Die laatste was wel mooi kijkgenot. Lekker tempo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Tijd voor een filmpje van seniele dronken opa tegen kortpittige crimineel.
Ik blijf dit schandalig vinden. Bully Phil.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Likes hebbenquote:
Nee het was nogal wankel allemaalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef GwaiLow het volgende:
Price knap hoor. Wat een speler. Totaal niet in zijn top vorm, maar pakt zijn wedstrijd toch mee.
Vind hem nog wel prima. Verder vind ik t niet zo’n boeiend deelnemersveld meer. Ook vGerwen niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, die is nog enkel aan het zeuren. Heb nooit zoveel met Anderson gehad ook.
Heeft nu al twee keer een beslissende leg gewonnen doordat hij mocht beginnen. Met Sudden Death had hij er vermoedelijk al uit gelegen.quote:
Wat zijn dit voor GGZ patienten joh, gooi die in de gesloten afdeling.quote:
Boeiend. Alle spelers die ik in eerste instantie aanhang zijn eruit en minder graag van Gerwen dan Prijs.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk
Price mag dit wk niet winnen
Gooi ze allemaal op FOKquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor GGZ patienten joh, gooi die in de gesloten afdeling.
Ja dat blijft niet goed gaanquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft nu al twee keer een beslissende leg gewonnen doordat hij mocht beginnen. Met Sudden Death had hij er vermoedelijk al uit gelegen.
IK MIS CADBYquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |