komen een stuk zinnigere woorden uit dan uit pleeborstel Maijerquote:
Roken is voor paupers.quote:Op maandag 28 december 2020 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mager zesje? Geen flauw idee, voor dit jaar wel een onvoldoende. Eloise krijgt wel een dikke acht plus
Daar lukt mij dus echt niks hequote:Op maandag 28 december 2020 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf nu Bumble, ben daar best tevreden over wat er uitkomt qua matches. Het meisje moet als eerste een bericht sturen wat vaak betekent dat als je een match+bericht hebt dat ze ook wel echt geīnteresseerd is (ipv dat een like in feite niks zegt). Vanaf dan is het ook makkelijker een gesprek aan te knopen
Ja wat de neuk is dat voor lage drempel danquote:Op maandag 28 december 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komen een stuk zinnigere woorden uit dan uit pleeborstel Maijer
Geert Nentjes. Tweevoudig WK-deelnemer uit Urk.quote:
Die andere zag water branden toen ze het over een shotclock hadden.quote:Op maandag 28 december 2020 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarvan 50 voor Robin van Galen
Ze roken zowat allemaal. Niks mis mee joh, beetje geniet0n des levens.quote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rookt Eloise?
Dikke min min
Daar ken ik haar van.quote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rookt Eloise?
Dikke min min
OK jong ventje nog.quote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geert Nentjes. Tweevoudig WK-deelnemer uit Urk.
Weet ik niet. Ik heb er niet om gevraagdquote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ja wat de neuk is dat voor lage drempel dan
Urkgoden. Nooit ben je zeker wie je echte vader en moeder zijn. Incestgoden.quote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geert Nentjes. Tweevoudig WK-deelnemer uit Urk.
Op naar vreemdgaan69.nl.quote:Op maandag 28 december 2020 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook geprobeerd ja.
Laten ze de match ook vaak maar aflopen zonder ooit iets te zeggen (lol)
Hij zat met zn gedachten nog bij de autobrand van gisteravondquote:Op maandag 28 december 2020 20:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die andere zag water branden toen ze het over een shotclock hadden.
Lekker vuurwerk door de brievenbussen gooien.quote:Op maandag 28 december 2020 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Urkgoden. Nooit ben je zeker wie je echte vader en moeder zijn. Incestgoden.
Weekendquote:Op maandag 28 december 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ken ik haar van.
https://www.ad.nl/show/gr(...)ijn-leven~a0d7c759e/
Zo is dat ouwe reus.quote:Op maandag 28 december 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Vind haar maar een inteelthoofd hebben maar goed dat heb je snel bij dat koningshuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |