quote:Op zondag 3 januari 2021 12:02 schreef praadje het volgende:
Op Twitter schreef trouwens iemand dat ze ook geld kon verdienen door een termiet- en greet te organiseren.
Zoals al vaker tegen je gezegd, niet in een bodemloze put willen storten heeft niks met gierig zijn te maken... Nogal logisch dat men dan liever iets steunt waar het geld daadwerkelijk verschil kan maken.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:00 schreef riazop het volgende:
[..]
Die gierige kakvrindjes hebben nog niet gestort?
Verrassend hoor...
Dat schooien vind ik toch wel enigszins gênant.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:40 schreef praadje het volgende:
Ze heeft al over de 2000.00 euro binnen.
https://www.gofundme.com/(...)9fQtZvIqtjytqWIBKa0E
Ik denk dat hij wel ok is op zijn woonboot zonder die mutsquote:Op zondag 3 januari 2021 16:29 schreef Szura het volgende:
Dat ze lekker die tandarts of die kakkervrienden leegklopt
Inderdaad, het is niet alsof dit een onverwacht iets is.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat schooien vind ik toch wel enigszins gênant.
Is het ook. Ik geloof dat ze 1.1 miljoen hebben gekregen voor hun oude pand. (kan de bron niet meer vinden). Zal wel een groot deel van hem zijn aangezien ze pas in 2014 getrouwd zijn.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat schooien vind ik toch wel enigszins gênant.
Prima idd. Ik wens haar veel succes en misgun het niemand.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat je blij met met een stap die je maakte, wil niet zeggen dat je die stap elk moment van de dag fijn vond. Ze zat er op bepaalde momenten behoorlijk doorheen. Liet ze ook gewoon zien. Ze leken me beiden intelligente mensen met voldoende zelfinzicht en kennis van hun tekortkomingen. Ze zijn niet opgelicht, hebben niemand opgelicht en sleurden geen kleine kinderen mee in een avontuur.
Op het einde zei ze dat ze blij was dat ze het had gedaan. Hij vond het achteraf bezien ook leuk. Dan kan ik wel met gebalde vuist naar de tv roepen: ze liegen! Ze vinden het éigenlijk kut! Ze hebben heus wel spijt hoor!
Maar ik zie daar het nut niet zo van in. Er zijn niet echt aanwijzingen dat ze daar een potje zitten te liegen, dus waarom zou ik dat in vredesnaam dan als plausibelste optie nemen.
Ik bedoel, het wordt allemaal wel een beetje ingewikkeld. Ook over de financiering. Ten eerste mag ieder stel volgens mij doen met zijn geld wat het wil. Al vreten ze het op met een lik pindakaas. Maar goed, kennelijk zijn hier toch ethische regels voor. We nemen ze even door.
Wat was dan het moreel hoogst haalbare scenario geweest? Als die man haar financieel gesteund had, was dat niet goed geweest, want dan was ze een golddigger geweest.
Maar gelukkig voor de morele jury: zij gaat met weinig geld een door haar gekozen, en verder voor niemand nadelig avontuur aan met dit kasteel. Hij koopt lekker een boot van zijn geld. Top! Ze zijn allebei blij.
Maar wacht. Nee, dit scenario is óók niet goed, want waarom heeft die vrek haar niet gesteund? Het huwelijk zal wel slecht zijn. Het zal haar wel flink zijn tegengevallen dat hij niet financieel over de brug kwam! (Je kunt ook denken: wat een leuk en goed huwelijk, zoals zij elkaar wat bekibbelen, maar zichzelf laten zijn).
Maar goed. Ze doet het dus zonder een berg geld achter de hand. Dat is, als ik de draad niet geheel kwijt ben, moreel prijzenswaardig. Oh nee, ik lees nu dat de ‘kakkers’ haar hadden moeten financieren. Had ze dat aangenomen, was ze dan echter niet een ‘profiteur’ geweest?
Ik ben het spoor volledig bijster in deze morele kluwen. Conclusie is kennelijk dat het níet oké is dat ze het op eigen kracht doet. Want die crowdfunding is schandalig, ‘als je geld zat hebt’. Maar dat heeft ze niet, dacht ik. Want ze is geen golddigger. En dat is goed. O nee, dat is slecht. Of was het nou goed? Eh...![]()
Volgens mij interesseert het haar geen moer of dit winstgevend wordt. Ze vindt het gewoon leuk om te doen! Ze maakt zich totaal geen zorgen over de afloop. Ze ziet wel! En zoals een vriend in de uitzending zei: ze kan er altijd weer vanaf met weinig verlies. Mooi toch? Mooi wel gedaan wat je in je hoofd had te doen.
Het komt op mij wat onzinnig over als jan en alleman lichtelijk overstuur raakt van een verder onschuldig privéproject, waarover de persoon in kwestie zelf helemaal niet wakker ligt. Ze had er gewoon zin in en zat in de positie het na te jagen. Hoe gaaf is dat? Dat gun je toch iedereen?
Laat mensen toch gewoon hun gang gaan als ze geen vlieg kwaad doen ermee. Doe je het zelf toch geheel anders?
Misschien heeft die tandarts een hele dure ex ( 1, 2, 3? ) en studerende kinderen?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
....
En een tandarts die op zijn 70ste nog werkt; is dat uit weelde of noodzaak? Naar Frankrijk toe reden ze in een Volvo uit 2000. Straalt ook niet echt "succesvolle tandarts" uit. Misschien was er echt net genoeg voor het pand en de woonboot.
Ja, het geknutsel in andermans smoelwerk.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Hij zei dat ie het geknutsel nog erg leuk vond toch, die tandarts?
Ik vond m overigens niet gierig maar buitengewoon verstandig met zn geld om gaan.
Of hij geeft geen fuck om auto’squote:Op maandag 4 januari 2021 10:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Misschien heeft die tandarts een hele dure ex ( 1, 2, 3? ) en studerende kinderen?
Hij kwam iig over als een enorme klaploper. Beetje witte wijn drinken nals het meneertje uitkwam.
Het kasteel is gekocht voor ¤ 300.000,-. Klusbudget was ¤ 25.000,-. Als de verkoop van de woning in Utrecht echt zo veel op heeft geleverd, waar is de rest van het geld dan? Zijn woonboten zo duur?!?!quote:Op zondag 3 januari 2021 16:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Is het ook. Ik geloof dat ze 1.1 miljoen hebben gekregen voor hun oude pand. (kan de bron niet meer vinden). Zal wel een groot deel van hem zijn aangezien ze pas in 2014 getrouwd zijn.
Kun je zo duur maken als je zelf wilt. Zag er pas 1 te koop staan voor meer dan een miljoen. Maar ik denk dat Rutger zo verstandig is om een spaarpot(je) over te houden.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het kasteel is gekocht voor ¤ 300.000,-. Klusbudget was ¤ 25.000,-. Als de verkoop van de woning in Utrecht echt zo veel op heeft geleverd, waar is de rest van het geld dan? Zijn woonboten zo duur?!?!
Zou de opbrengst niet gedeeld moeten worden? Dan blijft er al een stukkie minder over..quote:Op maandag 4 januari 2021 21:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het kasteel is gekocht voor ¤ 300.000,-. Klusbudget was ¤ 25.000,-. Als de verkoop van de woning in Utrecht echt zo veel op heeft geleverd, waar is de rest van het geld dan? Zijn woonboten zo duur?!?!
Ik zou daar geen stap binnen durven zetten met al die rottigheidquote:Op maandag 4 januari 2021 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die crowdfunding![]()
Geef mij geld zodat ik dat kan uitgeven aan iets waarmee ik vervolgens meer geld hoop te gaan verdienen. En jullie krijgen lekker niks terug
Edit: ze biedt wel een tegenprestatie. Dat is dan wel weer netjes, al is het de vraag wanneer je die kunt cashen.
Echt niet. En zeker met kinderen niet die altijd op onderzoek uitgaan. Die storten gewoon door dat plafond van die zolder heen.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik zou daar geen stap binnen durven zetten met al die rottigheid
Die gasten zullen wel ingehuurd zijn of gratis, normale mensen met kids gaan daar op dat moment niet overnachtenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt niet. En zeker met kinderen niet die altijd op onderzoek uitgaan. Die storten gewoon door dat plafond van die zolder heen.
Dus nou ben je d'r gister ingekomme. Nou heb je ¤200.000 in je mik gedaan en drie ton in die bouwval, je had 1,1 miljoen bij je gister, waar zijn die andere zes ton dan? Hèh?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die gast is 71, en heeft zo te zien niet lang meer, dan moet je toch vooral leuke dingen met je geld gaan doen? Dan ga je toch niet oppotten? Je kunt het niet meenemen in je graf of zo.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:59 schreef oh-oh het volgende:
..., die tandarts?
Ik vond m overigens niet gierig maar buitengewoon verstandig met zn geld om gaan.
Wat je nu dus schrijft is precies wat die man doet,quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Die gast is 71, en heeft zo te zien niet lang meer, dan moet je toch vooral leuke dingen met je geld gaan doen? Dan ga je toch niet oppotten? Je kunt het niet meenemen in je graf of zo.
Dus eh...vooral niet "verstandig" doen met je geld, maar liever een kasteel kopen of zo
Ik vind dat een man voor zijn vrouw moet zorgen. Waar heb je anders een huwelijk voor?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat je nu dus schrijft is precies wat die man doet,
Maar goed dat begrijp je waarschijnlijk niet. Hij doet namelijk leuke dingen. Een bootje kopen om te wonen en lekker genieten met een wijntje.
Wat niet leuk is, een kansloos schimmel kasteel kopen waar je toch niks meer van kan maken. En waar je in de kou, stank, vocht en rommel zit. En dat met je leeftijd en fysiek.
Haha, hij staat inderdaad in de lijst met een tientjequote:Op maandag 4 januari 2021 17:12 schreef Blues het volgende:
https://denuk.nl/even-bel(...)mij-zolang-het-gaat/
Ja geweldig toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:28 schreef praadje het volgende:
Haha, hij staat inderdaad in de lijst met een tientje
Hou nog eindelijk eens op met trollen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:34 schreef riazop het volgende:
Ik vind dat een man voor zijn vrouw moet zorgen. Waar heb je anders een huwelijk voor?
Klussen, financiele ondersteuning, enzv
Kan je beter tegen je clicks rap vriendjes vertellenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:34 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik vind dat een man voor zijn vrouw moet zorgen. Waar heb je anders een huwelijk voor?
Klussen, financiele ondersteuning, enzv
Meesleuren?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Laten we wel wezen, dat zij die ouwe gammele tandarts in dat kasteel wilde meesleuren zegt meer over haar dan over Rutger.
Oh god en ook hier direct alweer de opmerking of er een real life soap van gaat komen. Ze zegt zelf (soort van) van niet maar het lijkt tegenwoordig wel standaard; krijg je online reacties op een tv optreden? Hoppa eigen show, wel echt armoe-tv zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:12 schreef SOG het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)n-me-stoer~a0b857dd/
Kon er nog wel bij denk ik want kijk het allemaal niet meer, hoop nep net als Ik Vertrek, enigste wat goed gebeurde in het kasteel heeft ze laten doen en was gelijk 25.000 euro armer, manlief springt bij met boiler en ze moet sparen voor 1000 euro dakreparatie en opeens bietsen via GoFundMe. Vond het een leuke uitzending maar krom verhaal weer en zielige hondquote:
Klopt:quote:
de programmering klopt nu al niet meer dusquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:30 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)n-van-nieuwkerk.html
Iedereen op de hoogte?
Geen idee, ik zag het gisteren op tv en nu weer in bovenstaand artikel, maar zie niets op de tv gids.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
de programmering klopt nu al niet meer dus
hoe laat dan? ik zie niks staan
Daar verbaas ik me ook elke keer weer over. Alsof in Spanje/Frankrijk/Italië alles maar mag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Toch bijzonder dat veel mensen denken dat ze in het buitenland niet te maken gaan krijgen met regels en bureaucratie![]()
Kijken blijkbaar nooit Ik Vertrek.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Toch bijzonder dat veel mensen denken dat ze in het buitenland niet te maken gaan krijgen met regels en bureaucratie![]()
Dit klinkt in ieder geval als een potentiële top aflevering.
Het blijft televisie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kijken blijkbaar nooit Ik Vertrek.
Nuja ik denk dat dat ook wel in zekere zin het geval is voor de locals maar als "rijke" buitenlander mag je je wel mooi aan alle regels gaan houdenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook elke keer weer over. Alsof in Spanje/Frankrijk/Italië alles maar mag.
Ja, ik zie al verschillende nummers van de Bingo kaart!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Klinkt als een prima uitzending.
Exact. Ik was ook het bijna weer vergeten. Wie verzint dit ook weer..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bedankt, ik had het anders gemist. Ik Vertrek hoort gewoon op vrijdag- of zaterdagavond.
Dit is echt bij 75% van die deelnemers zo héquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef KennyPowers het volgende:
geen zin in gehaast dus ik ga ondernemen
omschijving per aflevering staat allemaal al op de ik vertrek sitequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leukleuk. In deze serie komt ook een kennis van me een keer aan bod.
Waarvan ik het idee heb dat die zijn zaakjes best goed op orde heeft. Wordt wellicht een saaie uitzending
Geen idee wanneer die uitzending is, moet nog opletten dat ik hem niet mis.
Maar als je het goed op orde hebt valt een B&B toch wel mee?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef KennyPowers het volgende:
geen zin in gehaast dus ik ga ondernemen
Zij is 52?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Slechts 4 jaar verschil (48 en 52)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |