SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Oude collectie kan ik je wel opsturen. Wel gedragen. #Stukjegelevlekkenquote:Op maandag 28 december 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze geen Oud & Nieuw collectie?
Haha, gelukkig wel en ik naar hem. Hij is de baas natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 20:41 schreef fetX het volgende: [..] Luistert @:wereldgozer een beetje naar je?
Tijd voor valentijnscollectiequote:Op maandag 28 december 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze geen Oud & Nieuw collectie?
Mokerlang wachten tussen beurtenquote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist maar wat deed Suljovic dan dat zo vervelend was?
quote:Op maandag 28 december 2020 20:17 schreef Tagliano het volgende:
@:karina en @:paul weten daar alles van
Zonde om weg te geven, daar is vast een flinke markt voor.quote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oude collectie kan ik je wel opsturen. Wel gedragen. #Stukjegelevlekken
Kroonprins neerschietenquote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Mooien TTquote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je dan post 10 of post #10
#10.quote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je dan post 10 of post #10
Ik ben die reclame zelf ook schijtzat.quote:Op maandag 28 december 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
@:wereldgozer mag nog net een eigen mening hebben lees ik al.
Sad.
Door het slotje heen postenquote:
Ik gebruik zelf nu Bumble, ben daar best tevreden over wat er uitkomt qua matches. Het meisje moet als eerste een bericht sturen wat vaak betekent dat als je een match+bericht hebt dat ze ook wel echt geïnteresseerd is (ipv dat een like in feite niks zegt). Vanaf dan is het ook makkelijker een gesprek aan te knopenquote:Op maandag 28 december 2020 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] 30 kutopeningszinnen proberen waar geen reactie op komt.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhijquote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Leuk allemaal vrouwen in lingerie die een teringhekel aan Ten Hag hebben.quote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd voor valentijnscollectie
quote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd voor valentijnscollectie
Braafquote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben die reclame zelf ook schijtzat.
Waarvoor zou ik uberhaupt vertrouwen in hem moeten hebben.quote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/show/ve(...)nvoldoende~a5f24d2e/
Welk cijfer geven jullie Wimlex?
quote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben die reclame zelf ook schijtzat.
Weg met de monarchiequote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Jij daagt me uit, met je 10e post als TTquote:
Dit gifje doet het nietquote:
Mager zesje? Geen flauw idee, voor dit jaar wel een onvoldoende. Eloise krijgt wel een dikke acht plusquote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Volgende keer beter maat.quote:Op maandag 28 december 2020 20:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij daagt me uit, met je 10e post als TT
Ja dat heb ik ook geprobeerd ja.quote:Op maandag 28 december 2020 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf nu Bumble, ben daar best tevreden over wat er uitkomt qua matches. Het meisje moet als eerste een bericht sturen wat vaak betekent dat als je een match+bericht hebt dat ze ook wel echt geïnteresseerd is (ipv dat een like in feite niks zegt). Vanaf dan is het ook makkelijker een gesprek aan te knopen
Alleen al voor appuuhhaplppplappologies verdient hij een 1quote:Op maandag 28 december 2020 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mager zesje? Geen flauw idee, voor dit jaar wel een onvoldoende. Eloise krijgt wel een dikke acht plus
Je kan ook -pre-corona- een cafe binnenstappen natuurlijk. #HelpAutismequote:Op maandag 28 december 2020 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook geprobeerd ja.
Laten ze de match ook vaak maar aflopen zonder ooit iets te zeggen (lol)
komen een stuk zinnigere woorden uit dan uit pleeborstel Maijerquote:
Roken is voor paupers.quote:Op maandag 28 december 2020 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mager zesje? Geen flauw idee, voor dit jaar wel een onvoldoende. Eloise krijgt wel een dikke acht plus
Daar lukt mij dus echt niks hequote:Op maandag 28 december 2020 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf nu Bumble, ben daar best tevreden over wat er uitkomt qua matches. Het meisje moet als eerste een bericht sturen wat vaak betekent dat als je een match+bericht hebt dat ze ook wel echt geïnteresseerd is (ipv dat een like in feite niks zegt). Vanaf dan is het ook makkelijker een gesprek aan te knopen
Ja wat de neuk is dat voor lage drempel danquote:Op maandag 28 december 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komen een stuk zinnigere woorden uit dan uit pleeborstel Maijer
Geert Nentjes. Tweevoudig WK-deelnemer uit Urk.quote:
Die andere zag water branden toen ze het over een shotclock hadden.quote:Op maandag 28 december 2020 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarvan 50 voor Robin van Galen
Ze roken zowat allemaal. Niks mis mee joh, beetje geniet0n des levens.quote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rookt Eloise?
Dikke min min
Daar ken ik haar van.quote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rookt Eloise?
Dikke min min
OK jong ventje nog.quote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geert Nentjes. Tweevoudig WK-deelnemer uit Urk.
Weet ik niet. Ik heb er niet om gevraagdquote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ja wat de neuk is dat voor lage drempel dan
Urkgoden. Nooit ben je zeker wie je echte vader en moeder zijn. Incestgoden.quote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geert Nentjes. Tweevoudig WK-deelnemer uit Urk.
Op naar vreemdgaan69.nl.quote:Op maandag 28 december 2020 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook geprobeerd ja.
Laten ze de match ook vaak maar aflopen zonder ooit iets te zeggen (lol)
Hij zat met zn gedachten nog bij de autobrand van gisteravondquote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die andere zag water branden toen ze het over een shotclock hadden.
Lekker vuurwerk door de brievenbussen gooien.quote:Op maandag 28 december 2020 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Urkgoden. Nooit ben je zeker wie je echte vader en moeder zijn. Incestgoden.
Weekendquote:Op maandag 28 december 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ken ik haar van.
https://www.ad.nl/show/gr(...)ijn-leven~a0d7c759e/
Zo is dat ouwe reus.quote:Op maandag 28 december 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Vind haar maar een inteelthoofd hebben maar goed dat heb je snel bij dat koningshuis.
Gemiddeld klopt de gezinsgrootte over het algemaan wel toch?quote:Op maandag 28 december 2020 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Urkgoden. Nooit ben je zeker wie je echte vader en moeder zijn. Incestgoden.
Ze hebben allemaal iets Downies.quote:Op maandag 28 december 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Vind haar maar een inteelthoofd hebben maar goed dat heb je snel bij dat koningshuis.
Deze partij kent alleen maar verliezers.quote:Op maandag 28 december 2020 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Heel stiekem zou ik het geinig vinden als Dolan Price helemaal gek maakt en vies wint
Mensen die zich hier druk om makenquote:Op maandag 28 december 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ken ik haar van.
https://www.ad.nl/show/gr(...)ijn-leven~a0d7c759e/
https://www.instagram.com/p/CJRJYA8DnEZ/?igshid=1spf7hsgbd0j1quote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rookt Eloise?
Dikke min min
Check die laatste Instaquote:Op maandag 28 december 2020 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heeft hem ook niet versleten met plassen boh boh lekker hoertje.
Wim-Lex heeft zijn shagvingers daar al eens tussen gehad genot.quote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CJRJYA8DnEZ/?igshid=1spf7hsgbd0j1
Lekker man, niks mis mee.
(Jammer dat de Insta-embed stuk is)
En gelijk kritiekquote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CJRJYA8DnEZ/?igshid=1spf7hsgbd0j1
Lekker man, niks mis mee.
(Jammer dat de Insta-embed stuk is)
Kloptquote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dit is toch een totaal niet aantrekkelijke dame?
Klopt.quote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Die rooie dochter van Wim Lex die gaat wel heerlijk worden ouwe dibbes.quote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Die zou ik helemaal onder spuiten.quote:Op maandag 28 december 2020 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die rooie dochter van Wim Lex die gaat wel heerlijk worden ouwe dibbes.
Dat kloptquote:Op maandag 28 december 2020 20:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Die is 13.quote:Op maandag 28 december 2020 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die rooie dochter van Wim Lex die gaat wel heerlijk worden ouwe dibbes.
Wie?quote:Op maandag 28 december 2020 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nieuwe topspits voor Feyenoord! @:De_Kraam
Het gaat om Lucas Pratto, een 32-jarige spits van River Plate, die dinsdag al in Rotterdam zou landen om zijn transfer af te ronden. Pratto wordt tot het einde van het seizoen gehuurd, met een optie tot koop.quote:
Wordt helemaal niksquote:Op maandag 28 december 2020 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil jij eens aan mijn vingers likken?quote:Op maandag 28 december 2020 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En wat loopt die tyfusdebiel steeds aan z'n vingers te likken?
Hallo Lennyquote:Op maandag 28 december 2020 20:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Hoe ver zijn we in het WK?
Dag 11 van de 16. Ronde 3 (laatste 32)quote:Op maandag 28 december 2020 20:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Ja dat zou ik ook niet zo snel zeggen over iemand van 13.quote:Op maandag 28 december 2020 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat worden... Even opletten maat.
Dik over de helftquote:Op maandag 28 december 2020 20:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dag 11 van de 16. Ronde 3 (laatste 32)
Van DRT users verwachten wij stukje inzet.quote:Op maandag 28 december 2020 20:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Dit is weer een beetje raar.quote:Op maandag 28 december 2020 20:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die zou ik helemaal onder spuiten.
Een transfer met het oog op de toekomst zo te zien.quote:Op maandag 28 december 2020 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat om Lucas Pratto, een 32-jarige spits van River Plate, die dinsdag al in Rotterdam zou landen om zijn transfer af te ronden. Pratto wordt tot het einde van het seizoen gehuurd, met een optie tot koop.
Ja leuk maar ze is al zowat 16 geloof ik, maar je kunt wel zien dat dat een mooie dame gaat worden natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook niet zo snel zeggen over iemand van 13.
Die ene Marokkaan bij PSV is ook viesdik en nog maar een jaar of 18.quote:Op maandag 28 december 2020 20:53 schreef PSVCL het volgende:
Dolen wordt met het jaar dikker
Waarom leven de meeste darters niet als atleten? Zou een eis moeten zijn om mee te doen
DRT / Brendan Dolan #0001quote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien een fantopic voor trage darters openen.
Net als Diemers en Linssenquote:Op maandag 28 december 2020 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekend restwaarde ook, subliem
Wie?quote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef MC-Morgan het volgende:
Laat Jade Joosten hier maar niet meelezen (lol).
Ik dacht dat je het over de jongste had. (die is 13)quote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja leuk maar ze is al zowat 16 geloof ik, maar je kunt wel zien dat dat een mooie dame gaat worden natuurlijk
Jat alle portemonneetjes uit de kleedkamer.quote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die ene Marokkaan bij PSV is ook viesdik en nog maar een jaar of 18.
Ik dacht dat het over dat andere addergebroed ging, Ariane of zo.quote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de derde.
Alexia komt uit 2005
Nee.quote:Op maandag 28 december 2020 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wil jij eens aan mijn vingers likken?
Die zoon heeft een enorme inteeltkop.quote:Op maandag 28 december 2020 20:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt en kwam na profiel van Pierre bij zijn dochter uit. Zouden jullie haar raken?
[ twitter ]
Die schele hahaha. Volgens mij is dat de dochter van Guus Meeuwis joh die downer.quote:Op maandag 28 december 2020 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over dat andere addergebroed ging, Ariane of zo.
Dochter heeft denk ik een verschrikkelijke stinkkut.quote:Op maandag 28 december 2020 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zoon heeft een enorme inteeltkop.
Nee die heeft een WimLexhoofd.quote:Op maandag 28 december 2020 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over dat andere addergebroed ging, Ariane of zo.
nou nou nou nou nou poepie tochquote:Op maandag 28 december 2020 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die schele hahaha. Volgens mij is dat de dochter van Guus Meeuwis joh die downer.
Is het een influencer ofzo?quote:Op maandag 28 december 2020 20:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat je haar niet kent is een goed teken.
Was..quote:Op maandag 28 december 2020 20:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die ene Marokkaan bij PSV is ook viesdik en nog maar een jaar of 18.
Yupquote:Op maandag 28 december 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wade stond in ALLE wedstrijden met een dido 9darter
Dan past hij prima bij de club waar hij nu zit.quote:Op maandag 28 december 2020 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zoon heeft een enorme inteeltkop.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Prijs.
Wat leuk dat je het vraagt.
Steijn die weer boos wordt na vraagjes over Sidnie, ik vind dat zo'n leuke rubriek.quote:Op maandag 28 december 2020 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan past hij prima bij de club waar hij nu zit.
Als buitenlanders dit doen hebben ze praatjes maar nu hoor je er niemand over!!!!1quote:Op maandag 28 december 2020 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Het bleef één avond rustig, nu is het opnieuw raak: ondanks noodverordening autobrand in Veen
https://www.ad.nl/binnenl(...)nd-in-veen~a6386ff6/
@:Caland
hekderom bomderopquote:Op maandag 28 december 2020 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Het bleef één avond rustig, nu is het opnieuw raak: ondanks noodverordening autobrand in Veen
https://www.ad.nl/binnenl(...)nd-in-veen~a6386ff6/
@:Caland
Altijd lekker, op z'n tijd dan, anders kun je je kunstgebit wel vast gaan regelenquote:Op maandag 28 december 2020 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga straks een koud glaasje Coca-Cola Regular inschenken.
Review staat ergens in topic van vorige week
Waarom niet light of zero?quote:Op maandag 28 december 2020 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind alleen die kaneel review.quote:Op maandag 28 december 2020 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zij had toch die shoot met Kim Feenstra?quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
Geraldine Kemper is tegenwoordig lesbisch, wat een act.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Altijd lekker, op z'n tijd dan, anders kun je je kunstgebit wel vast gaan regelen
Joopgodquote:“Een man met een kunstgebit vind ik vreselijk”, zegt de 72-jarige vrouw stellig tijdens het diner. Al helemaal erg vindt Rolinka het als mannen hun ‘klappergebit’ ’s avonds voor het slapengaan in een potje water stoppen. En laat dat nou precies zijn wat Joop iedere avond doet, zo vertelt hij eerlijk. “Jij krijgt geen verkering, hoor. Geen enkele vrouw wil tanden naast d’r bed”, reageert Rolinka.
En hoewel Joop kan begrijpen dat een potje met tanden niet bijster sexy is, slaat-ie ook meteen terug. “Nou ben ik heel hard even”, begint hij zijn verhaal. “Maar stel: ik heb een vrouw van 75 jaar, van mijn leeftijd. Ik denk dan: die heeft hangtieten”, vervolgt hij. “En daar zeik ik toch ook niet over?”
Al langer toch?quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
Al wat langer hoor, staat genoeg op joeptoep.quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
Er was een tijdje van die groene Cola op de markt. Mokerranzig genot.quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die af willen vallen door Cola Light te drinken
Extreemlinks typetje met een hekel aan witte hetero mannen.quote:Op maandag 28 december 2020 20:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is het een influencer ofzo?
Biseksueel dan zeker?quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
Geen idee, maar op haar Insta zie ik haar liggen met zo'n likkertje.quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Zij had toch die shoot met Kim Feenstra?
Als je veel cola op een dag drinkt telt dat wel aan voor de calorieënquote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die af willen vallen door Cola Light te drinken
Goede vraag, ik zal eens in beraad gaan.quote:Op maandag 28 december 2020 21:01 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Maat, waar blijft in Gert zijn naam je UI?
Voorkeur gaat uit naar Kim Feenstraquote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al wat langer hoor, staat genoeg op joeptoep.
(o.a.) Dit is al 7 jaar geleden.quote:Op maandag 28 december 2020 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee, maar op haar Insta zie ik haar liggen met zo'n likkertje.
Klopt. Prima foto's.quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Zij had toch die shoot met Kim Feenstra?
Ja dan stop je toch gewoon helemaal met frisdrank.quote:Op maandag 28 december 2020 21:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Als je veel cola op een dag drinkt telt dat wel aan voor de calorieën
Stem als schuurpapier.quote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voorkeur gaat uit naar Kim Feenstra
Die verstandelijk gehandicapte die er rechts bij staatquote:
Alsof jij dat erg vindt.quote:Op maandag 28 december 2020 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee, maar op haar Insta zie ik haar liggen met zo'n likkertje.
Als je niet met haar hoeft te pratenquote:
Lekker sletjequote:Geraldine valt meteen met de deur in huis: "Seks met vrouwen is fantastisch! Het is heel zacht en lief en leuk." Ze heeft ook zeker over haar eigen geaardheid nagedacht: "Ik ben ook heel erg bezig geweest met 'moeten we heel erg in hokjes denken?' en 'ben ik hetero, ben ik lesbisch?' of juist daar tussenin?" Ook haar aantal sekspartners geeft ze prijs. Ze heeft 20 mannen verslonden en 10 vrouwen. "Ik zeg nu over mezelf, ik ben toch biseksueel."
De enige bij wie er iets begint te dagen dat het vrij debiel is wat ze daar staan te doen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die verstandelijk gehandicapte die er rechts bij staat
Tja, moeten zij wetenquote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan stop je toch gewoon helemaal met frisdrank.
Jan roos doet een leuke imitatie @Zipportalquote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voorkeur gaat uit naar Kim Feenstra
Ja die zijn wel erg klein.quote:Op maandag 28 december 2020 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen 2500 euro hebben voor een borstvergrotingHef jezelf op Gerrie.
(HEFTIGE BEELDEN)quote:
Waar smaakt dit naarquote:Op maandag 28 december 2020 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
Dit was echt te ranzig.
[ afbeelding ]
80% van de darters heeft grotere tietenquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Coca-Cola Original taste Since 1886
Herkenbare smaak - tikje oud wel - ik schat ongeveer 2 weken oud.
Geur - bijna geen geur
Kleur - zwart (had je wat anders verwacht dan)
quote:Op maandag 21 december 2020 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Coca-Cola Cinnamon Zero Sugar Limited Edition
Geur - je ruikt zeker dat er kaneel in zit - beetje zoals Gold Strike - erg mooi
Kleur - net zo zwart als originele Coca-Cola
Smaak!!! - je proeft heel klein beetje kaneel - nasmaak is wel wat sterker
Ik geef het een 7/10!!!
quote:Op maandag 21 december 2020 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Coca-Cola Zero en Coca-Cola Light is enorme troep. -10/10 enkeltje vuilnisbelt
Smaakt naar soort stront ofzoquote:Op maandag 28 december 2020 21:05 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Waar smaakt dit naar
Is dit net zo ranzig als Ice Tea Green?
Ik ook niet. Maak mij niet zo druk. Mensen die dat roepen drinken vaak zelf etc. Alsof dat beter isquote:Op maandag 28 december 2020 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb geen moeite met mensen die roken.
Ik wel met mensen die blowen en sigaren roken. Dat stinkt als de tyfus.quote:Op maandag 28 december 2020 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
RTquote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wel met mensen die blowen en sigaren roken. Dat stinkt als de tyfus.
Ergens met een kluitje op elkaar staan te schuilen omdat het keihard begint te regenen en dan 1 lul die een sigaret opsteektquote:Op maandag 28 december 2020 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn vader rookt van die enorme dikke sigarenquote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Review graagquote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die met kaneel is errug lekker.
Ze gaan vanzelf wel weg als ze kanker krijgen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze gaan vanzelf wel weg als ze kanker krijgen.
Joints zijn kinderdrugsquote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook altijd bij mensen die in shitholes als Rotterdam wonen. Stukje uitlaatgassen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze gaan vanzelf wel weg als ze kanker krijgen.
Leuk, beetje kanker verkopen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn vader rookt van die enorme dikke sigarenLogisch wij hadden een sigarenwinkel vroeger
We roddelen hier niet.quote:Op maandag 28 december 2020 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
Rokende mensen vind ik minder erg dan alcoholisten.
wattequote:Op maandag 28 december 2020 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook altijd bij mensen die in shitholes als Rotterdam wonen. Stukje uitlaatgassen.
''Incel''quote:Op maandag 28 december 2020 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat doen supermarkten toch ook, stel je niet zo aan incel.
Nog wel.quote:Op maandag 28 december 2020 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat doen supermarkten toch ook, stel je niet zo aan incel.
Nee is een andere darter dan de restquote:
@spleeh wat vinden we hier van?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |