vluchten kan niet meerquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze keer vond ik het minder erg dan de vorige keer. Het voel mee dus.
Er waren geen schone glazen meer denk ikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom ben je dan eigenlijk ontsnapt?
huppelend door het huis, hou me vastquote:
Ik niet, maar ik zocht altijd onder de verkeerde titel.quote:
Zij was ook van 'Dame uit Suriname' toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik zocht altijd onder de verkeerde titel.
Het heet 'Vang Me' en niet 'Hou Me Vast'...
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Zij was ook van 'Dame uit Suriname' toch?
Ik heb gister al genoeg drank opquote:
Heb jij ooit mijn Dingetje show gehoord?quote:
Nee, dat was denk ik voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij ooit mijn Dingetje show gehoord?
Alle originele versies en dan de versies van Dingetje er aan vast geplakt?
Ik heb het gisteren heel bescheiden gehouden. 1 glaasje prosecco en 1 glaasje rode wijn. Dat was het dan wel.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat was denk ik voor mijn tijd.
We hadden een hele fles champagne, ging zo door de gootsteen...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren heel bescheiden gehouden. 1 glaasje prosecco en 1 glaasje rode wijn. Dat was het dan wel.
Meer dan anders op een doordeweekse dag maar dat kan snel want dan drink ik nooit.quote:
Ik kreeg mijn glas maar niet leeg, het werd steeds weer bijgevuld...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren heel bescheiden gehouden. 1 glaasje prosecco en 1 glaasje rode wijn. Dat was het dan wel.
Raar is dat toch, sommige glazen hebben datquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:34 schreef brother52 het volgende:
Ik kreeg mijn glas maar niet leeg, het werd steeds weer bijgevuld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |