Wat we, het is alleen maar ik, ik, ik en nog eens ik bij haar.quote:Achteraf gezien hadden we het niet anders gedaan. Hooguit had ik misschien geprobeerd om Rutger beter te begrijpen in zijn keuze voor de boot. Het kasteel is nog mooier dan ik ooit had durven dromen.
Deze is inderdaad van het niveau van die gek met die fietsenwinkel in Zweden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef Revanches het volgende:
Echt een geweldige aflevering, echte klassieker
https://www.bedandbreakfa(...)es-chauvaux/6484269/quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Iemand een linkje naar waar je kan boeken? Ik ben wel benieuwd wat het kost en hoe ze het aanprijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:55 schreef Revanches het volgende:
Let op:
Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:58 schreef Revanches het volgende:
[..]AangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:55 schreef Revanches het volgende:
Let op:
Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]Lijkt mij ook ja. Als je nu zoekt op.internet zie je er niks te koop staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DS?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:28 schreef GereDathan het volgende:
Wel een lekkere schuurvondst die DS! Als die achter is gebleven, dan kan ze daar een leuke centje aan verdienen.
Je hebt absoluut geen man nodig om je dromen te verwezenlijken...... zolang hij zijn portemonnee maar trekt, want anders kan je niet eens de kapper betalenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
Nog even een feministisch statement
Zelfs haar eigen zoons waren alleen even in beeld tijdens de verhuizing (moeders snel naar Frankrijk helpen zeker?).quote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:52 schreef LC01 het volgende:
....Die geweldige hulp die ze af en toe kreeg ook niet trouwens,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |