SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Die drankjes namen we altijd mee in mijn europese studentenvereniging bij internationals, omdat het Nederlands is en echt sterk, vind het zelf best lekker spulquote:
dat was absoluut niet mijn reactie toen ik een stout in mn handen kreeg in de irish pubquote:Op zondag 27 december 2020 01:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zoetste wat ik met enige regelmaat dronk als tiener was denk ik Baileys, maar was nooit echt een stevige drinker destijds. Dat kwam pas toen ik bij een evenement in Zweden van een vriend van mij een stout in m'n handen kreeg, en godver wat was die lekker
Welke had je?quote:Op zondag 27 december 2020 01:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Over stouts gesproken, die van net was potverdomme lekker
Die vriend ... of die stoutquote:Op zondag 27 december 2020 01:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat kwam pas toen ik bij een evenement in Zweden van een vriend van mij een stout in m'n handen kreeg, en godver wat was die lekker
quote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik ga te bedde. Zie en spreek jullie morgen weer
slaap zequote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Slaap ze!quote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wavey smileyquote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Enige nog wat ik van "vroeger" drink is Smirnoff Icequote:Op zondag 27 december 2020 01:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die drankjes namen we altijd mee in mijn europese studentenvereniging bij internationals, omdat het Nederlands is en echt sterk, vind het zelf best lekker spul
Nee hoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef MTheBassman het volgende:
oh, dit is de saaie zonder aerosmith
Vast wel, de kater de volgende dag tho..quote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb als tiener ook veel dropshot, rode vodka en dat soort drankjes gedronken. Ergens ben ik wel benieuwd of ik er nog steeds een hele fles van op krijg.
Houdoequote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
boh, jaloersquote:Op zondag 27 december 2020 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
Paar jaar terug nog reunie met wat basisschool klasgenoten, eentje ervan werkte bij de Marine en was bij de Bacardifabriek geweest (Puerto Rico) en had alle smaken meegenomen die ze hier niet verkocht. Dat was wel een leuke avond
[ afbeelding ]
Ik zou hetzelfde doenquote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef PippenScottie het volgende:
Als ik vandaag nieuwe Adidas patas had gekregen zou ik ze aantrekken en los gaan op dit nummer
Dag Scorp!quote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, was eentje uit Estland, van Pohjala, geweldige brouwerquote:Op zondag 27 december 2020 01:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Zweden, was het dan meteen iets van Omnipollo?
quote:Op zondag 27 december 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
Pas gerust de TT aan als je een goeie ingedachte had rotscholier
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Founders KBS Maple Mackinac Fudge, godverdomme goed zegquote:
Westvleteren blijft nog altijd geweldig, maar het is allang niet meer het beste bier ter wereld.quote:Op zondag 27 december 2020 01:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, was eentje uit Estland, van Pohjala, geweldige brouwer
Heb nu de Omnipollo Noa overigens in de kelder staan. Voelde me nostalgisch. Dat was ook een van die eerste wauw biertjes.
Ik was destijds bij een vriend van mij in Mechelen die ik dus via dat evenement ken, en een Schotse vriend van mij was er ook. Die had de Noa meegenomen, en die hebben we op een gegeven moment gedronken.
Daarna gingen we over op de Westvleteren 12, maar we hadden de glazen waarin we de Noa gedronken hadden er nog naast staan.
Ik kon het niet laten om constant aan dat glas te blijven ruiken want ik kon het gewoon niet geloven dat er zulk bier bestond
Die vriend die speciaal een krat Westvleteren had gehaald was niet bepaald geamuseerd
Dat zou toch wel een makkie moeten zijn?quote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb als tiener ook veel dropshot, rode vodka en dat soort drankjes gedronken. Ergens ben ik wel benieuwd of ik er nog steeds een hele fles van op krijg.
Het klonk anders best primaquote:Op zondag 27 december 2020 01:42 schreef Poppejans het volgende:
Jeroen v Inkel houdt wel erg van zichzelf he
dan weet ik nog een leuke. Ik was toen 18 geloof ik.quote:Op zondag 27 december 2020 01:41 schreef Evenstar het volgende:
Mijn eerste keer echt echt echt dronken was toen ik 16 wasTrouwfeest van mijn Duitse bedrijfsleider. Zat ik daar als 16 jarige voor het eerst in mijn leven whisky te drinken. Je glas was nog niet eens half leeg en er stond al een nieuw voor je klaar
Verdomme wat was ik beroerd.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Waarschijnlijk verkoopt hopt het biertje nog wel een keer met korting en dan haal ik em dan welquote:Op zondag 27 december 2020 01:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De Founders KBS Maple Mackinac Fudge, godverdomme goed zeg
Pohjala is ook geweldig, überhaupt veel toppers uit Letland. Sori is ook geweldigquote:Op zondag 27 december 2020 01:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb nu de Omnipollo Noa overigens in de kelder staan. Voelde me nostalgisch. Dat was ook een van die eerste wauw biertjes.
Ik was destijds bij een vriend van mij in Mechelen die ik dus via dat evenement ken, en een Schotse vriend van mij was er ook. Die had de Noa meegenomen, en die hebben we op een gegeven moment gedronken.
Daarna gingen we over op de Westvleteren 12, maar we hadden de glazen waarin we de Noa gedronken hadden er nog naast staan.
Ik kon het niet laten om constant aan dat glas te blijven ruiken want ik kon het gewoon niet geloven dat er zulk bier bestond
Die vriend die speciaal een krat Westvleteren had gehaald was niet bepaald geamuseerd
Naja, zoals skysherrif zegt, de dag erna heb je er een enorme kater van.quote:Op zondag 27 december 2020 01:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zou toch wel een makkie moeten zijn?
Staat hier ook in de kastquote:Op zondag 27 december 2020 01:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De Founders KBS Maple Mackinac Fudge, godverdomme goed zeg
quote:Op zondag 27 december 2020 01:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan weet ik nog een leuke. Ik was toen 18 geloof ik.
Ik woonde in enschede en ging naar hengelo met iemand ergens zuipen. Kwam ik op den duur met hem in een vriendengroep die me een drankje aanbeveelde genaamd de 'pik destroyer'. zat 60% in of zo. Een paar uur later fiets ik aan de zijkant van de snelweg om 3 uur 's nachts of zo omdat ik de verkeerde kant op fietste en via de snelweg het snelste was
Uiteindelijk door mn ouders opgehaald na een klein praatje met de politie (niks gebeurds verder hoor, ben er verder goed vanaf gekomen).
Dit overtreft denk ik elke andere keer dat ik dronken was die pik destroyer man
Pohjala is ook wel echt genot ja.quote:Op zondag 27 december 2020 01:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, Ests bier is fantastisch. En ze snappen gewoon godverdomme goed hoe je stouts moet brouwen daarquote:Op zondag 27 december 2020 01:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Pohjala is ook geweldig, überhaupt veel toppers uit Letland. Sori is ook geweldig
Big Belly godenquote:Op zondag 27 december 2020 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vanavond als laatste een Liquid Desserts #13 - Red Velvet Coconut Christmas Cake Quadruple op.
Ik heb de Red Velvet cake smaak een beetje gemist, maar de kokos maakt alles goed
Alles in mij wil dit omgooienquote:Op zondag 27 december 2020 01:45 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, en die keer via school in een jeugdhostel in België met Kroaten, Grieken, Bulgaren, Belgen.. was ook wel een leuk avondje.
[ afbeelding ]
Ik kom er niet vandaan, ben geboren in Groningen maar ben op mn 10e of zo verhuisd naar Enschede ivm werk van mn pa en ging weer terug naar Groningen om te studeren na de middelbare.quote:Op zondag 27 december 2020 01:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wist niet dat je uit Enschede kwam! Leuk
Ik heb maar één dag in mijn leven waar ik echt een paar uur kwijt ben. Ik ging ergens om 01:30/02:00 weg en volgens mij was ik pas rond 05:00 thuis. Echt geen fucking idee wat er in die drie uur ertussen is gebeurd
En ast teveul wurdt kots t dan weer uutquote:Op zondag 27 december 2020 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naja, zoals skysherrif zegt, de dag erna heb je er een enorme kater van.
Sleep well beastquote:Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja maar ze zijn ook echt helemaal gek geworden daar bij Omnipolloquote:Op zondag 27 december 2020 01:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pohjala is ook wel echt genot ja.
Herkenbaar wel. De eerste keer dat ik het goede spul van Omnipollo dronk kon ik ook amper geloven dat zoiets bestond. Alleen die geur al inderdaad.
Daarna ging ik dan weer vooral zuur bier drinken, nu vind ik Omnipollo vaak iets te chemisch. Achja.
Sori Brewing? Wat jaren terug een stout gehad, die was goddelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 01:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Pohjala is ook geweldig, überhaupt veel toppers uit Letland. Sori is ook geweldig
Bij mij gebeurt dat pas de dag erna, als ik al een kater hebquote:Op zondag 27 december 2020 01:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En ast teveul wurdt kots t dan weer uut
Die nacht twee keer naar een nachtwinkel gelopen op een kilometer afstand ofzo. Was het bier weer opquote:
Estland, Letland... in elk gebal Baltische Staten. Komt veel moois vandaan. Puhaste is ook goedquote:Op zondag 27 december 2020 01:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, Ests bier is fantastisch. En ze snappen gewoon godverdomme goed hoe je stouts moet brouwen daar
Vind eigenlijk zo'n beetje alles van Pohjala wel nice
De lokale winkel besteld het alleen niet zo vaak, omdat die importeur alleen maar zaken doet als je in grote volumes dingen bij hem inkoopt, wat voor die zaak niet te doen is
Ahquote:Op zondag 27 december 2020 01:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kom er niet vandaan, ben geboren in Groningen maar ben op mn 10e of zo verhuisd naar Enschede ivm werk van mn pa en ging weer terug naar Groningen om te studeren na de middelbare.
9/11-plaatje dit.quote:Op zondag 27 december 2020 01:48 schreef MTheBassman het volgende:
ben bang dat dit nummer over een paar jaar ook in vrije val gaat
Mooie Bieramidequote:Op zondag 27 december 2020 01:45 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, en die keer via school in een jeugdhostel in België met Kroaten, Grieken, Bulgaren, Belgen.. was ook wel een leuk avondje.
[ afbeelding ]
Dit heb ik 2 keer gehad.quote:Op zondag 27 december 2020 01:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wist niet dat je uit Enschede kwam! Leuk
Ik heb maar één dag in mijn leven waar ik echt een paar uur kwijt ben. Ik ging ergens om 01:30/02:00 weg en volgens mij was ik pas rond 05:00 thuis. Echt geen fucking idee wat er in die drie uur ertussen is gebeurd(was kwartier fietsen ...)
Sori is Ests.quote:Op zondag 27 december 2020 01:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Sori is overigens meen ik Fins, maar geloof dat het brouwen in Finland wat lastig was, waardoor ze dus naar Estland zijn verhuist
Hoor sowieso vaak dat Finnen naar Estland gaan met een beer cruise, omdat het daar gewoon stukken goedkoper is
Hun barrel aged serie is geweldig, zeker de shadow game serie van hunquote:Op zondag 27 december 2020 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sori Brewing? Wat jaren terug een stout gehad, die was goddelijk.
Had laatste een aantal flesjes Pohjala Oo en Puhaste Dekadents gekocht. Die Pohjala is voor mij echt een goed voorbeeld van een wat een Baltische stout moet zijn, en die Dekadents is decadent lekkerquote:Op zondag 27 december 2020 01:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Estland, Letland... in elk gebal Baltische Staten. Komt veel moois vandaan. Puhaste is ook goed
De namen worden ook steeds langer. Alles wat ze maar kunnen bedenken gewoon bij elkaar flikkeren.quote:Op zondag 27 december 2020 01:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn ook echt helemaal gek geworden daar bij Omnipollo
Zo nu en dan heb ik het dus met een vriend van mij over hun nieuwste creaties en telkens is het weer een WTF momentje, en dan de prijs die je ervoor betaald... nee dank je
Zuur is ook lekker ja, alhoewel ik het vooral bij goeie kriek hou
Kostte ook niks zekerquote:Op zondag 27 december 2020 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die nacht twee keer naar een nachtwinkel gelopen op een kilometer afstand ofzo. Was het bier weer op
lekker man, zo'n kwajongens reisje. Net zoiets als dat we in Berlijn een winkelwagentje na het stappen hebben gevonden en daarmee in gingen rijden op de weg terug naar het hostelquote:Op zondag 27 december 2020 01:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah
Laatste jaar van middelbare school zouden wij naar Tsjechië gaan, maar ging niet door ivm vuurwerkramp. Mochten jaar later alsnog gaan, terwijl wij dus niet meer op de school zaten en de leraren meer weinig inbreng hadden. Verdomme wat was dat een geniale trip
Alle ijsblokmachines van hotel leeggetrokken en in ons bad gegooid, daarna lokale super leeggetrokken en alle bier in bad geflikkerd
Leraren vonden het een goed idee en deden gezellig mee
Ah. Ze stond hier toen op het Keykeg bierfestival. Later nog een keer bij Markies in Leeuwarden het biertje wel op de kaart tegengekomen.quote:Op zondag 27 december 2020 01:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar de brouwers zijn Fins. AOS's verhaal klopt wel
quote:Op zondag 27 december 2020 01:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit heb ik 2 keer gehad.
De eerste was op de introductieweek in Utrecht waarin ik in slaap ben gevallen bij een cantus daar, en uiteindelijk de mentor van mn groepje me thuis had gebracht maar dat weet ik dus allemaal niet meer. Had wel een beurs gezicht omdat die mensen van die cantus me aan de praat probeerden te krijgen ;d
De andere keer had ik niets gegeten en kwam ik later van werk op een feestje waar ik de rest een beetj ewou inhalen![]()
Gat van 23:00 tot 05:00, weet nog wel dat ik die zondag extra vaak op dumpert keek
Ik geloof niet dat dit Anthony Kiedisquote:Op zondag 27 december 2020 01:48 schreef PzKpfw het volgende:
Die stem heeft veel weg van die van Anthony Kiedis.
Klopt, maar officieel is de brouwerij Ests. Ach, het is lekkerquote:Op zondag 27 december 2020 01:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar de brouwers zijn Finnen. AOS's verhaal klopt wel
Nouja, vergeleken met een kroeg niet.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 01:50 schreef houdjemond het volgende:
Ik wil niet saai doen maar ik ga ook een deur verder. Tot zo vast wel
Ik twijfel er niet aan dat je hier om half vier nog bentquote:Op zondag 27 december 2020 01:50 schreef houdjemond het volgende:
lekker. Ik kan niet wachten tot de bierfestivals weer mogen.quote:Op zondag 27 december 2020 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah. Ze stond hier toen op het Keykeg bierfestival. Later nog een keer bij Markies in Leeuwarden het biertje wel op de kaart tegengekomen.
Ken alleen die met de maan op het label, had die toen gekocht omdat het me aan King Crimson deed denken om een of andere redenquote:Op zondag 27 december 2020 01:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lehe is ook leuk, alleen zie je net iets minder vaak hier volgens mij.
slaap ze houdjemond!quote:Op zondag 27 december 2020 01:50 schreef houdjemond het volgende:
Dekedents is goddelijk ja, en probeer de shadow gamequote:Op zondag 27 december 2020 01:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had laatste een aantal flesjes Pohjala Oo en Puhaste Dekadents gekocht. Die Pohjala is voor mij echt een goed voorbeeld van een wat een Baltische stout moet zijn, en die Dekadents is decadent lekker
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 01:50 schreef houdjemond het volgende:
Moet ff kijken of ik die heb ingecheckt, zou me niks verbazenquote:Op zondag 27 december 2020 01:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Dekedents is goddelijk ja, en probeer de shadow game
Serie van sori eens. Genot
Staat ie er nu wel of niet in?quote:Op zondag 27 december 2020 01:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gek dat Jailbreak er niet in staat wel
Bekender denk.quote:Op zondag 27 december 2020 01:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Gek dat Jailbreak er niet in staat wel
Zo te lezen wel!quote:Op zondag 27 december 2020 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik al lang een vers biertje moeten halen.
Dit lijkt me dus echt totaal niet lekker.quote:Op zondag 27 december 2020 01:53 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Over Finland gesproken ...
Ook een godendrankje trouwens
Untappdquote:Op zondag 27 december 2020 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik doe dus niet aan bier apps ofzo. Heb wel een excel-bestandje met 462 bieren.
quote:
Lekker spul johquote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/25
85801/6/25#p196978960]zondag 27 december 2020 01:53[/url] schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit lijkt me dus echt totaal niet lekker.
Ik gebruikte Untappd. Was na twee weken alweer vergeten dat ik de app had.quote:Op zondag 27 december 2020 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je wel eens Salmiakki op?quote:Op zondag 27 december 2020 01:53 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Over Finland gesproken ...
Ook een godendrankje trouwens
Untappd is een ideale app hiervoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
Mint is sowieso nooit een geweldige combinatie met andere dingen. Bijvoorbeeld die ranzige After Eight chocolaatjesquote:Op zondag 27 december 2020 01:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit lijkt me dus echt totaal niet lekker.
Ik ken het, ik ken het. Excel is alles wat ik nodig heb.quote:
Untappd integreert nu ook met sommige webshops wat stiekem ook best handig isquote:Op zondag 27 december 2020 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom gebruik je dan geen bier app?quote:Op zondag 27 december 2020 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
boomerquote:Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken het, ik ken het. Excel is alles wat ik nodig heb.
Wel dat soort zooi gehad tijdens Midsummer in Zweden jaquote:Op zondag 27 december 2020 01:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb je wel eens Salmiakki op?
Bij dat evenement in Zweden is er altijd wel een Fin die het mee neemt, en d'r is altijd een discussie over of salmiak nou een variant van liquorice is of niet![]()
Ik koop vrijwel nooit online, zeker geen bier.quote:Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Untappd integreert nu ook met sommige webshops wat stiekem ook best handig is
Alhoewel ik toch liever naar de lokale zaak ga
Wel een iets beter uur maar alsnog niet heel fantastisch.quote:Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
maar even kijken aan de hand van het volgend uurtje of ik ga pitten of nog een uurtje mee ga pakken.
Ik ook, maar mijn lokale zaak zit in één van de 10 gemeentes met procentueel de meeste besmettingen van de afgelopen week. Een webshop is dan wel zo veiligquote:Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Untappd integreert nu ook met sommige webshops wat stiekem ook best handig is
Alhoewel ik toch liever naar de lokale zaak ga
is dat heel verschillend van dropshot?quote:Op zondag 27 december 2020 01:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb je wel eens Salmiakki op?
Bij dat evenement in Zweden is er altijd wel een Fin die het mee neemt, en d'r is altijd een discussie over of salmiak nou een variant van liquorice is of niet![]()
Waarom wel.quote:Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan geen bier app?
Ik ben wel vrij conservatief in mijn gebruiken vergeleken met leeftijdgenoten.quote:
speaking of, ik vraag me af of mensen weer het Gijs drankspel gaan spelen op de 31equote:
TALK TALKquote:Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
maar even kijken aan de hand van het volgend uurtje of ik ga pitten of nog een uurtje mee ga pakken.
Lijkt me dit jaar wel een aardig idee, toch niks beters te doen.quote:Op zondag 27 december 2020 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
speaking of, ik vraag me af of mensen weer het Gijs drankspel gaan spelen op de 31e
ben daar niet fan genoeg van om voor willen op te blijven. Ik bekijk het zo wel even.quote:Op zondag 27 december 2020 01:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
TALK TALK
Kwart over drie
Meer zeg ik nie
Hoe werkt dat?quote:Op zondag 27 december 2020 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
speaking of, ik vraag me af of mensen weer het Gijs drankspel gaan spelen op de 31e
Prima toch, je moet doen wat voor jou werkt en wat je prettig vind. Niet wat de rest vind wat je moet doen en gebruikenquote:Op zondag 27 december 2020 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij conservatief in mijn gebruiken vergeleken met leeftijdgenoten.
Oh dit heb ik gemist, wat voor drankspel?quote:Op zondag 27 december 2020 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me dit jaar wel een aardig idee, toch niks beters te doen.
Waarschijnlijk m'n favoriete blokje van de hele 27e decemberquote:Op zondag 27 december 2020 01:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
TALK TALK
Kwart over drie
Meer zeg ik nie
neem een shot elke keer als gijs door een intro of outro heenpraat, basically.quote:
Goed voornemen?quote:Op zondag 27 december 2020 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
Betaal ook nog voornamelijk contant en het liefst flikker ik mijn smartphone in de vuilnisbak.
Makkie.quote:Op zondag 27 december 2020 01:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
neem een shot elke keer als gijs door een intro of outro heenpraat, basically.
Kan me dropshot niet herinneren, maar dit was wel echt een uitgesproken salmiak smaak.quote:Op zondag 27 december 2020 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is dat heel verschillend van dropshot?
Als ik niet bij mn ouders was voor de kerst wel, nu vraag ik me toch af wat ze denken als ik om 23:50 naar mn kamer ga met een fles whiskyquote:Op zondag 27 december 2020 01:57 schreef Evenstar het volgende:
Wie doet morgen mee tussen 00:00, met z'n alleen in private zoom en een shotje nemen als van Inkel legendarisch zegt
Snel dronken worden dusquote:Op zondag 27 december 2020 01:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik gebruik wel graag Whatsapp. Dus dat is een beetje jammer.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 01:57 schreef Evenstar het volgende:
Wie doet morgen mee tussen 00:00 en 02:00 met z'n alleen in private zoom en een shotje nemen als van Inkel legendarisch zegt
Dat gaat veel te snel dan.quote:Op zondag 27 december 2020 01:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, dat ging vorige edities ook een beetje hard bij sommige mensenquote:
Talk Talk godenquote:Op zondag 27 december 2020 01:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
TALK TALK
Kwart over drie
Meer zeg ik nie
quote:1366: @Poppejans in beeld!
27 december 2.00-3.00 uur
1366 All The Small Things Blink-182 ? (1? 8? 2?)
1365 You Don't Fool Me Queen 3
1364 New York State Of Mind Billy Joel 7
1363 Amerika Rammstein 3
1362 Apache The Shadows 6
1361 Addicted To You Avicii 2
1360 The Air That I Breathe The Hollies 5,5
1359 Three Days In A Row Anouk 3
1358 Animals Martin Garrix 2
1357 I've Got Dreams To Remember Otis Redding 8
1356 Het Laatste Rondje André Hazes 5
1355 How To Save A Life The Fray ?
1354 Club Tropicana Wham! 5
Ja hoorquote:
effe roes uitslapen, lekker man, niks mis mee.quote:Op zondag 27 december 2020 01:59 schreef Evenstar het volgende:
Nou ja kan best toch.
Tusse 12:00 en 14:00 kapot gaan door Gijs. Daarna bijslapen tot 00:00 en dan kapot gaan door van Inkel
Ah, mag mijn kat ook een jointje dan?quote:Op zondag 27 december 2020 01:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, dat ging vorige edities ook een beetje hard bij sommige mensen
Ik blowde er nog bij omdat ik het geknal op oudejaarsdag anders niet aankan
Ik doe mee dit jaar, toch niks beters te doen. En vuurwerk is sowieso sufquote:Op zondag 27 december 2020 01:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, dat ging vorige edities ook een beetje hard bij sommige mensen
Ik blowde er nog bij omdat ik het geknal op oudejaarsdag anders niet aankan
moet je lekker zelf weten.quote:Op zondag 27 december 2020 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, mag mijn kat ook een jointje dan?
Ik probeer ook te zoomen, maar moet wachten voor de meeting host om me binnen te laten.. daar ben jij waarschijnlijke al voorbij?quote:
Dat is wel een erg matig uurtje.quote:
Hopelijk keer je wel terug als een boomerang haha snap je 'm nee laat maarquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 02:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is wel een erg matig uurtje.
Dan ga ik m pitten denk ik, tot 10 uur 's ochtends voor degenen die er ook bij zullen zijn
Sleep well Boomerquote:
Rammstein is toch lachen joh.quote:Op zondag 27 december 2020 02:01 schreef skysherrif het volgende:
Na all the small things wordt het over het algemeen wel ff een tijdje flink kut
quote:
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 02:01 schreef BillDauterive het volgende:
Deze niet-boomer gaat ook maffen![]()
Fijne nacht nog allemaal
Nee.quote:Op zondag 27 december 2020 02:02 schreef Evenstar het volgende:
CCR in 10-11 blok dan moet ik toch ook wakker zijn
@:viv tijd om te slapen?
Ben allang blij dat de Top 2000 doorgegaan is. Toch een enigszins normaal einde van een apart jaar.quote:Op zondag 27 december 2020 02:01 schreef PzKpfw het volgende:
Toch blijft het dit jaar allemaal wel een beetje tam. De best wel kale kerstdagen, het lege (T2k) café, geen vuurwerk etc. En dan nog zo'n regering die alleen maar met pessimistische vooruitzichten naar buiten komt
Blijkbaarquote:
Apache ken je wel joh.quote:Op zondag 27 december 2020 02:03 schreef Gretzl het volgende:
27 december 2.00-3.00 uur
1366 All The Small Things Blink-182![]()
![]()
![]()
![]()
1365 You Don't Fool Me Queen![]()
1364 New York State Of Mind Billy Joel![]()
1363 Amerika Rammstein![]()
1362 Apache The Shadows
1361 Addicted To You Avicii![]()
1360 The Air That I Breathe The Hollies
1359 Three Days In A Row Anouk![]()
1358 Animals Martin Garrix![]()
1357 I've Got Dreams To Remember Otis Redding
1356 Het Laatste Rondje André Hazes![]()
1355 How To Save A Life The Fray
1354 Club Tropicana Wham!
Ja, AMERIKA is zeker leuk, gelukkig is het niet Du Hastquote:Op zondag 27 december 2020 02:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rammstein is toch lachen joh.
Volgens mij gaat er iets mis daar. Ik zie ook niets meer.quote:Op zondag 27 december 2020 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik probeer ook te zoomen, maar moet wachten voor de meeting host om me binnen te laten.. daar ben jij waarschijnlijke al voorbij?
Rammstein dan maar.quote:Op zondag 27 december 2020 02:03 schreef Viv het volgende:
Op alle schermen de videoclip ook echt![]()
@:Poppejans
Slaap lekker Bill!quote:Op zondag 27 december 2020 02:01 schreef BillDauterive het volgende:
Deze niet-boomer gaat ook maffen![]()
Fijne nacht nog allemaal
Moet je ook niet doenquote:Op zondag 27 december 2020 02:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iets mis daar. Ik zie ook niets meer.
Omfg uren gewacht op dit...
omgquote:Op zondag 27 december 2020 02:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is echt extreem kut.quote:Op zondag 27 december 2020 02:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, dat was die vrouw die met Paskal Jacobsen in dat gammele strandhuis zat.quote:Op zondag 27 december 2020 02:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik haar net over het strand rennen!
Ja beetje anticlimax zoquote:Op zondag 27 december 2020 02:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is echt extreem kut.
Ik wil radio 2 slaan nu
quote:Op zondag 27 december 2020 02:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit is de Radiohead Hollies toch?quote:Op zondag 27 december 2020 02:05 schreef Dagoduck het volgende:
Alweer The Hollies zo, die gaan even in een paar uur door hun inbreng heen.
Sexy hoorquote:Op zondag 27 december 2020 02:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een tatoeage van Blink 182, smaakvol.
Zometeen Rammstein! Wij zien weer mensen in beeld in ieder geval.quote:Op zondag 27 december 2020 02:06 schreef Poppejans het volgende:
Er zou een onderbreking zijn van 10 min...
Waarom ben ik nou ook zo'n mongool die uren wacht op zoiets
Mij hou je niet voor de gek, je kent dit echt welquote:Op zondag 27 december 2020 02:07 schreef datismijnmening het volgende:
Een onbekende Queen. Ik lat me verassen
Dan mis je alleen wel wat mooie dingen aan het begin van 3-4uquote:Op zondag 27 december 2020 02:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
1356 Het laatste rondje André Hazes is wel een mooie om mee af te sluiten qua tekst
Nu ik het hoor herken ik het iddquote:Op zondag 27 december 2020 02:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mij hou je niet voor de gek, je kent dit echt wel
Waarom nou jij?quote:Op zondag 27 december 2020 02:06 schreef Poppejans het volgende:
Waarom ben ik nou ook zo'n mongool die uren wacht op zoiets
DMTAquote:Op zondag 27 december 2020 02:08 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat klinkt spannender dan het waarschijnlijk was
Why tell me why...quote:
Ik zie het , maar hou het denk ik ook niet meer heel lang volquote:Op zondag 27 december 2020 02:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan mis je alleen wel wat mooie dingen aan het begin van 3-4u
Buck Dich, nou goedquote:
Sleep wellquote:Op zondag 27 december 2020 02:07 schreef alopio het volgende:
ik ga ook de binnenkant van mijn ogen bekijken
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op zondag 27 december 2020 02:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Oh mijn god, het is de ingekorte radio-single versie van 'You Don't Fool Me'. Met zelfs een ingekorte gitaarsolo.
Vieze vuile hufters.
De solo van Brian redt het nog. Ik vind het allang knap dat hier nog een nummer van gefabriceerd kon worden.quote:
Ja anders kan van Inkel niet zijn waltz doen jah ... niet zo lullig doen!quote:Op zondag 27 december 2020 02:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Oh mijn god, het is de ingekorte radio-single versie van 'You Don't Fool Me'. Met zelfs een ingekorte gitaarsolo.
Vieze vuile hufters.
Ironischquote:Op zondag 27 december 2020 02:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vieze vuile hufters.
Ik had nog héél even goeie hoop, zeker na die "8 uur meer voor de langere nummers!"-bullshit van ze.quote:Op zondag 27 december 2020 02:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?
Gaan we ruig doen!quote:
Nee.quote:Op zondag 27 december 2020 02:07 schreef alopio het volgende:
ik ga ook de binnenkant van mijn ogen bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |