Ik zit nu echt in niemandsland. 4g heeft hier bijna geen dekking.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie je er inderdaad steeds uitvallen...
Ik gebruik de WiFi van de trein sowieso nooit, dat is drama.
Daar kan je tegenwoordig wel wat voor vinden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:03 schreef just me het volgende:
Kan ik rustig proberen een nieuwe printer uit te zoeken, printer heeft 5 jaar geleden 180,00 gekost en om er nu een nieuwe printkop van 160,00 in te zetten slaat nergens op.
Toestemming om tot 150,00 iets anders te kopen (zuinige penningmeester...)
Als het maar niet in de buurt van Beilen of De Punt is dan...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit nu echt in niemandsland. 4g heeft hier bijna geen dekking.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:05 schreef Rafeiro het volgende:
https://tweakers.net/pricewatch/
@:just me
Ja dat heb ik ook gezien maar ik heb geen toegang meer tot die onderzoekenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan je tegenwoordig wel wat voor vinden.
Ik weet dat de Consumentenbond onlangs nog een test heeft gedaan m.b.t. printers, ook qua inktverbruik en -kosten...
Daar ben ik gister nog langs gereden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het maar niet in de buurt van Beilen of De Punt is dan...
laser is toch best duur qua cartridges ? Maar ik ga me er later wel in verdiepen, deze muziek is te heerlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:07 schreef Rafeiro het volgende:
https://tweakers.net/pricewatch/1125349/brother-dcp-l2530dw.html
Die lijkt zo wel nice.
Alles waar Brother op staat is altijd goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:07 schreef Rafeiro het volgende:
https://tweakers.net/pricewatch/1125349/brother-dcp-l2530dw.html
Die lijkt zo wel nice.
Tonersquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:08 schreef just me het volgende:
[..]
laser is toch best duur qua cartridges ? Maar ik ga me er later wel in verdiepen, deze muziek is te heerlijk
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alles waar Brother op staat is altijd goed.
Half maart. Dan moeten we in elk geval (middels een tekening)vastgelegd hebben waar de afvoer enzo moet komen. Bepaalde details kunnen later wel, maar de basis ligt dan vastquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Wanneer loopt jullie deadline af?
Ik zit nu met Liesbeth op 133 BPM, zal even wat afzakken...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:15 schreef brother52 het volgende:
Even niet te veel uptempo nu graag, anders ben ik straks doodop wanneer ik thuis ben.
DJ alles voor de luisteraarsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dan moet ik het aanbod weer iets bijschaven...
Dit is een prima tempo, loopt lekker door.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit nu met Liesbeth op 133 BPM, zal even wat afzakken...
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dan moet ik het aanbod weer iets bijschaven...
Die zit in de teststraat een eigen feestje te vieren, denk ikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Hiermee probeer ik @:Diaan73 nog binnen te harken...
UB40 - Present Arms in Dub
Morgen toch pas?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die zit in de teststraat een eigen feestje te vieren, denk ik
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:28 schreef just me het volgende:
Nou, dat zal tegen mij niet meer gezegd worden
![]()
Blijf nog maar even rustig zitten, het komt vast goedquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:32 schreef brother52 het volgende:
Hurry home to your mamma?
Dan ben ik in de verkeerde trein gestapt...
Goedemiddag dames en heren, we naderen zo meteen het station van Vlissingen...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:32 schreef just me het volgende:
[..]
Blijf nog maar even rustig zitten, het komt vast goed
Weet je wat het mooiste is van station Vlissingen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemiddag dames en heren, we naderen zo meteen het station van Vlissingen...
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weet je wat het mooiste is van station Vlissingen?
Juist, de trein naar Middelburg
Die ken ik iets anders, die hoor je zo wel...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weet je wat het mooiste is van station Vlissingen?
Juist, de trein naar Middelburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |