abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196978841
Jeroen v Inkel houdt wel erg van zichzelf he
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_196978843
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Welke had je?
De Founders KBS Maple Mackinac Fudge, godverdomme goed zeg _O_
I am not lost, it's just I've no idea where I am
  zondag 27 december 2020 @ 01:43:07 #53
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_196978844
De fuck.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_196978845
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Nee, was eentje uit Estland, van Pohjala, geweldige brouwer :Y

Heb nu de Omnipollo Noa overigens in de kelder staan. Voelde me nostalgisch. Dat was ook een van die eerste wauw biertjes.
Ik was destijds bij een vriend van mij in Mechelen die ik dus via dat evenement ken, en een Schotse vriend van mij was er ook. Die had de Noa meegenomen, en die hebben we op een gegeven moment gedronken.
Daarna gingen we over op de Westvleteren 12, maar we hadden de glazen waarin we de Noa gedronken hadden er nog naast staan.
Ik kon het niet laten om constant aan dat glas te blijven ruiken want ik kon het gewoon niet geloven dat er zulk bier bestond :D

Die vriend die speciaal een krat Westvleteren had gehaald was niet bepaald geamuseerd _O-
Westvleteren blijft nog altijd geweldig, maar het is allang niet meer het beste bier ter wereld.
pi_196978846
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 01:42 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dat zeg ik net *O*
*O*
-XOXO-
  zondag 27 december 2020 @ 01:43:12 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_196978847
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:40 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb als tiener ook veel dropshot, rode vodka en dat soort drankjes gedronken. Ergens ben ik wel benieuwd of ik er nog steeds een hele fles van op krijg.
Dat zou toch wel een makkie moeten zijn?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 27 december 2020 @ 01:43:36 #57
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_196978850
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:42 schreef Poppejans het volgende:
Jeroen v Inkel houdt wel erg van zichzelf he
Het klonk anders best prima :@
Op 't randje en erover.
pi_196978851
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:41 schreef Evenstar het volgende:
Mijn eerste keer echt echt echt dronken was toen ik 16 was _O- Trouwfeest van mijn Duitse bedrijfsleider. Zat ik daar als 16 jarige voor het eerst in mijn leven whisky te drinken. Je glas was nog niet eens half leeg en er stond al een nieuw voor je klaar _O-

Verdomme wat was ik beroerd.
dan weet ik nog een leuke. Ik was toen 18 geloof ik.

Ik woonde in enschede en ging naar hengelo met iemand ergens zuipen. Kwam ik op den duur met hem in een vriendengroep die me een drankje aanbeveelde genaamd de 'pik destroyer'. zat 60% in of zo. Een paar uur later fiets ik aan de zijkant van de snelweg om 3 uur 's nachts of zo omdat ik de verkeerde kant op fietste en via de snelweg het snelste was _O-

Uiteindelijk door mn ouders opgehaald na een klein praatje met de politie (niks gebeurds verder hoor, ben er verder goed vanaf gekomen).

Dit overtreft denk ik elke andere keer dat ik dronken was die pik destroyer man _O-
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_196978852
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Waarschijnlijk verkoopt hopt het biertje nog wel een keer met korting en dan haal ik em dan wel :P
pi_196978853
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Heb nu de Omnipollo Noa overigens in de kelder staan. Voelde me nostalgisch. Dat was ook een van die eerste wauw biertjes.
Ik was destijds bij een vriend van mij in Mechelen die ik dus via dat evenement ken, en een Schotse vriend van mij was er ook. Die had de Noa meegenomen, en die hebben we op een gegeven moment gedronken.
Daarna gingen we over op de Westvleteren 12, maar we hadden de glazen waarin we de Noa gedronken hadden er nog naast staan.
Ik kon het niet laten om constant aan dat glas te blijven ruiken want ik kon het gewoon niet geloven dat er zulk bier bestond :D

Die vriend die speciaal een krat Westvleteren had gehaald was niet bepaald geamuseerd _O-
Pohjala is ook geweldig, überhaupt veel toppers uit Letland. Sori is ook geweldig
  zondag 27 december 2020 @ 01:43:45 #61
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196978854
Mooie spreekbeurt _O_
  zondag 27 december 2020 @ 01:44:03 #62
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_196978856
Rotturdam
Op 't randje en erover.
pi_196978857
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:43 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dat zou toch wel een makkie moeten zijn?
Naja, zoals skysherrif zegt, de dag erna heb je er een enorme kater van.
pi_196978858
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Staat hier ook in de kast
pi_196978862
is dit nou alweer Broes?
pi_196978863
Ik vind grappig dat Bruce hier nog zo'n andere stem heeft. Wist eerst ook echt niet dat dit Bruce was.
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 01:45:10 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196978864
quote:
6s.gif Op zondag 27 december 2020 01:43 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

dan weet ik nog een leuke. Ik was toen 18 geloof ik.

Ik woonde in enschede en ging naar hengelo met iemand ergens zuipen. Kwam ik op den duur met hem in een vriendengroep die me een drankje aanbeveelde genaamd de 'pik destroyer'. zat 60% in of zo. Een paar uur later fiets ik aan de zijkant van de snelweg om 3 uur 's nachts of zo omdat ik de verkeerde kant op fietste en via de snelweg het snelste was _O-

Uiteindelijk door mn ouders opgehaald na een klein praatje met de politie (niks gebeurds verder hoor, ben er verder goed vanaf gekomen).

Dit overtreft denk ik elke andere keer dat ik dronken was die pik destroyer man _O-
_O-

Wist niet dat je uit Enschede kwam! Leuk :D

Ik heb maar één dag in mijn leven waar ik echt een paar uur kwijt ben. Ik ging ergens om 01:30/02:00 weg en volgens mij was ik pas rond 05:00 thuis. Echt geen fucking idee wat er in die drie uur ertussen is gebeurd :D (was kwartier fietsen ...)
pi_196978865
Ik heb vanavond als laatste een Liquid Desserts #13 - Red Velvet Coconut Christmas Cake Quadruple op.
Ik heb de Red Velvet cake smaak een beetje gemist, maar de kokos maakt alles goed :D
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 01:45:27 #69
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_196978866
quote:

[..]

Pohjala is ook wel echt genot ja. _O_

Herkenbaar wel. De eerste keer dat ik het goede spul van Omnipollo dronk kon ik ook amper geloven dat zoiets bestond. Alleen die geur al inderdaad.

Daarna ging ik dan weer vooral zuur bier drinken, nu vind ik Omnipollo vaak iets te chemisch. Achja.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_196978867
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:43 schreef alopio het volgende:

[..]

Pohjala is ook geweldig, überhaupt veel toppers uit Letland. Sori is ook geweldig
Inderdaad, Ests bier is fantastisch. En ze snappen gewoon godverdomme goed hoe je stouts moet brouwen daar :Y
Vind eigenlijk zo'n beetje alles van Pohjala wel nice :Y
De lokale winkel besteld het alleen niet zo vaak, omdat die importeur alleen maar zaken doet als je in grote volumes dingen bij hem inkoopt, wat voor die zaak niet te doen is ;(
I am not lost, it's just I've no idea where I am
  zondag 27 december 2020 @ 01:45:39 #71
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_196978868
Oja, en die keer via school in een jeugdhostel in België met Kroaten, Grieken, Bulgaren, Belgen.. was ook wel een leuk avondje.

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 27 december 2020 @ 01:46:04 #72
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_196978873
Vrij overbodige Spijkerbroek
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_196978874
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vanavond als laatste een Liquid Desserts #13 - Red Velvet Coconut Christmas Cake Quadruple op.
Ik heb de Red Velvet cake smaak een beetje gemist, maar de kokos maakt alles goed :D
Big Belly goden _O_ je moet van hun ook de Aehelstan 2020 Barrel Aged proberen. Ook een genot
  zondag 27 december 2020 @ 01:46:24 #74
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_196978875
quote:
6s.gif Op zondag 27 december 2020 01:45 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, en die keer via school in een jeugdhostel in België met Kroaten, Grieken, Bulgaren, Belgen.. was ook wel een leuk avondje.

[ afbeelding ]
Alles in mij wil dit omgooien :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_196978876
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:45 schreef Evenstar het volgende:

[..]

_O-

Wist niet dat je uit Enschede kwam! Leuk :D

Ik heb maar één dag in mijn leven waar ik echt een paar uur kwijt ben. Ik ging ergens om 01:30/02:00 weg en volgens mij was ik pas rond 05:00 thuis. Echt geen fucking idee wat er in die drie uur ertussen is gebeurd :D
Ik kom er niet vandaan, ben geboren in Groningen maar ben op mn 10e of zo verhuisd naar Enschede ivm werk van mn pa en ging weer terug naar Groningen om te studeren na de middelbare.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')