SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Nog maar even wachten dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet vooral lachen omdat ik me had voorgenomen om even te gaan fietsen, toen ik me dat bedacht scheen het zonnetje en nu al 2 plensbuien achter elkaar.
Hoorde dat het in Hilversum mooi weer is met zon dus het is weer niet eerlijk verdeeld
Ik heb de mail even goed teruggelezen en inderdaad.. alleen thuis, telefonisch of via Zoom.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook bij Grando kun je niet in de showroom terecht nu hoor
van harte welkomquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:55 schreef Viv het volgende:
Hoi, ik begreep dat ik hier moest zijn met mijn Top 2000-topic afkickverschijnselen.![]()
Welkom VIVquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:55 schreef Viv het volgende:
Hoi, ik begreep dat ik hier moest zijn met mijn Top 2000-topic afkickverschijnselen.![]()
Tsssk je vergeet onze DJ Vout, wel vaak afwezig maar als hij dan wél aanwezig is...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welkom VIV![]()
Hoe gaat het?
Houd het topic in de gaten voor de muzikale shows![]()
O.a. Madmaster, melting, DJ11, symphonic, brother_52 en ondergetekende doen dit.
Tja je kunt je afvragen of dat nu een aanrader isquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:02 schreef just me het volgende:
[..]
Tsssk je vergeet onze DJ Vout, wel vaak afwezig maar als hij dan wél aanwezig is...
Daar doe ik toch ook geen uitspraken overquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja je kunt je afvragen of dat nu een aanrader is
True.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:05 schreef just me het volgende:
[..]
Daar doe ik toch ook geen uitspraken over
Ja, waardeloos he? Ik hoop dat we begin februari toch wel wat afspraken kunnen doen, want de deadline komt wel een beetje dichterbijquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb de mail even goed teruggelezen en inderdaad.. alleen thuis, telefonisch of via Zoom.
Je moet hier sowieso zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:55 schreef Viv het volgende:
Ik heb even kabouter-pauzequote:
Goed! De LP "The Dirt" van Mötley Crüe draait hier overuren nu de Top 2000 afgelopen is.quote:
Zal ik doen!quote:Houd het topic in de gaten voor de muzikale shows![]()
O.a. Madmaster, melting, DJ11, symphonic, brother_52 en ondergetekende doen dit.
Succes met de missiequote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Goed! De LP "The Dirt" van Mötley Crüe draait hier overuren nu de Top 2000 afgelopen is.Ik zie het als mijn missie om ze in de editie 2021 erin gestemd te krijgen.
Ze hebben wereldwijd 100 miljoen albums verkocht en dan staat er niet één nummer in de lijst der lijsten.
[..]
Zal ik doen!
Mits niet afgemeld of anders afgesproken is dat vaste prik.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Succes met de missie![]()
Ik zal eens kijken of ik 1 deze dagen een show kan doen.
Sowieso morgenavond @:melting denk ik?
En dit jaar nog wel?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, ik heb ook een klein stukje appelbeignet gegeten, was niet slecht, maar ik hoef volgend jaar niet weer
Geen idee of ik mee kan luisteren, ben net in Groningen in de trein gestapt en ga zo midden door de rimboe.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mits niet afgemeld of anders afgesproken is dat vaste prik.
Ik ga straks vanaf 15.00 uur even wat muziek de stream opgooien, voordat de schuiven van het mengpaneel vastroesten...
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee of ik mee kan luisteren, ben net in Groningen in de trein gestapt en ga zo midden door de rimboe.
Kijken of ik the big five ook kan spotten...
Het paard, de koe, het schaap, de eend en de kieviet.
Mooi!quote:
Ik ben te brak om te schrikkenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi!
Niet schrikken, je hoort nu de mannen van Jiskefet met hun parodie op de Deutsche Welle techno:
Fassbinder (Bunte Mix)...
Yeps. Wanneer loopt jullie deadline af?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, waardeloos he? Ik hoop dat we begin februari toch wel wat afspraken kunnen doen, want de deadline komt wel een beetje dichterbij
Welkom en poets ze.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:29 schreef livelink het volgende:
En even ingetuned tussen het schoonmaken door.
Wat ik al een tijdje wilde vragen, MadMaster; hebben jullie inmiddels al iets gehoord mbt het afkopen van die erfpacht?
Oh, dat is dan toch nog soepel gegaan inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welkom en poets ze.
Mw. MM heeft ook de pre-voorjaarsschoonmaakwoede, vandaar dat ik even ben gaan draaien...
En ja, de akte is keurig netjes ingeschreven bij het kadaster en ook bij de gemeente, het bewijs daarvan hebben we ontvangen.
Kennelijk heeft de gemeente iedereen blind aangeschreven om het alsnog in orde te maken. Misschien willen ze een nieuwe mail- en telefoonserver daar testen met hun onnodige spam...
The Harder They Come, The Faster They Walk...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:46 schreef brother52 het volgende:
Deze is ruim een half uur te vroeg. Over een half uur ga ik pas rennen... nou ja, rennen... lopen.
Is het een beetje rustig in de trein?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:46 schreef brother52 het volgende:
Deze is ruim een half uur te vroeg. Over een half uur ga ik pas rennen... nou ja, rennen... lopen.
Ja, achteraf gezien wel, maar het heeft ons wel de nodige telefoontjes gekost naar de notaris.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is dan toch nog soepel gegaan inderdaad.
Notarissenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien wel, maar het heeft ons wel de nodige telefoontjes gekost naar de notaris.
Die hadden ons dossier ook niet helemaal bijgewerkt, waardoor we begonnen te twijfelen...
Foutje! Maar bedankt voorde gezelligheidquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik draai niet eens King Crimson.
Maar welkom!
Valt me tegen, niet echt druk maar had het wel een stukje rustiger verwacht.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het een beetje rustig in de trein?
Zet de speaker aan en laat iedereen meegenieten van de treinmuziekjes...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt me tegen, niet echt druk maar had het wel een stukje rustiger verwacht.
Ik zit boven achter de pc maar ook relaxed , overburen zullen wel denken wat deint daarquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi just me!
Voetjes op de bank en meedeinen maar...
Dan moet ik wel ontvangst hebben. Het blijft nu bij bufferen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet de speaker aan en laat iedereen meegenieten van de treinmuziekjes...
Ik zie je er inderdaad steeds uitvallen...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel ontvangst hebben. Het blijft nu bij bufferen.
Ik zit nu echt in niemandsland. 4g heeft hier bijna geen dekking.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie je er inderdaad steeds uitvallen...
Ik gebruik de WiFi van de trein sowieso nooit, dat is drama.
Daar kan je tegenwoordig wel wat voor vinden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:03 schreef just me het volgende:
Kan ik rustig proberen een nieuwe printer uit te zoeken, printer heeft 5 jaar geleden 180,00 gekost en om er nu een nieuwe printkop van 160,00 in te zetten slaat nergens op.
Toestemming om tot 150,00 iets anders te kopen (zuinige penningmeester...)
Als het maar niet in de buurt van Beilen of De Punt is dan...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit nu echt in niemandsland. 4g heeft hier bijna geen dekking.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:05 schreef Rafeiro het volgende:
https://tweakers.net/pricewatch/
@:just me
Ja dat heb ik ook gezien maar ik heb geen toegang meer tot die onderzoekenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan je tegenwoordig wel wat voor vinden.
Ik weet dat de Consumentenbond onlangs nog een test heeft gedaan m.b.t. printers, ook qua inktverbruik en -kosten...
Daar ben ik gister nog langs gereden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het maar niet in de buurt van Beilen of De Punt is dan...
laser is toch best duur qua cartridges ? Maar ik ga me er later wel in verdiepen, deze muziek is te heerlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:07 schreef Rafeiro het volgende:
https://tweakers.net/pricewatch/1125349/brother-dcp-l2530dw.html
Die lijkt zo wel nice.
Alles waar Brother op staat is altijd goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:07 schreef Rafeiro het volgende:
https://tweakers.net/pricewatch/1125349/brother-dcp-l2530dw.html
Die lijkt zo wel nice.
Tonersquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:08 schreef just me het volgende:
[..]
laser is toch best duur qua cartridges ? Maar ik ga me er later wel in verdiepen, deze muziek is te heerlijk
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alles waar Brother op staat is altijd goed.
Half maart. Dan moeten we in elk geval (middels een tekening)vastgelegd hebben waar de afvoer enzo moet komen. Bepaalde details kunnen later wel, maar de basis ligt dan vastquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Wanneer loopt jullie deadline af?
Ik zit nu met Liesbeth op 133 BPM, zal even wat afzakken...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:15 schreef brother52 het volgende:
Even niet te veel uptempo nu graag, anders ben ik straks doodop wanneer ik thuis ben.
DJ alles voor de luisteraarsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dan moet ik het aanbod weer iets bijschaven...
Dit is een prima tempo, loopt lekker door.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit nu met Liesbeth op 133 BPM, zal even wat afzakken...
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dan moet ik het aanbod weer iets bijschaven...
Die zit in de teststraat een eigen feestje te vieren, denk ikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Hiermee probeer ik @:Diaan73 nog binnen te harken...
UB40 - Present Arms in Dub
Morgen toch pas?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die zit in de teststraat een eigen feestje te vieren, denk ik
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:28 schreef just me het volgende:
Nou, dat zal tegen mij niet meer gezegd worden
![]()
Blijf nog maar even rustig zitten, het komt vast goedquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:32 schreef brother52 het volgende:
Hurry home to your mamma?
Dan ben ik in de verkeerde trein gestapt...
Goedemiddag dames en heren, we naderen zo meteen het station van Vlissingen...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:32 schreef just me het volgende:
[..]
Blijf nog maar even rustig zitten, het komt vast goed
Weet je wat het mooiste is van station Vlissingen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemiddag dames en heren, we naderen zo meteen het station van Vlissingen...
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weet je wat het mooiste is van station Vlissingen?
Juist, de trein naar Middelburg
Die ken ik iets anders, die hoor je zo wel...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weet je wat het mooiste is van station Vlissingen?
Juist, de trein naar Middelburg
Ik vond het al heel stoer van jequote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag die vorige natuurlijk helemaal niet draaien...
Kyteman kwam gisteren even voorbij in de top2000 a gogo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:48 schreef Symphonic het volgende:
Lekker toetertje...
Krijg opeens zin in Kyteman
Dat kan, verzoeken zijn welkom...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:48 schreef Symphonic het volgende:
Lekker toetertje...
Krijg opeens zin in Kyteman
Dit is zo godsgruwelijk mooi, dat hoort echt in de T2000...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat toetertje maakt het nog intenser
wist ik natuurlijk niet maarquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is Dorus een parodie en zo benader ik het maar.
Hij bedoelde het niet zo...
Net zoals feijenoord suppoost Crooswijk door Ton van Duinhoven, een Amsterdammer en opgenomen in het Olympisch Stadion in Amsterdam...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die moeten we nog terugkijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Kyteman kwam gisteren even voorbij in de top2000 a gogo.
je kunt vanavond de tribute ook weer kijkenquote:
En dan nu de BBQ aansteken...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:53 schreef brother52 het volgende:
En ik heb de big 5 gespot![]()
Alleen zijn de eenden tegenwoordig behoorlijk groter en een kieviet ziet er in mijn herinnering toch echt anders uit...
Of dat waren ganzen en albino zilverreigers, dat kan ook.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:53 schreef brother52 het volgende:
Alleen zijn de eenden tegenwoordig behoorlijk groter en een kieviet ziet er in mijn herinnering toch echt anders uit...
Brother op safari. Had je wel zo’n tropenhelm op?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:53 schreef brother52 het volgende:
De trein ging wat te hard om ze te te vangen.quote:
Daar past mijn koptelefoon niet overheen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Brother op safari. Had je wel zo’n tropenhelm op?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:06 schreef brother52 het volgende:
Als je dit had gedraaid toen ik net aan het lopen was, hadden ze me afgevoerd in zo’n shirt met hele lange mouwen denk ik
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:06 schreef brother52 het volgende:
Als je dit had gedraaid toen ik net aan het lopen was, hadden ze me afgevoerd in zo’n shirt met hele lange mouwen denk ik
Ze zijn wel wat gewend in jouw woonplaats, toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:06 schreef brother52 het volgende:
Wel wat maar dàt niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zijn wel wat gewend in jouw woonplaats, toch?
Ow dat is al best snel.... hopelijk kan er na 19 januari weer meer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Half maart. Dan moeten we in elk geval (middels een tekening)vastgelegd hebben waar de afvoer enzo moet komen. Bepaalde details kunnen later wel, maar de basis ligt dan vast
Ik hoop met je mee maar ik hou m'n hart vast..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is al best snel.... hopelijk kan er na 19 januari weer meer.
Gemist.... we zijn nog aan het luisteren naar radio2 met Rob, Leo en Caroline nu. En ik lig wat op de bank te hangen...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Hiermee probeer ik @:Diaan73 nog binnen te harken...
UB40 - Present Arms in Dub
#metooquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee maar ik hou m'n hart vast..
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee maar ik hou m'n hart vast..
Deze keer vond ik het minder erg dan de vorige keer. Het voel mee dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, verkeerd gelezen dan.
Viel het mee?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef brother52 het volgende:
Ik was gister een gijzelaar![]()
Heb geklaverjast en hoefde niet af te wassen.
Waarom ben je dan eigenlijk ontsnapt?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef brother52 het volgende:
Ik was gister een gijzelaar![]()
Heb geklaverjast en hoefde niet af te wassen.
Ooit gaat het lukkenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een live versie, waar ik dus nog het hele concert van wil uitzenden...
fijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze keer vond ik het minder erg dan de vorige keer. Het voel mee dus.
Dat vraag ik me nu ook af...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom ben je dan eigenlijk ontsnapt?
vluchten kan niet meerquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze keer vond ik het minder erg dan de vorige keer. Het voel mee dus.
Er waren geen schone glazen meer denk ikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom ben je dan eigenlijk ontsnapt?
huppelend door het huis, hou me vastquote:
Ik niet, maar ik zocht altijd onder de verkeerde titel.quote:
Zij was ook van 'Dame uit Suriname' toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik zocht altijd onder de verkeerde titel.
Het heet 'Vang Me' en niet 'Hou Me Vast'...
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Zij was ook van 'Dame uit Suriname' toch?
Ik heb gister al genoeg drank opquote:
Heb jij ooit mijn Dingetje show gehoord?quote:
Nee, dat was denk ik voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij ooit mijn Dingetje show gehoord?
Alle originele versies en dan de versies van Dingetje er aan vast geplakt?
Ik heb het gisteren heel bescheiden gehouden. 1 glaasje prosecco en 1 glaasje rode wijn. Dat was het dan wel.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat was denk ik voor mijn tijd.
We hadden een hele fles champagne, ging zo door de gootsteen...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren heel bescheiden gehouden. 1 glaasje prosecco en 1 glaasje rode wijn. Dat was het dan wel.
Meer dan anders op een doordeweekse dag maar dat kan snel want dan drink ik nooit.quote:
Ik kreeg mijn glas maar niet leeg, het werd steeds weer bijgevuld...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren heel bescheiden gehouden. 1 glaasje prosecco en 1 glaasje rode wijn. Dat was het dan wel.
Raar is dat toch, sommige glazen hebben datquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:34 schreef brother52 het volgende:
Ik kreeg mijn glas maar niet leeg, het werd steeds weer bijgevuld...
Zonde hoor. Die prosecco van mij was ook niet echt lekker. De lekkere fles die ik had voor middernacht had mijn dochter meegenomen. En toen heb ik nog snel een andere fles gekocht, maar dat was ook geen succes.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden een hele fles champagne, ging zo door de gootsteen...
De onzichtbare hand....quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn glas maar niet leeg, het werd steeds weer bijgevuld...
Het smaakte naar een soort van vieze kaasfondue.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Zonde hoor. Die prosecco van mij was ook niet echt lekker. De lekkere fles die ik had voor middernacht had mijn dochter meegenomen. En toen heb ik nog snel een andere fles gekocht, maar dat was ook geen succes.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het smaakte naar een soort van vieze kaasfondue.
En ik ben gek op kaasfondue...
Ik denk dat hij/zij wel blij waren met Shakira. Dat zal hen geen windeieren hebben gelegd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Waar mevrouw Shakira keurig gebruik van heeft gemaakt met haar 'Waka Waka (This Time for Africa)'...
Dit is het origineel!
Het is een oud Afrikaanse song, je hoorde nu Traffasi...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat hij/zij wel blij waren met Shakira. Dat zal hen geen windeieren hebben gelegd.
Ik moet ze toch eens vragen waar ze die glazen gekocht hebben want die dingen zijn wel erg handig.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:34 schreef just me het volgende:
[..]
Raar is dat toch, sommige glazen hebben dat
Er was niks onzichtbaar aan die handquote:
en het bleef bij 1 hand of werden het er meer naarmate de avond later werdquote:
Ik heb de film wel gezien op Netflix, maar kan me dit niet herinneren als eindsong.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soof 2, de eindsong!
Is helemaal op het eind, valk voor/tijdens de aftiteling.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de film wel gezien op Netflix, maar kan me dit niet herinneren als eindsong.
Herkenbare soundquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een oud Afrikaanse song, je hoorde nu Traffasi...
Die Dan Karahty (??) is zo'n kabouter...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat lijkt Birgit groot op die foto’s
Zo veel heb nou ook weer niet gehad.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef just me het volgende:
[..]
en het bleef bij 1 hand of werden het er meer naarmate de avond later werd
En vanmorgen weer fris en fruitig op ?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo veel heb nou ook weer niet gehad.
Maar anderhalf flesje rood, halve fles champagne en 2 biertjes ongeveer.
Hij is 1.70. Toch 5 cm. langer dan mijn broers.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Dan Karahty (??) is zo'n kabouter...
Best veel toch wel. Ik zou niet meer rechtop kunnen staan, vrees ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo veel heb nou ook weer niet gehad.
Maar anderhalf flesje rood, halve fles champagne en 2 biertjes ongeveer.
Dat weten we van brother ook nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Best veel toch wel. Ik zou niet meer rechtop kunnen staan, vrees ik.
Ik ken het wel. Time stood still van ????quote:
Het heet 'All Stood Still'.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Time stood still van ????
Die van de Time Bandits?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heet 'All Stood Still'.
Ben benieuwd of je stem van de zanger herkent...
Ja, redelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
En vanmorgen weer fris en fruitig op ?
Ja, op zich wel maar het was zo'n avond dat ik voor mijn gevoel wel door kon blijven drinken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Best veel toch wel. Ik zou niet meer rechtop kunnen staan, vrees ik.
Dank voor het luisteren en have fun!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:58 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de fijne muziek![]()
Op naar BBC First.
Roept u maar...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:57 schreef MadMaster het volgende:
Met de vorige plaat er bij 3 op een rij die een absolute connectie hebben.
Tijdens de volgende song mogen jullie je antwoord geven...
Bon apetit!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:00 schreef just me het volgende:
dank voor de muziekjes, was fijn
![]()
ik naar beneden en wat eten
Ja, ik moet het weten, want ze zaten ook op deze manier in die connectieshow van jou of brother52.quote:
Ow, dat weet ik niet meer...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik moet het weten, want ze zaten ook op deze manier in die connectieshow van jou of brother52.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:02 schreef livelink het volgende:
Het zal dan wel Midge Ure zijn als connectie.
Heb je ze ooit live gezien?quote:
Nee, ik dacht eigenlijk dat het live zou tegenvallen. Mijn broer nog wel niet zo heel lang geleden. Hij was inderdaad heel enthousiast.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ze ooit live gezien?
Als je de kans hebt (voor zover je dat nu uiteraard zelf kan bepalen), moet je dat echt doen.
Nog steeds ijzersterk...
De laatste keer voor ons was in De Vorstin in Hilversum, een jaar of 6 geleden, gok ik...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik dacht eigenlijk dat het live zou tegenvallen. Mijn broer nog wel niet zo heel lang geleden. Hij was inderdaad heel enthousiast.
Sorry, ik draai al vanaf 15.00 uur.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:14 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, Mad.![]()
Ook al waren het maar 2 nummers.
Ik was bij mijn vader om nieuwjaar te wensen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik draai al vanaf 15.00 uur.
Ik ga nu eten...
Alles op z'n tijd, geen probleem uiteraard...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was bij mijn vader om nieuwjaar te wensen.
Smakelijk dan.
Hier uitermate rustigquote:
Goedemorgen just me.quote:
Jeetje jij moet maandag weer aan de slag, heb je wel iets aan je vakantie gehad ?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Groot gelijk.
Jawel hoor. Vooral niets gedaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
Jeetje jij moet maandag weer aan de slag, heb je wel iets aan je vakantie gehad ?
Ja, even tijd voor mezelf. Hoewel mijn zoon ook wakker is, want hele nacht weer niet geslapen.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, even tijd voor mezelf. Hoewel mijn zoon ook wakker is, want hele nacht weer niet geslapen.
Mijn dochter is vandaag jarig. Hopelijk de laatste rare dag voorlopig.
Gefeliciteerd met je dochter.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, even tijd voor mezelf. Hoewel mijn zoon ook wakker is, want hele nacht weer niet geslapen.
Mijn dochter is vandaag jarig. Hopelijk de laatste rare dag voorlopig.
Ze is al vanaf woensdag thuis (bij ons dus). Ze heeft straks 3 vriendinnen uitgenodigd voor de lunch. Mijn man en ik gaan dan een wandeling maken of zo. Ik zal haar wel moeten helpen met de voorbereiding van de lunch, denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:35 schreef Melting het volgende:et d
[..]
Gefeliciteerd met je dochter.
Ga je er toch wel even naartoe? Of komt je dochter thuis om het te vieren?
Dat kan ze zelf toch ook wel zeker?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is al vanaf woensdag thuis. Ze heeft straks 3 vriendinnen uitgenodigd voor de lunch. Mijn man en ik gaan dan een wandeling maken of zo. Ik zal haar wel moeten helpen met de voorbereiding van de lunch, denk ik.
Ze is weer veel te ambitieus met die lunch. Ze wil zelf allemaal hapjes maken, terwijl ik dan denk dat je het ook gewoon kunt kopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ze zelf toch ook wel zeker?
Wel lekker dat jullie even er tussenuit kunnen om te wandelen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is weer veel te ambitieus met die lunch. Ze wil zelf allemaal hapjes maken, terwijl ik dan denk dat je het ook gewoon kunt kopen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf 14.30u draai ik de songs die afgelopen versie uit de Top 2000 zijn verdwenen via de stream van Radio 49.
Gekarameliseerde suiker is bizar heet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:43 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn oudste Pippie heeft voor Kerst een science pakket gekregen waarmee je zelf snoepjes kan maken.
Drie keer raden wie zijn vinger verbrand heeft aan gekarameliseerde suiker, wiens keuken naar rook stinkt en wie een heleboel troep moet opruimen.
Er is ook iemand die alleen maar suiker heeft lopen snoepen en die straks gaat opscheppen over de lollie die ze zelf heeft gemaakt. Nul keer raden wie dat is...
Gooi het er uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:47 schreef PippenScottie het volgende:
Omdat ie in het Top2000 topic niet voorbij is gekomen en ik afkickverschijnselen heb... wat een aids-nummer
Ik vind het een minder nummer van Bruno Mars, maar hij heeft echt wel heerlijke muziek gemaakt en hij is wmb een van de grootste entertainers van dit moment.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:54 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Bruno Mars - Grenade
Hier zal ook niemand echt om rouwen dat het verdwenen is...
die stond er wel inquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:39 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Foo Fighters - Everlong
ah en gelukkig maarquote:
De huidige generatie kent dat straks simpelweg niet meer...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:03 schreef PippenScottie het volgende:
Time in a bottle blijft wel hangen toch?
Al denk ik dat Jim Croce ook een ‘vergeten’ artiest wordt
Ja. Jammer dat je tijd niet in een flesje kan stoppenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De huidige generatie kent dat straks simpelweg niet meer...
Ik word er altijd wel vrolijk van, doet me terugdenken aan Veronica Goes USA, waar het de leadersong van was...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:07 schreef peaceman het volgende:
dit is wel een lekker liedje, maar mis het niet perse
Op Aruba doe ik ook altijd mee met de pubquiz in de Plaza.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:08 schreef PippenScottie het volgende:
Deze herken ik pas dit jaar direct met naam en titel bij de intro.
Dat gaat me ooit wel weer eens punten opleveren bij een pubquiz
Op zich eens. Was wel echt een dingetje toen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:15 schreef peaceman het volgende:
deze hoort er eigenlijk wel in vind ik
Dan vind ik het origineel van Band Aid toch pakkender...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:15 schreef peaceman het volgende:
deze hoort er eigenlijk wel in vind ik
Wat dacht je van JLO die gaat zingen dat ze nog steeds Jenny from the block is...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:23 schreef PippenScottie het volgende:
Goede zangeres, goede boodschap.
Al heb ik het altijd een beetje typisch gevonden dat je er uitziet als Christina Aguilera en dan mensen gaat vertellen dat het niet uitmaakt hoe ze er uitzien.
Een beetje alsof Elon Musk gaat zeggen dat iedereen rijk is, wat ze ook zeggen.
Nee, dan dat lijk van een Billy Eilish...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat dacht je van JLO die gaat zingen dat ze nog steeds Jenny from the block is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |