De huidige generatie kent dat straks simpelweg niet meer...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:03 schreef PippenScottie het volgende:
Time in a bottle blijft wel hangen toch?
Al denk ik dat Jim Croce ook een ‘vergeten’ artiest wordt
Ja. Jammer dat je tijd niet in een flesje kan stoppenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De huidige generatie kent dat straks simpelweg niet meer...
Ik word er altijd wel vrolijk van, doet me terugdenken aan Veronica Goes USA, waar het de leadersong van was...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:07 schreef peaceman het volgende:
dit is wel een lekker liedje, maar mis het niet perse
Op Aruba doe ik ook altijd mee met de pubquiz in de Plaza.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:08 schreef PippenScottie het volgende:
Deze herken ik pas dit jaar direct met naam en titel bij de intro.
Dat gaat me ooit wel weer eens punten opleveren bij een pubquiz
Op zich eens. Was wel echt een dingetje toen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:15 schreef peaceman het volgende:
deze hoort er eigenlijk wel in vind ik
Dan vind ik het origineel van Band Aid toch pakkender...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:15 schreef peaceman het volgende:
deze hoort er eigenlijk wel in vind ik
Wat dacht je van JLO die gaat zingen dat ze nog steeds Jenny from the block is...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:23 schreef PippenScottie het volgende:
Goede zangeres, goede boodschap.
Al heb ik het altijd een beetje typisch gevonden dat je er uitziet als Christina Aguilera en dan mensen gaat vertellen dat het niet uitmaakt hoe ze er uitzien.
Een beetje alsof Elon Musk gaat zeggen dat iedereen rijk is, wat ze ook zeggen.
Nee, dan dat lijk van een Billy Eilish...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat dacht je van JLO die gaat zingen dat ze nog steeds Jenny from the block is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |