Ben niet zo'n paddestoelenfan op zich. Sappig heb ik ook geen probleem mee, want ik gebruik sous-vide.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De smaak van de paddestoelen trekt in de korst van het vlees. Daarnaast blijft het vlees veel sappiger.
Lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kiprollade met pommes duchesse en lekkere groenten erbij..
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:17 schreef mazaru het volgende:
Cream
Get on top
Cream
You will cop
Cream
Don't you stop
Cream
Sha boogie bop
Hey SBEquote:
En regen!quote:
A zo,quote:
Dat is ook lekker zegquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker
Ik ben vlaamsstoofvlees aan het maken en heb al patat gesneden/voorgebakken en wat salade er bij
Sous vide geeft een heel andere garing. Hierbij krijg je geen mailardreactie op de korst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben niet zo'n paddestoelenfan op zich. Sappig heb ik ook geen probleem mee, want ik gebruik sous-vide.
Maar het staat al lang op mijn mentale "to eat" lijst, dus ooit gaat het ervan komen
Jawel, maar dan met pasteitjes erbijquote:
Helaas uit het zuidwesten. Daar gaan weer een paar dakpannenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En regen!![]()
Met name zondagochtend en -middag veel regen (10-30 mm) en grote kans op zware windstoten, langs de noordwestkust vooralsnog 30% kans op zeer zware windstoten (100-120 km/uur). Na zondag geleidelijk afnemende kans op neerslag (30-40%) en temperaturen rond normaal.
Geduld hebben.quote:
Ook lekker.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker
Ik ben vlaamsstoofvlees aan het maken en heb al patat gesneden/voorgebakken en wat salade er bij
Lekker stuk vlees M1st1gquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens beginnen met het leuke werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |