Ik snap niet waarom je een hoer gaat beffen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens binnen komen wippen. Na een jaar kende ze me nog! Ze is nog steeds even lief, en al zegt ze zelf dat ze door Corona 5 kg aangekomen is, nog steeds slank, geen dikkertje.Ze vond het fijn dat ik er weer was, haar lekkere lijf blijft om te zoenen. En dat vond ze lekker, net als mijn vlakke hand tussen haar benen. En toen mijn tong... Heerlijk met mijn kleine Jan in haar mondje (dit keer met condoom), en ze genoot echt. Met mijn tong tussen haar spleetje, en haar hand daar beneden als ik afdwaalde. Heerlijk over haar borstjes klaargekomen, en toen afgelikt. Haar Milf borstjes zijn zacht en stevig, met zachte roze tepeltjes als van een jong meisje. Mmmmmmm! Binnenkort weer aan het kanoén in Polen. En daarna zoek ik haar weer op.
Toen had ik gedronken, mag ik deze post intrekken?quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens binnen komen wippen. Na een jaar kende ze me nog! Ze is nog steeds even lief, en al zegt ze zelf dat ze door Corona 5 kg aangekomen is, nog steeds slank, geen dikkertje.Ze vond het fijn dat ik er weer was, haar lekkere lijf blijft om te zoenen. En dat vond ze lekker, net als mijn vlakke hand tussen haar benen. En toen mijn tong... Heerlijk met mijn kleine Jan in haar mondje (dit keer met condoom), en ze genoot echt. Met mijn tong tussen haar spleetje, en haar hand daar beneden als ik afdwaalde. Heerlijk over haar borstjes klaargekomen, en toen afgelikt. Haar Milf borstjes zijn zacht en stevig, met zachte roze tepeltjes als van een jong meisje. Mmmmmmm! Binnenkort weer aan het kanoén in Polen. En daarna zoek ik haar weer op.
Vooruit.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen had ik gedronken, mag ik deze post intrekken?
Doet Jellegod nog mee?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weiger sympathiek incesthoofd nog als kanshebber te zien.
Kleine Janquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je vergeet er eentjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:14 schreef Zipportal het volgende:
@:lenny_leonard
Mention gezet. @:maxi-mus
Goed verhaalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen had ik gedronken, mag ik deze post intrekken?
Dan ga je toch gewoon niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Hopelijk wint mvg met 5-4, want morgen kijken bij mensen die alleen kijken als er Nederlanders meedoen.
waarom stop je je lul in haar? wat een opmerking zegquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je een hoer gaat beffen.
Als je met een hoer afspreekt maak je je toch niet meer druk om hoe hygiënisch het allemaal is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je een hoer gaat beffen.
1 partij gewonnen in 2020quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Resultaten van Jerry: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 etc.
https://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerDetails.aspx?playerKey=1000
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen enkel recht van spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |