Ik vind alleen die kaneel review.quote:Op maandag 28 december 2020 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga straks een koud glaasje Coca-Cola Regular inschenken.
Review staat ergens in topic van vorige week
Zij had toch die shoot met Kim Feenstra?quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
Geraldine Kemper is tegenwoordig lesbisch, wat een act.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Altijd lekker, op z'n tijd dan, anders kun je je kunstgebit wel vast gaan regelen
Joopgodquote:“Een man met een kunstgebit vind ik vreselijk”, zegt de 72-jarige vrouw stellig tijdens het diner. Al helemaal erg vindt Rolinka het als mannen hun ‘klappergebit’ ’s avonds voor het slapengaan in een potje water stoppen. En laat dat nou precies zijn wat Joop iedere avond doet, zo vertelt hij eerlijk. “Jij krijgt geen verkering, hoor. Geen enkele vrouw wil tanden naast d’r bed”, reageert Rolinka.
En hoewel Joop kan begrijpen dat een potje met tanden niet bijster sexy is, slaat-ie ook meteen terug. “Nou ben ik heel hard even”, begint hij zijn verhaal. “Maar stel: ik heb een vrouw van 75 jaar, van mijn leeftijd. Ik denk dan: die heeft hangtieten”, vervolgt hij. “En daar zeik ik toch ook niet over?”
Al langer toch?quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
Al wat langer hoor, staat genoeg op joeptoep.quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
Er was een tijdje van die groene Cola op de markt. Mokerranzig genot.quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die af willen vallen door Cola Light te drinken
Extreemlinks typetje met een hekel aan witte hetero mannen.quote:Op maandag 28 december 2020 20:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is het een influencer ofzo?
Biseksueel dan zeker?quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
Geen idee, maar op haar Insta zie ik haar liggen met zo'n likkertje.quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Zij had toch die shoot met Kim Feenstra?
Als je veel cola op een dag drinkt telt dat wel aan voor de calorieënquote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die af willen vallen door Cola Light te drinken
Goede vraag, ik zal eens in beraad gaan.quote:Op maandag 28 december 2020 21:01 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Maat, waar blijft in Gert zijn naam je UI?
Voorkeur gaat uit naar Kim Feenstraquote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al wat langer hoor, staat genoeg op joeptoep.
(o.a.) Dit is al 7 jaar geleden.quote:Op maandag 28 december 2020 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee, maar op haar Insta zie ik haar liggen met zo'n likkertje.
Klopt. Prima foto's.quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Zij had toch die shoot met Kim Feenstra?
Ja dan stop je toch gewoon helemaal met frisdrank.quote:Op maandag 28 december 2020 21:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Als je veel cola op een dag drinkt telt dat wel aan voor de calorieën
Stem als schuurpapier.quote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voorkeur gaat uit naar Kim Feenstra
Die verstandelijk gehandicapte die er rechts bij staatquote:
Alsof jij dat erg vindt.quote:Op maandag 28 december 2020 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee, maar op haar Insta zie ik haar liggen met zo'n likkertje.
Als je niet met haar hoeft te pratenquote:
Lekker sletjequote:Geraldine valt meteen met de deur in huis: "Seks met vrouwen is fantastisch! Het is heel zacht en lief en leuk." Ze heeft ook zeker over haar eigen geaardheid nagedacht: "Ik ben ook heel erg bezig geweest met 'moeten we heel erg in hokjes denken?' en 'ben ik hetero, ben ik lesbisch?' of juist daar tussenin?" Ook haar aantal sekspartners geeft ze prijs. Ze heeft 20 mannen verslonden en 10 vrouwen. "Ik zeg nu over mezelf, ik ben toch biseksueel."
De enige bij wie er iets begint te dagen dat het vrij debiel is wat ze daar staan te doen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die verstandelijk gehandicapte die er rechts bij staat
Tja, moeten zij wetenquote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan stop je toch gewoon helemaal met frisdrank.
Jan roos doet een leuke imitatie @Zipportalquote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voorkeur gaat uit naar Kim Feenstra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |