Lekker sletjequote:Geraldine valt meteen met de deur in huis: "Seks met vrouwen is fantastisch! Het is heel zacht en lief en leuk." Ze heeft ook zeker over haar eigen geaardheid nagedacht: "Ik ben ook heel erg bezig geweest met 'moeten we heel erg in hokjes denken?' en 'ben ik hetero, ben ik lesbisch?' of juist daar tussenin?" Ook haar aantal sekspartners geeft ze prijs. Ze heeft 20 mannen verslonden en 10 vrouwen. "Ik zeg nu over mezelf, ik ben toch biseksueel."
De enige bij wie er iets begint te dagen dat het vrij debiel is wat ze daar staan te doen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die verstandelijk gehandicapte die er rechts bij staat
Tja, moeten zij wetenquote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan stop je toch gewoon helemaal met frisdrank.
Jan roos doet een leuke imitatie @Zipportalquote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voorkeur gaat uit naar Kim Feenstra
Ja die zijn wel erg klein.quote:Op maandag 28 december 2020 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen 2500 euro hebben voor een borstvergrotingHef jezelf op Gerrie.
(HEFTIGE BEELDEN)quote:
Waar smaakt dit naarquote:Op maandag 28 december 2020 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
Dit was echt te ranzig.
[ afbeelding ]
80% van de darters heeft grotere tietenquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Coca-Cola Original taste Since 1886
Herkenbare smaak - tikje oud wel - ik schat ongeveer 2 weken oud.
Geur - bijna geen geur
Kleur - zwart (had je wat anders verwacht dan)
quote:Op maandag 21 december 2020 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Coca-Cola Cinnamon Zero Sugar Limited Edition
Geur - je ruikt zeker dat er kaneel in zit - beetje zoals Gold Strike - erg mooi
Kleur - net zo zwart als originele Coca-Cola
Smaak!!! - je proeft heel klein beetje kaneel - nasmaak is wel wat sterker
Ik geef het een 7/10!!!
quote:Op maandag 21 december 2020 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Coca-Cola Zero en Coca-Cola Light is enorme troep. -10/10 enkeltje vuilnisbelt
Smaakt naar soort stront ofzoquote:Op maandag 28 december 2020 21:05 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Waar smaakt dit naar
Is dit net zo ranzig als Ice Tea Green?
Ik ook niet. Maak mij niet zo druk. Mensen die dat roepen drinken vaak zelf etc. Alsof dat beter isquote:Op maandag 28 december 2020 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb geen moeite met mensen die roken.
Ik wel met mensen die blowen en sigaren roken. Dat stinkt als de tyfus.quote:Op maandag 28 december 2020 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb geen moeite met mensen die roken.
RTquote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wel met mensen die blowen en sigaren roken. Dat stinkt als de tyfus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |