Klopt. Prima foto's.quote:Op maandag 28 december 2020 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Zij had toch die shoot met Kim Feenstra?
Ja dan stop je toch gewoon helemaal met frisdrank.quote:Op maandag 28 december 2020 21:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Als je veel cola op een dag drinkt telt dat wel aan voor de calorieën
Stem als schuurpapier.quote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voorkeur gaat uit naar Kim Feenstra
Die verstandelijk gehandicapte die er rechts bij staatquote:
Alsof jij dat erg vindt.quote:Op maandag 28 december 2020 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee, maar op haar Insta zie ik haar liggen met zo'n likkertje.
Als je niet met haar hoeft te pratenquote:
Lekker sletjequote:Geraldine valt meteen met de deur in huis: "Seks met vrouwen is fantastisch! Het is heel zacht en lief en leuk." Ze heeft ook zeker over haar eigen geaardheid nagedacht: "Ik ben ook heel erg bezig geweest met 'moeten we heel erg in hokjes denken?' en 'ben ik hetero, ben ik lesbisch?' of juist daar tussenin?" Ook haar aantal sekspartners geeft ze prijs. Ze heeft 20 mannen verslonden en 10 vrouwen. "Ik zeg nu over mezelf, ik ben toch biseksueel."
De enige bij wie er iets begint te dagen dat het vrij debiel is wat ze daar staan te doen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die verstandelijk gehandicapte die er rechts bij staat
Tja, moeten zij wetenquote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan stop je toch gewoon helemaal met frisdrank.
Jan roos doet een leuke imitatie @Zipportalquote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voorkeur gaat uit naar Kim Feenstra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |