Tot nu toe doet mijn Chinese Volvo het prima met 300.000km op de klok. En elk jaar probleemloos door de keuringquote:
Niet meer eenzaam.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef Fred_B het volgende:
Goed idee om in een opwelling een hond te nemen.
Good for you, sir!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Tot nu toe doet mijn Chinese Volvo het prima met 300.000km op de klok. En elk jaar probleemloos door de keuring
Dit de basis. Zonder dat aan te pakken wordt het niks. Net als die termieten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef Snowsquall het volgende:
Deze vrouw heeft wel oog voor details maar niet voor grote defecten als een lekkend dak of rotte vloer..
Voor een Fokker! is dat wel de beste plekquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Aan de zolderkamer moet je juist als eerste beginnen.
Dat weet jij ,dat weet Rutger, dat weet heel Nederland. Als Emmy iets in haar hoofd heeft.....quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Glasvezel, 38 inch schermpje, RGB ledlampjes overalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor een Fokker! is dat wel de beste plek
Zou je denken hè, Over het algemeen komt daar het regenwater als eerste naar binnen....quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan zou ik geen patiënt bij hem willen zijn.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan zou ik geen patiënt bij hem willen zijn.
Alle kopjes en schoteltjes staan op zolder om water op te vangenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:18 schreef Snowsquall het volgende:
Ze hebben natuurlijk een vaatwasser anders wordt het nog een paar dagen afwassen..
👀quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
Super gaaf kasteel, hopelijk redt ze het!
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:21 schreef KennyPowers het volgende:
Hebben jullie behoorlijk sanitair
nee
Annet Malherbequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Die stem van die vrouw leek op die actrice uit Jiskefet en andere series.
Ze maakt ook niks af. Ze is steeds weer met iets anders bezigquote:
Nee, zelfs als je het als de meilandjes aanpakt kom je al tijd te kort. Nu is ze zelf een beetje aan het aanknoeien in haar eentjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n project komt vrees ik nooit af.
Oh die ken ik wel maar ik kan niet op de naam komen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel onderstaande:
[ afbeelding ]
Rutger denkt maakt niet uit ik heb toch mijn nieuwe woonbootquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
Nog even een feministisch statement
Was 10 minuten langer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef amaranta het volgende:
Dit zou toch een extra lange aflevering zijn?
Eddy Planckaert had daar z'n kinderen en schoonzoon en -dochter voor nodig.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n project komt vrees ik nooit af.
Ja gezellig hey.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Dit was weer eens gezellig posten met zn allen
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
2 kamers klaar, dus nog veel werk aan de winkel!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:25 schreef praadje het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)en-het-kasteelleven/
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:27 schreef Pap89 het volgende:
Het grootste euvel is nu om het lekkende dak te repareren door middel van crowdfunding.
Ow God
En die termieten heeft ze lekker achter het behang geplakt. Dus over 2 jaar storten die mooie nieuwe kamers gewoon weer in. Want strucureel heeft ze geen flikker uitgevoerd.quote:
Beter dan Andre en Henka zal het nooit wordenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog even aan het verwerken wat ik gezien heb. Met gemak top3 materiaal van ik vertreks
Het was ook wel een pareltje van een afleveringquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |