Ik vond het al heel stoer van jequote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag die vorige natuurlijk helemaal niet draaien...
Kyteman kwam gisteren even voorbij in de top2000 a gogo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:48 schreef Symphonic het volgende:
Lekker toetertje...
Krijg opeens zin in Kyteman
Dat kan, verzoeken zijn welkom...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:48 schreef Symphonic het volgende:
Lekker toetertje...
Krijg opeens zin in Kyteman
Dit is zo godsgruwelijk mooi, dat hoort echt in de T2000...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat toetertje maakt het nog intenser
wist ik natuurlijk niet maarquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is Dorus een parodie en zo benader ik het maar.
Hij bedoelde het niet zo...
Net zoals feijenoord suppoost Crooswijk door Ton van Duinhoven, een Amsterdammer en opgenomen in het Olympisch Stadion in Amsterdam...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die moeten we nog terugkijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Kyteman kwam gisteren even voorbij in de top2000 a gogo.
je kunt vanavond de tribute ook weer kijkenquote:
En dan nu de BBQ aansteken...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:53 schreef brother52 het volgende:
En ik heb de big 5 gespot![]()
Alleen zijn de eenden tegenwoordig behoorlijk groter en een kieviet ziet er in mijn herinnering toch echt anders uit...
Of dat waren ganzen en albino zilverreigers, dat kan ook.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:53 schreef brother52 het volgende:
Alleen zijn de eenden tegenwoordig behoorlijk groter en een kieviet ziet er in mijn herinnering toch echt anders uit...
Brother op safari. Had je wel zo’n tropenhelm op?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:53 schreef brother52 het volgende:
De trein ging wat te hard om ze te te vangen.quote:
Daar past mijn koptelefoon niet overheen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Brother op safari. Had je wel zo’n tropenhelm op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |