Ben niet zo'n paddestoelenfan op zich. Sappig heb ik ook geen probleem mee, want ik gebruik sous-vide.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De smaak van de paddestoelen trekt in de korst van het vlees. Daarnaast blijft het vlees veel sappiger.
Lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kiprollade met pommes duchesse en lekkere groenten erbij..
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:17 schreef mazaru het volgende:
Cream
Get on top
Cream
You will cop
Cream
Don't you stop
Cream
Sha boogie bop
Hey SBEquote:
En regen!quote:
A zo,quote:
Dat is ook lekker zegquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker
Ik ben vlaamsstoofvlees aan het maken en heb al patat gesneden/voorgebakken en wat salade er bij
Sous vide geeft een heel andere garing. Hierbij krijg je geen mailardreactie op de korst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben niet zo'n paddestoelenfan op zich. Sappig heb ik ook geen probleem mee, want ik gebruik sous-vide.
Maar het staat al lang op mijn mentale "to eat" lijst, dus ooit gaat het ervan komen
Jawel, maar dan met pasteitjes erbijquote:
Helaas uit het zuidwesten. Daar gaan weer een paar dakpannenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En regen!![]()
Met name zondagochtend en -middag veel regen (10-30 mm) en grote kans op zware windstoten, langs de noordwestkust vooralsnog 30% kans op zeer zware windstoten (100-120 km/uur). Na zondag geleidelijk afnemende kans op neerslag (30-40%) en temperaturen rond normaal.
Geduld hebben.quote:
Ook lekker.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker
Ik ben vlaamsstoofvlees aan het maken en heb al patat gesneden/voorgebakken en wat salade er bij
Lekker stuk vlees M1st1gquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens beginnen met het leuke werk
Ik ben een Mailard-fan...quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Sous vide geeft een heel andere garing. Hierbij krijg je geen mailardreactie op de korst.
Prachtig, volgens mij bij jij de enige hier die een witte Kerst heeftquote:
Nee, maar daarom heb ik genoeg biersoorten zodat wachten op dat bier helemaal geen probleem is. En ik heb net een vat van vorig jaar koel gezet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geduld hebben.
Is dat een hobby van jou?
Lekkerquote:
Ik las paaseitjesquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, maar dan met pasteitjes erbij
Zelfs mario heeft geen sneeuw.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtig, volgens mij bij jij de enige hier die een witte Kerst heeft
Altijd wel een voorraad klaar als je een nieuwe aan het maken bentquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar daarom heb ik genoeg biersoorten zodat wachten op dat bier helemaal geen probleem is. En ik heb net een vat van vorig jaar koel gezet.
Heb altijd genoeg andere dingen te doen tussen al het wachten door.
Goedemiddag sbequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs mario heeft geen sneeuw.
Hee eendquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, ook daar nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel gaaf om op het strand te lopenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:37 schreef X-23 het volgende:
[..]
Helaas uit het zuidwesten. Daar gaan weer een paar dakpannen
Die komen pas na 1 januari in huisquote:
Zandstralenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel gaaf om op het strand te lopen
Ik heb over het algemeen 3 tot 5 vaten koud staan, hou van keuzemogelijkhedenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd wel een voorraad klaar als je een nieuwe aan het maken bent
Is dat goedkoper zelf brouwen?
GELIJK IN JE SPOTIFY KNALLENquote:
Staan er idd een paar niet tussen wel raarquote:
Auw. Fles Duvel van 700cl kost hier in de 24/7 omgerekend zo'n 6,5 euroquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen 3 tot 5 vaten koud staan, hou van keuzemogelijkheden
Het is goedkoper ja, afhankelijk van het biertype 1 a 2 euro per liter. Zelfs pils kost hier al 5 euro per liter, speciaalbier gaat snel richting de 20 a 30 euro per liter, soms zelfs nog meer. Dronk gister een 0,3 liter fles van zo'n 25 euro. Wel erg lekker bier
quote:
Morgen denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ook daar niet
Ga jij nog wat lekkers maken SBE?
Beetje prijzigquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is goedkoper ja, afhankelijk van het biertype 1 a 2 euro per liter aan ingredienten. Zelfs pils kost hier al 5 euro per liter, speciaalbier gaat snel richting de 20 a 30 euro per liter, soms zelfs nog meer. Dronk gister een 0,3 liter fles van zo'n 25 euro. Wel erg lekker bier
Daarom zeg ik het welquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dit zou ik nou nooit over mijzelf zeggen.
https://www.vinmonopolet.no/Land/Belgia/Duvel/p/2060901quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Auw. Fles Duvel van 700cl kost hier in de 24/7 omgerekend zo'n 6,5 euro
Ja dan doen we het maar niet Coronarproofquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan er idd een paar niet tussen wel raar
ZO, wat een prijzen zeg. Dan kan je het beter zelf makenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is goedkoper ja, afhankelijk van het biertype 1 a 2 euro per liter aan ingredienten. Zelfs pils kost hier al 5 euro per liter, speciaalbier gaat snel richting de 20 a 30 euro per liter, soms zelfs nog meer. Dronk gister een 0,3 liter fles van zo'n 25 euro. Wel erg lekker bier
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dan doen we het maar niet Coronarproof
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:48 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik hoor allerlei artiesten vandaag voor het eerst![]()
Had bij Bob Dylan meer iets van Jamaica achtig verwacht![]()
![]()
![]()
En vandaag?quote:
gratis en voor nietsquote:
Prei eet ik bijna nooit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En vandaag?
Ik eet morgen prei gekookt in room met stukjes kipfilet en krieltjes
Je bent in de war met Bob marleyquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij klinkt echt zo f-ing anders dan ik ooit zou hebben gedacht![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:48 schreef X-23 het volgende:
[..]
Wel vaak gedaan. Het zand zit dan zelfs in je oren. Echt overal
Ach naja, de ketel, gistvaten en biervaten zijn ook niet gratis ( en da's een understatementquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO, wat een prijzen zeg. Dan kan je het beter zelf maken
En het geeft ook nog eens een keer voldoening lijkt mij.
Maak je ook wel eens wijn of anderen alcholische drankjes
Laats was je ook iets aan het maken, kan mij alleen niet meer herinneren wat het was. Iets waar iets met honing dacht ik?
Ga weg rozevlaquote:
Zout water is ook niet echt goed voor je autoquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]echt heerlijk! Die golven zijn zo prachtig dan. Je moet alleen de wagen een beetje slim parkeren anders wordt die ook gezandstraald
ALs er smaak aanzit wel, is altijd maar afwachten met die groente de laatste tijdquote:
Nee, je moet er niet de golven mee in rijdenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef X-23 het volgende:
[..]
Zout water is ook niet echt goed voor je auto
Ik hou van het strand en de zeequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]echt heerlijk! Die golven zijn zo prachtig dan. Je moet alleen de wagen een beetje slim parkeren anders wordt die ook gezandstraald
Zou ik niet doen neequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, je moet er niet de golven mee in rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |