SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Omdat vGerwen veel meer spektakel geeft dan Chisnall die op beslissende momenten toch gaat sjokenquote:
Andersoniswelokequote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende: Ik hoop eigenlijk dat vGerwen dit wint, er zitten toch geen spelers meer in het toernooi voor wie ik echt ben.
Die laat zich toch gek maken door Price. Mentaal labiel genot.quote:
Geeft nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet ontkennen (#smerigdik)
Price moet eerst voorbij de Bunt zien te komen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die laat zich toch gek maken door Price. Mentaal labiel genot.
Ook wel lucky soms hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef GwaiLow het volgende:
Price knap hoor. Wat een speler. Totaal niet in zijn top vorm, maar pakt zijn wedstrijd toch mee.
Afgaande op mijn likesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef Doevelaer het volgende:
Zitten er alleen nog maar potten op die datingsites oder was?
Mwah, die is nog enkel aan het zeuren. Heb nooit zoveel met Anderson gehad ook.quote:
Die laatste was wel mooi kijkgenot. Lekker tempo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Tijd voor een filmpje van seniele dronken opa tegen kortpittige crimineel.
Ik blijf dit schandalig vinden. Bully Phil.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Likes hebbenquote:
Nee het was nogal wankel allemaalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef GwaiLow het volgende:
Price knap hoor. Wat een speler. Totaal niet in zijn top vorm, maar pakt zijn wedstrijd toch mee.
Vind hem nog wel prima. Verder vind ik t niet zo’n boeiend deelnemersveld meer. Ook vGerwen niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, die is nog enkel aan het zeuren. Heb nooit zoveel met Anderson gehad ook.
Heeft nu al twee keer een beslissende leg gewonnen doordat hij mocht beginnen. Met Sudden Death had hij er vermoedelijk al uit gelegen.quote:
Wat zijn dit voor GGZ patienten joh, gooi die in de gesloten afdeling.quote:
Boeiend. Alle spelers die ik in eerste instantie aanhang zijn eruit en minder graag van Gerwen dan Prijs.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk
Price mag dit wk niet winnen
Gooi ze allemaal op FOKquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor GGZ patienten joh, gooi die in de gesloten afdeling.
Ja dat blijft niet goed gaanquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft nu al twee keer een beslissende leg gewonnen doordat hij mocht beginnen. Met Sudden Death had hij er vermoedelijk al uit gelegen.
IK MIS CADBYquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Die zijn nep.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pak eens een van die oliebollen aan tafel.
Kun je geen darten noemen.quote:
Best of 0, vanwege corona.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:07 schreef Tagliano het volgende:
De eerste halve finale is afgesloten
Dat gaat godverdomme snel
Tja, vGerwen, Anderson en Price in de halve finale is prima, en Bunting dan nog als de verrassing. Daar kunnen een paar mooie potjes uitkomen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind hem nog wel prima. Verder vind ik t niet zo’n boeiend deelnemersveld meer. Ook vGerwen niet.
Heeft MvG laten gebeuren, Tayloresque de eerste set afpakken en door naar 2-0quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:08 schreef de_boswachter het volgende:
[img]https://i.pinimg.com/236x/bd/5e/8b/bd5e8b9f42d281ae531af1cb44d2a403--familia-adams-the-addams-family.jpg[/ikg]
Ik hoop stiekem op Gerrie.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Boeiend. Alle spelers die ik in eerste instantie aanhang zijn eruit en minder graag van Gerwen dan Prijs.
Inderdaad, lastig zat.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Price moet eerst voorbij de Bunt zien te komen.
recenties in de pauze bittequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft MvG laten gebeuren, Tayloresque de eerste set afpakken en door naar 2-0
Laatste wedstrijd was een ET Qualifier Preliminary tegen de Italiaan Gabriel Rollo. 2-6 verloren.quote:
Anderson-Price zou een leuke finale zijn, zeker aangezien Gando de laatste partijen tegen Price niet eens zijn best heeft gedaan omdat ie hem niet kan luchten.quote:
Gerrie is wel de meest acceptabele ja. Als Jizzy onverhoopt de stunt van zijn leven uithaalt, mag hij ook winnen.quote:
Wil jij hem niet jizzy noemen? Dat heeft een rare nasmaak.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
Jizzy is toch de useful idiot vandaag, maar DOE JE BEST JIZZY.
Je zou het nauwelijks darten kunnen noemen.quote:
Wordt niks meer dus..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd was een ET Qualifier Preliminary tegen de Italiaan Gabriel Rollo. 2-6 verloren.
Dan moet je beter op je eten lettenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Wil jij hem niet jizzy noemen? Dat heeft een rare nasmaak.
Kijk 's aan wat een genotquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pak eens een van die oliebollen aan tafel.
Ik weiger sympathiek incesthoofd nog als kanshebber te zien.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gerrie is wel de meest acceptabele ja. Als Jizzy onverhoopt de stunt van zijn leven uithaalt, mag hij ook winnen.
Twitter dit maar even.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
Echt die analyses bij RTL zijn ALTIJD om te janken. Altijd maar amateurpsycholoog spelen en open deuren intrappen. Ik word er echt doodziek van en heb zin om ze uit te schelden.
Ziedend. Woedend. Gruwelijk MAD.
Jizz Hornkampquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Gaat het?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
Echt die analyses bij RTL zijn ALTIJD om te janken. Altijd maar amateurpsycholoog spelen en open deuren intrappen. Ik word er echt doodziek van en heb zin om ze uit te schelden.
Ziedend. Woedend. Gruwelijk MAD.
Jouw probleem.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens binnen komen wippen. Na een jaar kende ze me nog! Ze is nog steeds even lief, en al zegt ze zelf dat ze door Corona 5 kg aangekomen is, nog steeds slank, geen dikkertje.Ze vond het fijn dat ik er weer was, haar lekkere lijf blijft om te zoenen. En dat vond ze lekker, net als mijn vlakke hand tussen haar benen. En toen mijn tong... Heerlijk met mijn kleine Jan in haar mondje (dit keer met condoom), en ze genoot echt. Met mijn tong tussen haar spleetje, en haar hand daar beneden als ik afdwaalde. Heerlijk over haar borstjes klaargekomen, en toen afgelikt. Haar Milf borstjes zijn zacht en stevig, met zachte roze tepeltjes als van een jong meisje. Mmmmmmm! Binnenkort weer aan het kanoιn in Polen. En daarna zoek ik haar weer op.quote:
Nickname : Hot Dogquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Resultaten van Jerry: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 etc.
https://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerDetails.aspx?playerKey=1000
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat Stinho vandaag wel kijken? MvG wint toch.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
Als Jizzy wint, sla ik Van Gerwen v Chisnall gewoon over @:slechtewoordgrappen
Ik snap niet waarom je een hoer gaat beffen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens binnen komen wippen. Na een jaar kende ze me nog! Ze is nog steeds even lief, en al zegt ze zelf dat ze door Corona 5 kg aangekomen is, nog steeds slank, geen dikkertje.Ze vond het fijn dat ik er weer was, haar lekkere lijf blijft om te zoenen. En dat vond ze lekker, net als mijn vlakke hand tussen haar benen. En toen mijn tong... Heerlijk met mijn kleine Jan in haar mondje (dit keer met condoom), en ze genoot echt. Met mijn tong tussen haar spleetje, en haar hand daar beneden als ik afdwaalde. Heerlijk over haar borstjes klaargekomen, en toen afgelikt. Haar Milf borstjes zijn zacht en stevig, met zachte roze tepeltjes als van een jong meisje. Mmmmmmm! Binnenkort weer aan het kanoιn in Polen. En daarna zoek ik haar weer op.
Toen had ik gedronken, mag ik deze post intrekken?quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens binnen komen wippen. Na een jaar kende ze me nog! Ze is nog steeds even lief, en al zegt ze zelf dat ze door Corona 5 kg aangekomen is, nog steeds slank, geen dikkertje.Ze vond het fijn dat ik er weer was, haar lekkere lijf blijft om te zoenen. En dat vond ze lekker, net als mijn vlakke hand tussen haar benen. En toen mijn tong... Heerlijk met mijn kleine Jan in haar mondje (dit keer met condoom), en ze genoot echt. Met mijn tong tussen haar spleetje, en haar hand daar beneden als ik afdwaalde. Heerlijk over haar borstjes klaargekomen, en toen afgelikt. Haar Milf borstjes zijn zacht en stevig, met zachte roze tepeltjes als van een jong meisje. Mmmmmmm! Binnenkort weer aan het kanoιn in Polen. En daarna zoek ik haar weer op.
Vooruit.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen had ik gedronken, mag ik deze post intrekken?
Doet Jellegod nog mee?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weiger sympathiek incesthoofd nog als kanshebber te zien.
Kleine Janquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je vergeet er eentjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:14 schreef Zipportal het volgende:
@:lenny_leonard
Mention gezet. @:maxi-mus
Goed verhaalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen had ik gedronken, mag ik deze post intrekken?
Dan ga je toch gewoon niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Hopelijk wint mvg met 5-4, want morgen kijken bij mensen die alleen kijken als er Nederlanders meedoen.
waarom stop je je lul in haar? wat een opmerking zegquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je een hoer gaat beffen.
Als je met een hoer afspreekt maak je je toch niet meer druk om hoe hygiλnisch het allemaal is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je een hoer gaat beffen.
1 partij gewonnen in 2020quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Resultaten van Jerry: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 etc.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen enkel recht van spreken
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef BB-King het volgende:
Ok ik doe eens gek.
1000 euro ingelegd dat Chizzy Michael whitewashed.
Dat kloptquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou mijn piemel heeft geen reuk en smaakvermogen, mijn gezicht wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je met een hoer afspreekt maak je je toch niet meer druk om hoe hygiλnisch het allemaal is.
Jaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef BB-King het volgende:
Verliest Michael nu altijd het bullen of geeft hij de beurt altijd aan zijn tegenstander?
Als zijn haar hier zit hoe het bedoeld is is het wel een hele sneue bedoeningquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jacco heeft wel kaal haar.
Denk dat ie alleen 1-3-5 begint.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:15 schreef Nober het volgende:
BREAKING: DEEF WINT HET BOELEN EN BEGINT ALLE ONEVEN (1, 3, 5,7 9) SETS DEZE WEDSTRIJD!
Lol waarom nodigen ze hem iedere keer uit?? Doe dan reagod ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk er vooral naar uit wanneer hij weer opgerot is naar z'n speeltuin VBL.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar zijn analyses tijdens deze partij.
Daar ben je dan mooi ingetrapt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan niet. User @:maxi-mus zou mij mentionen als de wedstrijd zou beginnen
Kaal harend. @Mani89quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dat zal hij wel bewust achterwege hebben gelatenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan niet. User @:maxi-mus zou mij mentionen als de wedstrijd zou beginnen
Nee dit kan nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Namen en rugnummers willen wequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nou mijn piemel heeft geen reuk en smaakvermogen, mijn gezicht wel.
Er zijn ook users die het lekker vinden als een hoer op hun gezicht gaat zitten.
Bijna net zo erg als iemand bij de bioscoop laten zitten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:17 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Oh dat zal hij wel bewust achterwege hebben gelaten
Walgelijk, zo ga je niet met elkaar om
omdat hij voor niets komtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Lol waarom nodigen ze hem iedere keer uit?? Doe dan reagod ofzo
Mooi, @Coco?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:18 schreef GGMM het volgende:
Maar het is al gespeeld begrijp ik
Nou laat dan maar helemaal zitten
De binnenband komt er aardig door bij Jaccoquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
naja van Gerwen is al 27 duels ongeslagen tegen Chisnallquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:18 schreef GGMM het volgende:
Maar het is al gespeeld begrijp ik
Nou laat dan maar helemaal zitten
Stukje ontkenning.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als zijn haar hier zit hoe het bedoeld is is het wel een hele sneue bedoening
Dat plukjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAA A WILD KARINA ENTERS.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Danku. Hopelijk beetje korte wedstrijd
En T3quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deef is heerlijk aan het keilen op T20
Als je het in je eigen leg doet kan ik me daar wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
Een 12 darter is dus een verkapte 9 darter?!
Een 9darter in 4 beurtenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
Een 12 darter is dus een verkapte 9 darter?!
Nee, niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ik mag hem vast nu al posten, hι? @:mani89
Dit was een groot succesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef BB-King het volgende:
Ok ik doe eens gek.
1000 euro ingelegd dat Chizzy Michael whitewashed.
Hopelijk geen Cross en geen Bunting. En liever ook geen Durrant. Wade en Smith wel. Met Cross even de vraag of ie top-4 blijft staan. Dat haalt ie alleen niet als Chizzy de finale haalt of Bunting of Anderson de finale wint. Cross lijkt geluk te hebben dat MvG nu tegen Chizzy speelt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als vGerwen dit wint kan je wel de eerste namen van de PL invullen
vGerwen
Wright
Price
Cross / Bunting
Durrant
Anderson
De Sousa
Van den Bergh
Denk dat Aspinall en Gurney de laatste twee worden, is een beetje afhankelijk van wat Chisnall nu laat zien. Maar Wade of Smith kunnen ook.
Hallo user GGMM. Leuk dat je er bent.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:21 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
Dagjesmensvraag: 3 legs is een set toch
Oh ik zie het al laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |