Gekarameliseerde suiker is bizar heet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:43 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn oudste Pippie heeft voor Kerst een science pakket gekregen waarmee je zelf snoepjes kan maken.
Drie keer raden wie zijn vinger verbrand heeft aan gekarameliseerde suiker, wiens keuken naar rook stinkt en wie een heleboel troep moet opruimen.
Er is ook iemand die alleen maar suiker heeft lopen snoepen en die straks gaat opscheppen over de lollie die ze zelf heeft gemaakt. Nul keer raden wie dat is...
Gooi het er uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:47 schreef PippenScottie het volgende:
Omdat ie in het Top2000 topic niet voorbij is gekomen en ik afkickverschijnselen heb... wat een aids-nummer
Ik vind het een minder nummer van Bruno Mars, maar hij heeft echt wel heerlijke muziek gemaakt en hij is wmb een van de grootste entertainers van dit moment.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:54 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Bruno Mars - Grenade
Hier zal ook niemand echt om rouwen dat het verdwenen is...
die stond er wel inquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:39 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Foo Fighters - Everlong
ah en gelukkig maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |