IK MIS CADBYquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Tijd voor een filmpje van seniele dronken opa tegen kortpittige crimineel.
Die zijn nep.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pak eens een van die oliebollen aan tafel.
Kun je geen darten noemen.quote:
Best of 0, vanwege corona.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:07 schreef Tagliano het volgende:
De eerste halve finale is afgesloten
Dat gaat godverdomme snel
Tja, vGerwen, Anderson en Price in de halve finale is prima, en Bunting dan nog als de verrassing. Daar kunnen een paar mooie potjes uitkomen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind hem nog wel prima. Verder vind ik t niet zo’n boeiend deelnemersveld meer. Ook vGerwen niet.
Heeft MvG laten gebeuren, Tayloresque de eerste set afpakken en door naar 2-0quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:08 schreef de_boswachter het volgende:
[img]https://i.pinimg.com/236x/bd/5e/8b/bd5e8b9f42d281ae531af1cb44d2a403--familia-adams-the-addams-family.jpg[/ikg]
Ik hoop stiekem op Gerrie.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Boeiend. Alle spelers die ik in eerste instantie aanhang zijn eruit en minder graag van Gerwen dan Prijs.
Inderdaad, lastig zat.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Price moet eerst voorbij de Bunt zien te komen.
recenties in de pauze bittequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft MvG laten gebeuren, Tayloresque de eerste set afpakken en door naar 2-0
Laatste wedstrijd was een ET Qualifier Preliminary tegen de Italiaan Gabriel Rollo. 2-6 verloren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |