Mooi!quote:
Ik ben te brak om te schrikkenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi!
Niet schrikken, je hoort nu de mannen van Jiskefet met hun parodie op de Deutsche Welle techno:
Fassbinder (Bunte Mix)...
Yeps. Wanneer loopt jullie deadline af?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, waardeloos he? Ik hoop dat we begin februari toch wel wat afspraken kunnen doen, want de deadline komt wel een beetje dichterbij
Welkom en poets ze.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:29 schreef livelink het volgende:
En even ingetuned tussen het schoonmaken door.
Wat ik al een tijdje wilde vragen, MadMaster; hebben jullie inmiddels al iets gehoord mbt het afkopen van die erfpacht?
Oh, dat is dan toch nog soepel gegaan inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welkom en poets ze.
Mw. MM heeft ook de pre-voorjaarsschoonmaakwoede, vandaar dat ik even ben gaan draaien...
En ja, de akte is keurig netjes ingeschreven bij het kadaster en ook bij de gemeente, het bewijs daarvan hebben we ontvangen.
Kennelijk heeft de gemeente iedereen blind aangeschreven om het alsnog in orde te maken. Misschien willen ze een nieuwe mail- en telefoonserver daar testen met hun onnodige spam...
The Harder They Come, The Faster They Walk...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:46 schreef brother52 het volgende:
Deze is ruim een half uur te vroeg. Over een half uur ga ik pas rennen... nou ja, rennen... lopen.
Is het een beetje rustig in de trein?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:46 schreef brother52 het volgende:
Deze is ruim een half uur te vroeg. Over een half uur ga ik pas rennen... nou ja, rennen... lopen.
Ja, achteraf gezien wel, maar het heeft ons wel de nodige telefoontjes gekost naar de notaris.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is dan toch nog soepel gegaan inderdaad.
Notarissenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien wel, maar het heeft ons wel de nodige telefoontjes gekost naar de notaris.
Die hadden ons dossier ook niet helemaal bijgewerkt, waardoor we begonnen te twijfelen...
Foutje! Maar bedankt voorde gezelligheidquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik draai niet eens King Crimson.
Maar welkom!
Valt me tegen, niet echt druk maar had het wel een stukje rustiger verwacht.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het een beetje rustig in de trein?
Zet de speaker aan en laat iedereen meegenieten van de treinmuziekjes...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt me tegen, niet echt druk maar had het wel een stukje rustiger verwacht.
Ik zit boven achter de pc maar ook relaxed , overburen zullen wel denken wat deint daarquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi just me!
Voetjes op de bank en meedeinen maar...
Dan moet ik wel ontvangst hebben. Het blijft nu bij bufferen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet de speaker aan en laat iedereen meegenieten van de treinmuziekjes...
Ik zie je er inderdaad steeds uitvallen...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel ontvangst hebben. Het blijft nu bij bufferen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |