Nee, als Greta Van Fleet in de jaren 70 muziek had gemaakt, had het Led Zeppelin gehetenquote:Op woensdag 30 december 2020 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Geldt ook wel voor Greta Van Fleet.
Er zijn wel meer bands geweest met vergelijkbare muziek die naast elkaar heeft bestaanquote:Op woensdag 30 december 2020 00:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, als Greta Van Fleet in de jaren 70 muziek had gemaakt, had het Led Zeppelin geheten
Of de temperatuur wat lager in geval van heteluchtovenquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
De baktijd de volgende keer met 5 minuten verminderen als ik zo naar de verbrande randen zie.
Why, tell me why, tell me why.quote:Op woensdag 30 december 2020 01:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kom ik niet in slaap?
Een bijzonder goedemorgen aan de ochtensquadquote:
jazekersquote:Op woensdag 30 december 2020 08:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een bijzonder goedemorgen aan de ochtensquad![]()
Iedereen goed geslapen?
Ik ook!quote:
Geroosterde lapjesquote:
quote:
Die van Jefferson Airplanequote:
quote:
Goedemorgenquote:
Dat was een kort dagje voor jouquote:
Ik luister nog niet en wacht daar dus ook nog maar meequote:Op woensdag 30 december 2020 09:37 schreef molloot200 het volgende:
Dit is zeker weer zo’n Limburg-nummer
Layyyyy all your looooove on meeeeeequote:Op woensdag 30 december 2020 09:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik luister nog niet en wacht daar dus ook nog maar mee
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:44 schreef molloot200 het volgende:
Wat een vreselijk moment om weer de top 2000 binnen te vallen
quote:
Geef je over jongaaasquote:Op woensdag 30 december 2020 09:44 schreef molloot200 het volgende:
Wat een vreselijk moment om weer de top 2000 binnen te vallen
Jammerrrrrrrrrrquote:Op woensdag 30 december 2020 09:45 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan als deze twee liedjes zijn afgelopen?
Tijd om uit bed te rollen?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:45 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan als deze twee liedjes zijn afgelopen?
Ook dat!quote:Op woensdag 30 december 2020 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd om uit bed te rollen?
ja die had er achteraan gemoeten nogquote:Op woensdag 30 december 2020 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook dat!
Dank jullie wel voor de muziek, dacht ik zelf aan.
Die was al geweest.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook dat!
Dank jullie wel voor de muziek, dacht ik zelf aan.
*pakt touwquote:Op woensdag 30 december 2020 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na twee van die vrolijke liedjes, komt dit...
wat gebeurd er?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Zet een treurig Limburgs liedje op om dit moment te begeleiden
ik kon geen touw vinden dus laat maarquote:Op woensdag 30 december 2020 09:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou blijkbaar niks want je bent er nog
WHOOP WHOOPquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Last Christmas I give you covid, but the very next day you gave it away.
Vaarwel!quote:Op woensdag 30 december 2020 10:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Was gezellig met jullie maar aan alle goede dingen komt een eind, helaas!
Vaarwel, mensen!!
Neequote:Op woensdag 30 december 2020 10:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ben jij bekend met de Whamageddon?
Nep Sjors fan!!!!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 10:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik vind eigenlijk alleen ‘I’m your man’ en ‘Everything she wants’ echt leuk van Wham. En ‘Last Christmas’.
Dit had ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:43 schreef Strani het volgende:
Ook gek, ik ken Eagle eigenlijk amper. En dan zo hoog...
Prachtigquote:Op woensdag 30 december 2020 10:43 schreef Strani het volgende:
Ook gek, ik ken Eagle eigenlijk amper. En dan zo hoog...
Thank Godquote:Op woensdag 30 december 2020 10:46 schreef Aoibhin het volgende:
Nou @:molloot200 je hoort het, de laatste van de ochtend was dit!
Ohquote:
Soms denk ik dat z’n stem breektquote:Op woensdag 30 december 2020 10:48 schreef Strani het volgende:
Pff zo veel emotie in die stem van Paul hè. Die frustratie, boosheid, gelatenheid, verdriet. Alles tegelijkertijd.
WOEHOEEEEEquote:
Nou inderdaad. Als je ook de live-versie met orkest ziet, z'n gezicht. Echt heel indrukwekkend. Hij zingt het zo mooi dat je niet eens zo'n situatie meegemaakt te hoeven hebben om z'n pijn te voelen (en als je het wel hebt meegemaakt dan voel je het nog wat meer).quote:Op woensdag 30 december 2020 10:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Soms denk ik dat z’n stem breekt
Dan probeer je ‘Last Christmas’ te ontwijken tussen 1 december en kerstquote:Op woensdag 30 december 2020 10:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik vind eigenlijk alleen ‘I’m your man’ en ‘Everything she wants’ echt leuk van Wham. En ‘Last Christmas’.
Vluchten kan niet meerquote:Op woensdag 30 december 2020 10:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dan probeer je ‘Last Christmas’ te ontwijken tussen 1 december en kerst
Same herequote:Op woensdag 30 december 2020 10:53 schreef Meridiaan het volgende:
Hoop oude herinneringen aan WT.
Heb nog een concert van ze tegoed
Muse is ook echt een aanrader. Heb ze nu een keer of acht gezien en altijd straken goedquote:Op woensdag 30 december 2020 10:54 schreef Koen66 het volgende:
WT zou ik ook live wel willen meemaken, net als Muse
Hier aan de kust, de Zeeuwse kustquote:Op woensdag 30 december 2020 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Bløf haters in MUZ komen weer klaar komend uur.
Toevallig een naamgenootquote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Koen66 het volgende:
zit jij nu steeds berichtjes te sturen naar de T2000 of is het toevallig een naamgenoot @:Aoibhin
Het is pas echt als er Aoibhin staat toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Koen66 het volgende:
zit jij nu steeds berichtjes te sturen naar de T2000 of is het toevallig een naamgenoot @:Aoibhin
Ik ben ook een troll, dat weet iedereenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is pas echt als er Aoibhin staat toch?Alleen die laten ze niet door, omdat ze niet geloven dat Aoibhin een normale naam is en dus denken dat het een troll is.
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:25 schreef koffieleuk het volgende:
Helaas Mother Earth gemist door bezoekje aan huisarts
Niets ernstigs gelukkig.
Tijd voor koffie en radio
mooi zo dat er niets ernstigs isquote:Op woensdag 30 december 2020 11:25 schreef koffieleuk het volgende:
Niets ernstigs gelukkig.
Fijn dat het niks ernstigs wasquote:Op woensdag 30 december 2020 11:25 schreef koffieleuk het volgende:
Niets ernstigs gelukkig.
Maar heb je die lens nog gevonden?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:34 schreef koffieleuk het volgende:
Ik ben gisteren m'n lens kwijtgeraakt toen ik hem uit wilde doen, dus de hele avond als een malle in m'n oog zitten wrijven
Is nu lekker geïrriteerd, maar daar heb ik net een zalfje voor gekregen.
auwiequote:Op woensdag 30 december 2020 11:34 schreef koffieleuk het volgende:
Ik ben gisteren m'n lens kwijtgeraakt toen ik hem uit wilde doen, dus de hele avond als een malle in m'n oog zitten wrijven
Nee. Maar heb nog wel een voorraadje gelukkigquote:Op woensdag 30 december 2020 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar heb je die lens nog gevonden?
is toch wel echt weg uit je oog he?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee. Maar heb nog wel een voorraadje gelukkig
Heeft de huisarts driedubbel gechecktquote:Op woensdag 30 december 2020 11:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is toch wel echt weg uit je oog he?
wow kan dat uberhaupt?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heeft de huisarts driedubbel gecheckt
Maar was echt bang dit ie achter m'n oogbol zou raken ofzo, een heel naar idee.
Gelukkig niet!quote:
Prachtige afsluiter van dit prachtige jaar tochquote:Op woensdag 30 december 2020 11:34 schreef koffieleuk het volgende:
ik dacht al, geen lenzen voor mijquote:
Heb ik wel eens vakerquote:Op woensdag 30 december 2020 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Prachtige afsluiter van dit prachtige jaar toch
nee, dan was d'r oog eruit gevallenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Prachtige afsluiter van dit prachtige jaar toch
Heel irritant is dat. Mag je nu ook een paar dagen geen lenzen dragen?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:34 schreef koffieleuk het volgende:
Yes zekerquote:Op woensdag 30 december 2020 11:51 schreef koffieleuk het volgende:
@:molloot200 stemplaat van jou nu! Als ik het goed heb onthouden.
kuistwer je niet mee?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Yes zeker
Ik gok één van de meest “romantische” teksten waar ik op heb gestemd
De eerste drie platen zijn wel met recht een achtbaan te noemenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:55 schreef molloot200 het volgende:
Volgend uur is echt een uur van hele erge pieken (o.a. Engel en Whiskey in the Jar) en hele diepe dalen (2x! Davina Michelle).
Une belle histoirequote:
En net als een echte achtbaan is de eerste heuvel het hoogst!quote:Op woensdag 30 december 2020 11:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De eerste drie platen zijn wel met recht een achtbaan te noemen
Ik ookquote:
Ik wil in de Vliegende Hollander, die vind ik niet zo engquote:
Pretpark-meetquote:Op woensdag 30 december 2020 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu wil ik ook naar het pretpark.
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pretpark-meet
Ooit
Een keer
2022 ofzo
Je geeft ze geen keuze hequote:
Maar dan weer liever Maan of Davina dan Paul de Leeuwquote:Op woensdag 30 december 2020 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je geeft ze geen keuze he![]()
Ik hou niet heel erg van Rammstein maar ik heb dit zóveel liever dan Davina en Maan
Oh ik vind dat stukje dat je naar beneden gaat onder dat afdakje eng; ben dan altijd bang dat mijn hoofd blijft hakenquote:Op woensdag 30 december 2020 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil in de Vliegende Hollander, die vind ik niet zo eng
Jaaaaaquote:Op woensdag 30 december 2020 12:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pretpark-meet
Ooit
Een keer
2022 ofzo
Snel vergeten, je bent nog mooi op tijd nog voor GLS genotquote:
Kijken hoe het danstquote:
Dat verzacht de pijn wel een beetje!quote:Op woensdag 30 december 2020 12:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Snel vergeten, je bent nog mooi op tijd nog voor GLS genot
Oef dat gelukkig ook gemistquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik stel voor dat we een gigantische pretparkmeet organiseren wanneer het weer enigszins kan!
Wat zeg ik? Gewoon een complete pretparktrip!
Even afkloppen, Duurt te Lang komt nogquote:
en nog bij Jobi eten, pubquizzen, sjoelen en karaokequote:Op woensdag 30 december 2020 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik stel voor dat we een gigantische pretparkmeet organiseren wanneer het weer enigszins kan!
JA IK WILquote:Op woensdag 30 december 2020 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Dan ga ik me wel opmaken ofzoquote:Op woensdag 30 december 2020 12:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Even afkloppen, Duurt te Lang komt nog
Er gaan dan ook heel véél meets komen!quote:Op woensdag 30 december 2020 12:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
en nog bij Jobi eten, pubquizzen, sjoelen en karaoke
Hebben we meer dan één meet voor nodig wel.
Echt hequote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Jaquote:
We zijn niet allemaal van die actieve heuvelklimmers zoals jij!quote:Op woensdag 30 december 2020 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo kom jij ook eens uit je nest gerold, luilak
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:00 schreef Strani het volgende:
Vijf liedjes tussen 17 en 18 uur vandaag
Ik was de hele ochtend aan het werk Straniquote:Op woensdag 30 december 2020 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo kom jij ook eens uit je nest gerold, luilak
En dan zeker avontuurtjes beleven in Carnaval Festival hequote:Op woensdag 30 december 2020 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Ja en wat héb ik daaraan Emquote:Op woensdag 30 december 2020 13:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was de hele ochtend aan het werk Strani
Hier gaat iets foutquote:
Wel schattig dat jouw dag dus echt begint als je hier goedemorgen hebt gezegdquote:Op woensdag 30 december 2020 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en wat héb ik daaraan Em![]()
*gooit armen dramatisch in de richting van allemaal dingen in de ruimte die op geen enkele wijze hebben geprofiteerd van Em's werklust.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:09 schreef molloot200 het volgende:
Mijn broertje hoort dit nummer nu voor de eerste keer en hij vindt het vet
Hij begint pas als jíj hier goedemorgen hebt gezegd...quote:Op woensdag 30 december 2020 13:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel schattig dat jouw dag dus echt begint als je hier goedemorgen hebt gezegd
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij begint pas als jíj hier goedemorgen hebt gezegd...
Maar doen die dan voor Nederland of Finland mee?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:09 schreef molloot200 het volgende:
Floor (Nightwish) blijft wel een wens ESF-kandidaat hoor. Nodig ze maar uit, ze schrijven toch wel een bazennummer
https://www.nu.nl/muziek/(...)t-jaar-nog-niet.htmlquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar doen die dan voor Nederland of Finland mee?
Voor Nederlandquote:Op woensdag 30 december 2020 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar doen die dan voor Nederland of Finland mee?
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/muziek/(...)t-jaar-nog-niet.html
Floor wil wel voor Nederland
Zou een genre als dit in 3 minuten passen?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Floor heeft haar prioriteiten op een rijtjequote:Op woensdag 30 december 2020 13:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ze het nog wel willen ook als je haar in interviews hoorde, maar vertrouw er niet echt op dat die commissie haar actief benadertquote:Op woensdag 30 december 2020 13:09 schreef molloot200 het volgende:
Floor (Nightwish) blijft wel een wens ESF-kandidaat hoor. Nodig ze maar uit, ze schrijven toch wel een bazennummer
Ja, The Voice hoef ik haar ook niet zo nodig in te zienquote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Floor heeft haar prioriteiten op een rijtje
Ik hoop dat ze luisteren naar onsquote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ze het nog wel willen ook als je haar in interviews hoorde, maar vertrouw er niet echt op dat die commissie haar actief benaderd
Van The Voice is nieuwigheid er ook vanaf.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, The Voice hoef ik haar ook niet zo nodig in te zien
Als het zou moeten, zou het best kunnen denk ik. Het wordt sowieso vet gewoon danquote:Op woensdag 30 december 2020 13:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou een genre als dit in 3 minuten passen?
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze luisteren naar onsAls ze een keer echt weer iets anders en onderscheidends willen dan andere jaren Nederland én dan de rest van Europa, ga dan voor Floor.
Met vuurwerk en alquote:Op woensdag 30 december 2020 13:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als het zou moeten, zou het best kunnen denk ik. Het wordt sowieso vet gewoon dan
En ondanks dat ik Floor graag erheen zou willen sturen, ben ik het hier wel mee eens. Het gaat uiteindelijk toch voornamelijk om het nummer.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:16 schreef Em31 het volgende:
[..]Zou geweldig zijn, maar dan zal ze denk ik ook wel eerst met een nummer moeten komen in plaats van andersom?
Ik zou dit ook hoger zetten dan welk Pink Floyd nummer dan ook in een persoonlijke Top 2000quote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef Strani het volgende:
Nou, ik vond dit mooier dan Pink Floyd.
Wat niet?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef Strani het volgende:
Nou, ik vond dit mooier dan Pink Floyd.
Wel eensquote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ondanks dat ik Floor graag erheen zou willen sturen, ben ik het hier wel mee eens. Het gaat uiteindelijk toch voornamelijk om het nummer.
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:19 schreef molloot200 het volgende:
Iemand deed de groetjes bij de appjes aan Mollie
Wie van ons zou het zijn?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:19 schreef molloot200 het volgende:
Iemand deed de groetjes bij de appjes aan Mollie
Leuke serie dat gifjequote:Op woensdag 30 december 2020 13:20 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nog steeds geen moment Top 2000 geluisterd![]()
*duikt weg
[ afbeelding ]
Oké jij hebt officieel nog een beetje smaakquote:
Waarom wil je niet bij ons horen Em?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:20 schreef Em31 het volgende:
*duikt weg
[ afbeelding ]
En ik je maar taggen!quote:Op woensdag 30 december 2020 13:20 schreef Em31 het volgende:
*duikt weg
[ afbeelding ]
Once upon a timequote:
Eens wel dat ze ook wel eens in andere genres mogen gaan zoekenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat benaderen van artiesten in de selectiecommissie gaat. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze wel echt ook allerlei artiesten uit verschillende hoeken in ieder geval benaderen. Wat er dan uit komt, gaan we wel zien. Maar ergens heb ik na Duncan en Jeangu ook wel weer een keer zin in een rocknummertje
En ook bijvoorbeeld Blanks, maar dat is misschien niet zo'n goed idee een jaar na Daði's winst![]()
Gewoon wat mensen uit een iets alternatievere hoek vragen is altijd interessant. Ik hoef niet zo nodig de Emma Heesters of de Davina Michelle's te zien. (Al verwacht ik sowieso één van de twee wel een keer in de komende paar jaar).
Je hoorde hem er gewoon doorheenquote:
Klinkt prima ja!quote:
Oh dit vind ik dan weer verschrikkelijk. Zenuwenmuziekquote:
Ik heb alleen seizoen 7 niet gezien, omdat ze de serie beter hadden kunnen eindigen bij seizoen 6.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die ben ik aan het kijken.
Ik ben hier ook niet kapot van. Het lijkt ook wel alsof ze verschillende maten door elkaar gebruiken? Heel onrustig in ieder geval.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh dit vind ik dan weer verschrikkelijk. Zenuwenmuziek
Ik heb seizoen 1 gezien een hele tijd geleden, dus nu weer opnieuw begonnen en nu bij aflevering 4.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb alleen seizoen 7 niet gezien, omdat ze de serie beter hadden kunnen eindigen bij seizoen 6.
1e seizoen is wel het beste bij deze seriequote:Op woensdag 30 december 2020 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 gezien een hele tijd geleden, dus nu weer opnieuw begonnen en nu bij aflevering 4.
Beter dat dan een vest in je gat.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nu een gat in mijn vest![]()
Gelukkig is het een oud vest
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beter dat dan een vest in je gat.
Dat dan weer niet.quote:
Waar moet ik beginnen....quote:Op woensdag 30 december 2020 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom wil je niet bij ons horen Em?
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beter dat dan een vest in je gat.
Nou die kan ik dan in mijn zak steken!quote:
De eerste dag is de leukste, dan hoor je nog iets verrassends. Nu hoor je hetzelfde als elke editie.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:37 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag is de fijnste dag van de Top 2000 in mijn ogen qua muziekWeinig prut, en morgen zitten alle usual suspects, dus vandaag ook nog een verrassing hier en daar.
Ik heb 'm net aangezet.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou die kan ik dan in mijn zak steken!![]()
Maar je krijgt ze nu niet meer, dat snap je wel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |