Zandstralenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel gaaf om op het strand te lopen
Ik heb over het algemeen 3 tot 5 vaten koud staan, hou van keuzemogelijkhedenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd wel een voorraad klaar als je een nieuwe aan het maken bent
Is dat goedkoper zelf brouwen?
GELIJK IN JE SPOTIFY KNALLENquote:
Staan er idd een paar niet tussen wel raarquote:
Auw. Fles Duvel van 700cl kost hier in de 24/7 omgerekend zo'n 6,5 euroquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen 3 tot 5 vaten koud staan, hou van keuzemogelijkheden
Het is goedkoper ja, afhankelijk van het biertype 1 a 2 euro per liter. Zelfs pils kost hier al 5 euro per liter, speciaalbier gaat snel richting de 20 a 30 euro per liter, soms zelfs nog meer. Dronk gister een 0,3 liter fles van zo'n 25 euro. Wel erg lekker bier
quote:
Morgen denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ook daar niet
Ga jij nog wat lekkers maken SBE?
Beetje prijzigquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is goedkoper ja, afhankelijk van het biertype 1 a 2 euro per liter aan ingredienten. Zelfs pils kost hier al 5 euro per liter, speciaalbier gaat snel richting de 20 a 30 euro per liter, soms zelfs nog meer. Dronk gister een 0,3 liter fles van zo'n 25 euro. Wel erg lekker bier
Daarom zeg ik het welquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dit zou ik nou nooit over mijzelf zeggen.
https://www.vinmonopolet.no/Land/Belgia/Duvel/p/2060901quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Auw. Fles Duvel van 700cl kost hier in de 24/7 omgerekend zo'n 6,5 euro
Ja dan doen we het maar niet Coronarproofquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan er idd een paar niet tussen wel raar
ZO, wat een prijzen zeg. Dan kan je het beter zelf makenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is goedkoper ja, afhankelijk van het biertype 1 a 2 euro per liter aan ingredienten. Zelfs pils kost hier al 5 euro per liter, speciaalbier gaat snel richting de 20 a 30 euro per liter, soms zelfs nog meer. Dronk gister een 0,3 liter fles van zo'n 25 euro. Wel erg lekker bier
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dan doen we het maar niet Coronarproof
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:48 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik hoor allerlei artiesten vandaag voor het eerst![]()
Had bij Bob Dylan meer iets van Jamaica achtig verwacht![]()
![]()
![]()
En vandaag?quote:
gratis en voor nietsquote:
Prei eet ik bijna nooit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En vandaag?
Ik eet morgen prei gekookt in room met stukjes kipfilet en krieltjes
Je bent in de war met Bob marleyquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij klinkt echt zo f-ing anders dan ik ooit zou hebben gedacht![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:48 schreef X-23 het volgende:
[..]
Wel vaak gedaan. Het zand zit dan zelfs in je oren. Echt overal
Ach naja, de ketel, gistvaten en biervaten zijn ook niet gratis ( en da's een understatementquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO, wat een prijzen zeg. Dan kan je het beter zelf maken
En het geeft ook nog eens een keer voldoening lijkt mij.
Maak je ook wel eens wijn of anderen alcholische drankjes
Laats was je ook iets aan het maken, kan mij alleen niet meer herinneren wat het was. Iets waar iets met honing dacht ik?
Ga weg rozevlaquote:
Zout water is ook niet echt goed voor je autoquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]echt heerlijk! Die golven zijn zo prachtig dan. Je moet alleen de wagen een beetje slim parkeren anders wordt die ook gezandstraald
ALs er smaak aanzit wel, is altijd maar afwachten met die groente de laatste tijdquote:
Nee, je moet er niet de golven mee in rijdenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef X-23 het volgende:
[..]
Zout water is ook niet echt goed voor je auto
Ik hou van het strand en de zeequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]echt heerlijk! Die golven zijn zo prachtig dan. Je moet alleen de wagen een beetje slim parkeren anders wordt die ook gezandstraald
Zou ik niet doen neequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, je moet er niet de golven mee in rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |