En vandaag?quote:
gratis en voor nietsquote:
Prei eet ik bijna nooit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En vandaag?
Ik eet morgen prei gekookt in room met stukjes kipfilet en krieltjes
Je bent in de war met Bob marleyquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij klinkt echt zo f-ing anders dan ik ooit zou hebben gedacht![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:48 schreef X-23 het volgende:
[..]
Wel vaak gedaan. Het zand zit dan zelfs in je oren. Echt overal
Ach naja, de ketel, gistvaten en biervaten zijn ook niet gratis ( en da's een understatementquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO, wat een prijzen zeg. Dan kan je het beter zelf maken
En het geeft ook nog eens een keer voldoening lijkt mij.
Maak je ook wel eens wijn of anderen alcholische drankjes
Laats was je ook iets aan het maken, kan mij alleen niet meer herinneren wat het was. Iets waar iets met honing dacht ik?
Ga weg rozevlaquote:
Zout water is ook niet echt goed voor je autoquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]echt heerlijk! Die golven zijn zo prachtig dan. Je moet alleen de wagen een beetje slim parkeren anders wordt die ook gezandstraald
ALs er smaak aanzit wel, is altijd maar afwachten met die groente de laatste tijdquote:
Nee, je moet er niet de golven mee in rijdenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef X-23 het volgende:
[..]
Zout water is ook niet echt goed voor je auto
Ik hou van het strand en de zeequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]echt heerlijk! Die golven zijn zo prachtig dan. Je moet alleen de wagen een beetje slim parkeren anders wordt die ook gezandstraald
Zou ik niet doen neequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, je moet er niet de golven mee in rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |