaan moet worden. Moet minimaal nog 3 ton in....
Als je hiermee had bedoeld dat hij haar onder bewind had moeten stellen zodat ze niet had kunnen tekenen, had ik je nog een beetje begrepen. Maar je hele opgebouwde boeltje in de bodemloze put gooien, is gestoord. Geen hand vol maar een land vol vrouwen, en veel goedkopere ookquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:41 schreef riazop het volgende:
Je ZORGT voor je vrouw vriend, wat ze ook doet!!
een huwelijk is meer dan een droge financiele transactie. Veel meer.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je hele opgebouwde boeltje in de bodemloze put gooien, is gestoord.
Ja, een droog dak boven je hoofd bijvoorbeeld, als je je hele leven hard gewerkt hebt om een kapitaaltje op te bouwenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:55 schreef riazop het volgende:
[..]
een huwelijk is meer dan een droge financiele transactie. Veel meer.
Die man is nu 71, leeft geen 10 jaar meer zo te zien, wat moet die toch met dat "kapitaaltje"?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, een droog dak boven je hoofd bijvoorbeeld, als je je hele leven hard gewerkt hebt om een kapitaaltje op te bouwen
Droog, warm en comfortabel in een af huis (of een woonboot) zitten en niet in een immens kasteel waar helemaal niks voor elkaar is, je geld in kan blijven stoppen en thuisbezorgd ongetwijfeld nog niet uitgevonden is. Als ik moest kiezen zou ik ook voor de boot gaanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Die man is nu 71, leeft geen 10 jaar meer zo te zien, wat moet die toch met dat "kapitaaltje"?
Helemaal mee eens! Dit mens is rijp voor het gesticht voor mij een DARWIN AWARD aan achterlijkheid!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Voor dit soort kasteeltjes staat tussen de 1200 en 1500 ¤/m2 renovatiekosten.
Met 1400m2 ben je dus gewoon anderhalf miljoen kwijt om het picobello te hebben.
En dan ben je er nog niet. Je moet ook rekening houden met tussen de 30 en 50 ¤/m2 jaarlijkse onderhoudskosten.
Op geen enkele manier rendabel te krijgen, anders dan dat je weer een Hollandse gek vindt die er weer een paar ton voor geeft.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Bij ons in de wijk ligt dat toch iets genuanceerder.
Man boven vrouw / vrouw boven kinderen / man zorgt voor vrouw.
En die waardeloze vent, Rutger, laat haar dus gewoon stikken. Hij heeft een dikke tandartsenpraktijk, maar een financieel steuntje? Ho maar!
Dit is geen serieus huwelijk.
Wat komt die gast daar nog doen? Hoe durft ie klaploper zich te vertonen. Rutger maakt alle mannen ten schande.
Ik zou jou wel willen zien als je 71 bent en dan nog in een nat stinkend schimmelend hok wil zitten. Die man had gewoon voor zn vrouw gezorgd, in Nederland in een normaal huis. Maar zij wil kost wat kost in een bouwval wonen waar zelfs krakers nog niet in zouden willen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:41 schreef riazop het volgende:
[..]
En die waardeloze vent, Rutger, laat haar dus gewoon stikken. Hij heeft een dikke tandartsenpraktijk, maar een financieel steuntje? Ho maar!
Wat komt die gast daar nog doen? Hoe durft ie klaploper zich te vertonen. Rutger maakt alle mannen ten schande.
Kookworkshops, zo werd gezegd. Daar werd verder niet op ingegaan, maar ik ben wel benieuwd of dat een succes zou worden. Kan ze goed koken? Heeft ze eerder workshops gegeven? Ze is verpleegkundige, geen kok.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Je vergeet de trainingen en de camping...
Ze gaat workshops georganiseren.
Wijk in opkomst hoor, dat Molenbeek. Slim bekeken.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Hou eens op met trollen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat vind jij precies goed geregeld of heb je een andere aflevering gekeken dan wij?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Eindelijk even kunnen kijken.
Wat een leuke mensen! En heerlijk dat ze gewoon precies zo leven als zíj́ prettig vinden en zoals bij hen past.
Ook leuk om haar zo dolgelukkig te zien. Denk dat het haar vooral om het proces gaat, zoals dat heet. Ze had iets in haar hoofd en is het gaan doen. Good for her. En hij komt lekker steeds een halfjaartje over. Leuk stel, goed geregeld zo.
Dat ze het naar hun zin hadden op het eind. Mooi toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 00:04 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wat vind jij precies goed geregeld of heb je een andere aflevering gekeken dan wij?
Helemaal eens.quote:Op zondag 3 januari 2021 01:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ze het naar hun zin hadden op het eind. Mooi toch?
En hun leven gewoon leven zoals zij willen. Los van conventies hoe het zou moeten volgens de massa.
Mooi als je dat zo kan doen. Als zij blij zijn, waarom zou ik het dan stom vinden? Lekker belangrijk.
LOLquote:Op zondag 3 januari 2021 12:02 schreef praadje het volgende:
Op Twitter schreef trouwens iemand dat ze ook geld kon verdienen door een termiet- en greet te organiseren.
0,81% binnen.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:00 schreef praadje het volgende:
Hier kun je doneren. Rutger en Emmy zijn trouwens pas sinds 2014 getrouwd. Logisch dat hij zijn eigen opgebouwde kapitaal daar niet in wilde steken.
https://www.gofundme.com/(...)9fQtZvIqtjytqWIBKa0E
Zijn mensen die het harder nodig hebben dan een dame die getrouwd is met een tandarts die tonnen per jaar verdient heeft (ook over de rug van arme gezinnen).quote:Op zondag 3 januari 2021 12:28 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat mensen serieus doneren aan mensen met een hobby.
Doet me denken aan een gast van mijn sportschool, medisch specialist, inkomen rond de drie ton , die voor zijn studerende zoon een crowdfunding opstartte in 2019.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:28 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat mensen serieus doneren aan mensen met een hobby.
Joh, die hadden van tevoren al aangegeven dat het een kansloos project is.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:00 schreef riazop het volgende:
[..]
Die gierige kakvrindjes hebben nog niet gestort?
Verrassend hoor...
Meh ik weet niet of die mensen hun achterste van hun tong laten zien. Ze was op een gegeven moment aardig ongelukkig te zien....quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Eindelijk even kunnen kijken.
Wat een leuke mensen! En heerlijk dat ze gewoon precies zo leven als zíj́ prettig vinden en zoals bij hen past.
Ook leuk om haar zo dolgelukkig te zien. Denk dat het haar vooral om het proces gaat, zoals dat heet. Ze had iets in haar hoofd en is het gaan doen. Good for her. En hij komt lekker steeds een halfjaartje over. Leuk stel, goed geregeld zo.
Dat je blij met met een stap die je maakte, wil niet zeggen dat je die stap elk moment van de dag fijn vond. Ze zat er op bepaalde momenten behoorlijk doorheen. Liet ze ook gewoon zien. Ze leken me beiden intelligente mensen met voldoende zelfinzicht en kennis van hun tekortkomingen. Ze zijn niet opgelicht, hebben niemand opgelicht en sleurden geen kleine kinderen mee in een avontuur.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:39 schreef SOG het volgende:
[..]
Meh ik weet niet of die mensen hun achterste van hun tong laten zien. Ze was op een gegeven moment aardig ongelukkig te zien....
Zo ook bv die kickboxer van 2 weken geleden. In de follow up op de website hadden ze totaal geen spijt, terwijl die vent lichamelijk en geestelijk totaal gebroken was en opgelicht is voor wss een halve ton ofzo... nee totaal geen spijt en ze zouden zo weer kniehoog met hun laarzen in de stront ende pis sleuren en opgelicht worden voor een halve ton.
quote:Op zondag 3 januari 2021 12:02 schreef praadje het volgende:
Op Twitter schreef trouwens iemand dat ze ook geld kon verdienen door een termiet- en greet te organiseren.
Zoals al vaker tegen je gezegd, niet in een bodemloze put willen storten heeft niks met gierig zijn te maken... Nogal logisch dat men dan liever iets steunt waar het geld daadwerkelijk verschil kan maken.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:00 schreef riazop het volgende:
[..]
Die gierige kakvrindjes hebben nog niet gestort?
Verrassend hoor...
Dat schooien vind ik toch wel enigszins gênant.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:40 schreef praadje het volgende:
Ze heeft al over de 2000.00 euro binnen.
https://www.gofundme.com/(...)9fQtZvIqtjytqWIBKa0E
Ik denk dat hij wel ok is op zijn woonboot zonder die mutsquote:Op zondag 3 januari 2021 16:29 schreef Szura het volgende:
Dat ze lekker die tandarts of die kakkervrienden leegklopt
Inderdaad, het is niet alsof dit een onverwacht iets is.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat schooien vind ik toch wel enigszins gênant.
Is het ook. Ik geloof dat ze 1.1 miljoen hebben gekregen voor hun oude pand. (kan de bron niet meer vinden). Zal wel een groot deel van hem zijn aangezien ze pas in 2014 getrouwd zijn.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat schooien vind ik toch wel enigszins gênant.
Prima idd. Ik wens haar veel succes en misgun het niemand.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat je blij met met een stap die je maakte, wil niet zeggen dat je die stap elk moment van de dag fijn vond. Ze zat er op bepaalde momenten behoorlijk doorheen. Liet ze ook gewoon zien. Ze leken me beiden intelligente mensen met voldoende zelfinzicht en kennis van hun tekortkomingen. Ze zijn niet opgelicht, hebben niemand opgelicht en sleurden geen kleine kinderen mee in een avontuur.
Op het einde zei ze dat ze blij was dat ze het had gedaan. Hij vond het achteraf bezien ook leuk. Dan kan ik wel met gebalde vuist naar de tv roepen: ze liegen! Ze vinden het éigenlijk kut! Ze hebben heus wel spijt hoor!
Maar ik zie daar het nut niet zo van in. Er zijn niet echt aanwijzingen dat ze daar een potje zitten te liegen, dus waarom zou ik dat in vredesnaam dan als plausibelste optie nemen.
Ik bedoel, het wordt allemaal wel een beetje ingewikkeld. Ook over de financiering. Ten eerste mag ieder stel volgens mij doen met zijn geld wat het wil. Al vreten ze het op met een lik pindakaas. Maar goed, kennelijk zijn hier toch ethische regels voor. We nemen ze even door.
Wat was dan het moreel hoogst haalbare scenario geweest? Als die man haar financieel gesteund had, was dat niet goed geweest, want dan was ze een golddigger geweest.
Maar gelukkig voor de morele jury: zij gaat met weinig geld een door haar gekozen, en verder voor niemand nadelig avontuur aan met dit kasteel. Hij koopt lekker een boot van zijn geld. Top! Ze zijn allebei blij.
Maar wacht. Nee, dit scenario is óók niet goed, want waarom heeft die vrek haar niet gesteund? Het huwelijk zal wel slecht zijn. Het zal haar wel flink zijn tegengevallen dat hij niet financieel over de brug kwam! (Je kunt ook denken: wat een leuk en goed huwelijk, zoals zij elkaar wat bekibbelen, maar zichzelf laten zijn).
Maar goed. Ze doet het dus zonder een berg geld achter de hand. Dat is, als ik de draad niet geheel kwijt ben, moreel prijzenswaardig. Oh nee, ik lees nu dat de ‘kakkers’ haar hadden moeten financieren. Had ze dat aangenomen, was ze dan echter niet een ‘profiteur’ geweest?
Ik ben het spoor volledig bijster in deze morele kluwen. Conclusie is kennelijk dat het níet oké is dat ze het op eigen kracht doet. Want die crowdfunding is schandalig, ‘als je geld zat hebt’. Maar dat heeft ze niet, dacht ik. Want ze is geen golddigger. En dat is goed. O nee, dat is slecht. Of was het nou goed? Eh...![]()
Volgens mij interesseert het haar geen moer of dit winstgevend wordt. Ze vindt het gewoon leuk om te doen! Ze maakt zich totaal geen zorgen over de afloop. Ze ziet wel! En zoals een vriend in de uitzending zei: ze kan er altijd weer vanaf met weinig verlies. Mooi toch? Mooi wel gedaan wat je in je hoofd had te doen.
Het komt op mij wat onzinnig over als jan en alleman lichtelijk overstuur raakt van een verder onschuldig privéproject, waarover de persoon in kwestie zelf helemaal niet wakker ligt. Ze had er gewoon zin in en zat in de positie het na te jagen. Hoe gaaf is dat? Dat gun je toch iedereen?
Laat mensen toch gewoon hun gang gaan als ze geen vlieg kwaad doen ermee. Doe je het zelf toch geheel anders?
Misschien heeft die tandarts een hele dure ex ( 1, 2, 3? ) en studerende kinderen?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
....
En een tandarts die op zijn 70ste nog werkt; is dat uit weelde of noodzaak? Naar Frankrijk toe reden ze in een Volvo uit 2000. Straalt ook niet echt "succesvolle tandarts" uit. Misschien was er echt net genoeg voor het pand en de woonboot.
Ja, het geknutsel in andermans smoelwerk.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Hij zei dat ie het geknutsel nog erg leuk vond toch, die tandarts?
Ik vond m overigens niet gierig maar buitengewoon verstandig met zn geld om gaan.
Of hij geeft geen fuck om auto’squote:Op maandag 4 januari 2021 10:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Misschien heeft die tandarts een hele dure ex ( 1, 2, 3? ) en studerende kinderen?
Hij kwam iig over als een enorme klaploper. Beetje witte wijn drinken nals het meneertje uitkwam.
Het kasteel is gekocht voor ¤ 300.000,-. Klusbudget was ¤ 25.000,-. Als de verkoop van de woning in Utrecht echt zo veel op heeft geleverd, waar is de rest van het geld dan? Zijn woonboten zo duur?!?!quote:Op zondag 3 januari 2021 16:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Is het ook. Ik geloof dat ze 1.1 miljoen hebben gekregen voor hun oude pand. (kan de bron niet meer vinden). Zal wel een groot deel van hem zijn aangezien ze pas in 2014 getrouwd zijn.
Kun je zo duur maken als je zelf wilt. Zag er pas 1 te koop staan voor meer dan een miljoen. Maar ik denk dat Rutger zo verstandig is om een spaarpot(je) over te houden.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het kasteel is gekocht voor ¤ 300.000,-. Klusbudget was ¤ 25.000,-. Als de verkoop van de woning in Utrecht echt zo veel op heeft geleverd, waar is de rest van het geld dan? Zijn woonboten zo duur?!?!
Zou de opbrengst niet gedeeld moeten worden? Dan blijft er al een stukkie minder over..quote:Op maandag 4 januari 2021 21:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het kasteel is gekocht voor ¤ 300.000,-. Klusbudget was ¤ 25.000,-. Als de verkoop van de woning in Utrecht echt zo veel op heeft geleverd, waar is de rest van het geld dan? Zijn woonboten zo duur?!?!
Ik zou daar geen stap binnen durven zetten met al die rottigheidquote:Op maandag 4 januari 2021 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die crowdfunding![]()
Geef mij geld zodat ik dat kan uitgeven aan iets waarmee ik vervolgens meer geld hoop te gaan verdienen. En jullie krijgen lekker niks terug
Edit: ze biedt wel een tegenprestatie. Dat is dan wel weer netjes, al is het de vraag wanneer je die kunt cashen.
Echt niet. En zeker met kinderen niet die altijd op onderzoek uitgaan. Die storten gewoon door dat plafond van die zolder heen.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik zou daar geen stap binnen durven zetten met al die rottigheid
Die gasten zullen wel ingehuurd zijn of gratis, normale mensen met kids gaan daar op dat moment niet overnachtenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt niet. En zeker met kinderen niet die altijd op onderzoek uitgaan. Die storten gewoon door dat plafond van die zolder heen.
Dus nou ben je d'r gister ingekomme. Nou heb je ¤200.000 in je mik gedaan en drie ton in die bouwval, je had 1,1 miljoen bij je gister, waar zijn die andere zes ton dan? Hèh?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die gast is 71, en heeft zo te zien niet lang meer, dan moet je toch vooral leuke dingen met je geld gaan doen? Dan ga je toch niet oppotten? Je kunt het niet meenemen in je graf of zo.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:59 schreef oh-oh het volgende:
..., die tandarts?
Ik vond m overigens niet gierig maar buitengewoon verstandig met zn geld om gaan.
Wat je nu dus schrijft is precies wat die man doet,quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Die gast is 71, en heeft zo te zien niet lang meer, dan moet je toch vooral leuke dingen met je geld gaan doen? Dan ga je toch niet oppotten? Je kunt het niet meenemen in je graf of zo.
Dus eh...vooral niet "verstandig" doen met je geld, maar liever een kasteel kopen of zo
Ik vind dat een man voor zijn vrouw moet zorgen. Waar heb je anders een huwelijk voor?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat je nu dus schrijft is precies wat die man doet,
Maar goed dat begrijp je waarschijnlijk niet. Hij doet namelijk leuke dingen. Een bootje kopen om te wonen en lekker genieten met een wijntje.
Wat niet leuk is, een kansloos schimmel kasteel kopen waar je toch niks meer van kan maken. En waar je in de kou, stank, vocht en rommel zit. En dat met je leeftijd en fysiek.
Haha, hij staat inderdaad in de lijst met een tientjequote:Op maandag 4 januari 2021 17:12 schreef Blues het volgende:
https://denuk.nl/even-bel(...)mij-zolang-het-gaat/
Ja geweldig toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:28 schreef praadje het volgende:
Haha, hij staat inderdaad in de lijst met een tientje
Hou nog eindelijk eens op met trollen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:34 schreef riazop het volgende:
Ik vind dat een man voor zijn vrouw moet zorgen. Waar heb je anders een huwelijk voor?
Klussen, financiele ondersteuning, enzv
Kan je beter tegen je clicks rap vriendjes vertellenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:34 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik vind dat een man voor zijn vrouw moet zorgen. Waar heb je anders een huwelijk voor?
Klussen, financiele ondersteuning, enzv
Meesleuren?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Laten we wel wezen, dat zij die ouwe gammele tandarts in dat kasteel wilde meesleuren zegt meer over haar dan over Rutger.
Oh god en ook hier direct alweer de opmerking of er een real life soap van gaat komen. Ze zegt zelf (soort van) van niet maar het lijkt tegenwoordig wel standaard; krijg je online reacties op een tv optreden? Hoppa eigen show, wel echt armoe-tv zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:12 schreef SOG het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)n-me-stoer~a0b857dd/
Kon er nog wel bij denk ik want kijk het allemaal niet meer, hoop nep net als Ik Vertrek, enigste wat goed gebeurde in het kasteel heeft ze laten doen en was gelijk 25.000 euro armer, manlief springt bij met boiler en ze moet sparen voor 1000 euro dakreparatie en opeens bietsen via GoFundMe. Vond het een leuke uitzending maar krom verhaal weer en zielige hondquote:
Klopt:quote:
de programmering klopt nu al niet meer dusquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:30 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)n-van-nieuwkerk.html
Iedereen op de hoogte?
Geen idee, ik zag het gisteren op tv en nu weer in bovenstaand artikel, maar zie niets op de tv gids.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
de programmering klopt nu al niet meer dus
hoe laat dan? ik zie niks staan
Daar verbaas ik me ook elke keer weer over. Alsof in Spanje/Frankrijk/Italië alles maar mag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Toch bijzonder dat veel mensen denken dat ze in het buitenland niet te maken gaan krijgen met regels en bureaucratie![]()
Kijken blijkbaar nooit Ik Vertrek.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Toch bijzonder dat veel mensen denken dat ze in het buitenland niet te maken gaan krijgen met regels en bureaucratie![]()
Dit klinkt in ieder geval als een potentiële top aflevering.
Het blijft televisie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kijken blijkbaar nooit Ik Vertrek.
Nuja ik denk dat dat ook wel in zekere zin het geval is voor de locals maar als "rijke" buitenlander mag je je wel mooi aan alle regels gaan houdenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook elke keer weer over. Alsof in Spanje/Frankrijk/Italië alles maar mag.
Ja, ik zie al verschillende nummers van de Bingo kaart!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Klinkt als een prima uitzending.
Exact. Ik was ook het bijna weer vergeten. Wie verzint dit ook weer..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bedankt, ik had het anders gemist. Ik Vertrek hoort gewoon op vrijdag- of zaterdagavond.
Dit is echt bij 75% van die deelnemers zo héquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef KennyPowers het volgende:
geen zin in gehaast dus ik ga ondernemen
omschijving per aflevering staat allemaal al op de ik vertrek sitequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leukleuk. In deze serie komt ook een kennis van me een keer aan bod.
Waarvan ik het idee heb dat die zijn zaakjes best goed op orde heeft. Wordt wellicht een saaie uitzending
Geen idee wanneer die uitzending is, moet nog opletten dat ik hem niet mis.
Maar als je het goed op orde hebt valt een B&B toch wel mee?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef KennyPowers het volgende:
geen zin in gehaast dus ik ga ondernemen
Zij is 52?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Slechts 4 jaar verschil (48 en 52)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |