Als ik die tievus reclame nog één keer hoor... Wereldgozer moet de tv verplicht muten in het reclameblokquote:
Dan moet je maar wat posten. Het is toch pauze.quote:Op maandag 28 december 2020 20:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Weinig pics van Maan vandaag.
Wat is jouw favoriete reclame?quote:Op maandag 28 december 2020 20:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Als ik die tievus reclame nog één keer hoor... Wereldgozer moet de tv verplicht muten in het reclameblok
Kan Wereldgozer ook al een poot geven? #dtvquote:Op maandag 28 december 2020 20:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Als ik die tievus reclame nog één keer hoor... Wereldgozer moet de tv verplicht muten in het reclameblok
Luistert @Wereldgozer een beetje naar je?quote:Op maandag 28 december 2020 20:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Schuimbekken lukt welquote:Op maandag 28 december 2020 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan Wereldgozer ook al een poot geven? #dtv
Nee, maar hij zit wel regelmatig op zijn knieën. Het gaat dus al de goede kant op..quote:Op maandag 28 december 2020 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan Wereldgozer ook al een poot geven? #dtv
@Wereldgozer mag nog net een eigen mening hebben lees ik al.quote:Op maandag 28 december 2020 20:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hebben ze geen Oud & Nieuw collectie?quote:Op maandag 28 december 2020 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kerst is voorbij dus geen Hunkemoller reclame meer
Pics or it didnt happen genot.quote:Op maandag 28 december 2020 20:41 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, maar hij zit wel regelmatig op zijn knieën. Het gaat dus al de goede kant op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |