quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:06 schreef brother52 het volgende:
Als je dit had gedraaid toen ik net aan het lopen was, hadden ze me afgevoerd in zo’n shirt met hele lange mouwen denk ik
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:06 schreef brother52 het volgende:
Als je dit had gedraaid toen ik net aan het lopen was, hadden ze me afgevoerd in zo’n shirt met hele lange mouwen denk ik
Ze zijn wel wat gewend in jouw woonplaats, toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:06 schreef brother52 het volgende:
Wel wat maar dàt niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zijn wel wat gewend in jouw woonplaats, toch?
Ow dat is al best snel.... hopelijk kan er na 19 januari weer meer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Half maart. Dan moeten we in elk geval (middels een tekening)vastgelegd hebben waar de afvoer enzo moet komen. Bepaalde details kunnen later wel, maar de basis ligt dan vast
Ik hoop met je mee maar ik hou m'n hart vast..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is al best snel.... hopelijk kan er na 19 januari weer meer.
Gemist.... we zijn nog aan het luisteren naar radio2 met Rob, Leo en Caroline nu. En ik lig wat op de bank te hangen...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Hiermee probeer ik @:Diaan73 nog binnen te harken...
UB40 - Present Arms in Dub
#metooquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee maar ik hou m'n hart vast..
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee maar ik hou m'n hart vast..
Deze keer vond ik het minder erg dan de vorige keer. Het voel mee dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, verkeerd gelezen dan.
Viel het mee?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef brother52 het volgende:
Ik was gister een gijzelaar![]()
Heb geklaverjast en hoefde niet af te wassen.
Waarom ben je dan eigenlijk ontsnapt?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef brother52 het volgende:
Ik was gister een gijzelaar![]()
Heb geklaverjast en hoefde niet af te wassen.
Ooit gaat het lukkenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een live versie, waar ik dus nog het hele concert van wil uitzenden...
fijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze keer vond ik het minder erg dan de vorige keer. Het voel mee dus.
Dat vraag ik me nu ook af...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom ben je dan eigenlijk ontsnapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |