SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Oude collectie kan ik je wel opsturen. Wel gedragen. #Stukjegelevlekkenquote:Op maandag 28 december 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze geen Oud & Nieuw collectie?
Haha, gelukkig wel en ik naar hem. Hij is de baas natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 20:41 schreef fetX het volgende: [..] Luistert @:wereldgozer een beetje naar je?
Tijd voor valentijnscollectiequote:Op maandag 28 december 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze geen Oud & Nieuw collectie?
Mokerlang wachten tussen beurtenquote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist maar wat deed Suljovic dan dat zo vervelend was?
quote:Op maandag 28 december 2020 20:17 schreef Tagliano het volgende:
@:karina en @:paul weten daar alles van
Zonde om weg te geven, daar is vast een flinke markt voor.quote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oude collectie kan ik je wel opsturen. Wel gedragen. #Stukjegelevlekken
Kroonprins neerschietenquote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Mooien TTquote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je dan post 10 of post #10
#10.quote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je dan post 10 of post #10
Ik ben die reclame zelf ook schijtzat.quote:Op maandag 28 december 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
@:wereldgozer mag nog net een eigen mening hebben lees ik al.
Sad.
Door het slotje heen postenquote:
Ik gebruik zelf nu Bumble, ben daar best tevreden over wat er uitkomt qua matches. Het meisje moet als eerste een bericht sturen wat vaak betekent dat als je een match+bericht hebt dat ze ook wel echt geïnteresseerd is (ipv dat een like in feite niks zegt). Vanaf dan is het ook makkelijker een gesprek aan te knopenquote:Op maandag 28 december 2020 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] 30 kutopeningszinnen proberen waar geen reactie op komt.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhijquote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Leuk allemaal vrouwen in lingerie die een teringhekel aan Ten Hag hebben.quote:Op maandag 28 december 2020 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd voor valentijnscollectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |