Untappd integreert nu ook met sommige webshops wat stiekem ook best handig isquote:Op zondag 27 december 2020 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik doe dus niet aan bier apps ofzo. Heb wel een excel-bestandje met 462 bieren.
Waarom gebruik je dan geen bier app?quote:Op zondag 27 december 2020 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik doe dus niet aan bier apps ofzo. Heb wel een excel-bestandje met 462 bieren.
boomerquote:Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken het, ik ken het. Excel is alles wat ik nodig heb.
Wel dat soort zooi gehad tijdens Midsummer in Zweden jaquote:Op zondag 27 december 2020 01:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb je wel eens Salmiakki op?
Bij dat evenement in Zweden is er altijd wel een Fin die het mee neemt, en d'r is altijd een discussie over of salmiak nou een variant van liquorice is of niet![]()
Ik koop vrijwel nooit online, zeker geen bier.quote:Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Untappd integreert nu ook met sommige webshops wat stiekem ook best handig is
Alhoewel ik toch liever naar de lokale zaak ga
Wel een iets beter uur maar alsnog niet heel fantastisch.quote:Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
maar even kijken aan de hand van het volgend uurtje of ik ga pitten of nog een uurtje mee ga pakken.
Ik ook, maar mijn lokale zaak zit in één van de 10 gemeentes met procentueel de meeste besmettingen van de afgelopen week. Een webshop is dan wel zo veiligquote:Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Untappd integreert nu ook met sommige webshops wat stiekem ook best handig is
Alhoewel ik toch liever naar de lokale zaak ga
is dat heel verschillend van dropshot?quote:Op zondag 27 december 2020 01:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb je wel eens Salmiakki op?
Bij dat evenement in Zweden is er altijd wel een Fin die het mee neemt, en d'r is altijd een discussie over of salmiak nou een variant van liquorice is of niet![]()
Waarom wel.quote:Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan geen bier app?
Ik ben wel vrij conservatief in mijn gebruiken vergeleken met leeftijdgenoten.quote:
speaking of, ik vraag me af of mensen weer het Gijs drankspel gaan spelen op de 31equote:
TALK TALKquote:Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef MTheBassman het volgende:
maar even kijken aan de hand van het volgend uurtje of ik ga pitten of nog een uurtje mee ga pakken.
Lijkt me dit jaar wel een aardig idee, toch niks beters te doen.quote:Op zondag 27 december 2020 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
speaking of, ik vraag me af of mensen weer het Gijs drankspel gaan spelen op de 31e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |