Mooi hompje vleesquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens beginnen met het leuke werk
Ja daar is het ook voor hequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sowieso. En anders heb je de switch
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:27 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens beginnen met het leuke werk
Dat gaat het inderdaad wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi hompje vlees![]()
Dat gaat een Wellington worden?
Daar had je het gister nl over.quote:
Prachtig!quote:
Daar komen er rustig nog eens 700 bij vrees ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Prachtig!
Ondertussen in Nederland:
Nieuw weerrecord: al bijna zevenhonderd dagen geen sneeuw in De Bilt
De smaak van de paddestoelen trekt in de korst van het vlees. Daarnaast blijft het vlees veel sappiger.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar had je het gister nl over.
Ik heb nooit de meerwaarde gezien van biefstuk inpakken, maar ook nooit geproefd. Is het de moeite waard, of vooral een "gimmick"?
Deze LP heb ik hartstikke grijs gedraaidquote:
Ben ik ook bang voor. Meer dan wat natte sneeuwkledder zit er niet meer inquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar komen er rustig nog eens 700 bij vrees ik
quote:
Ik heb de LP nogquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze LP heb ik hartstikke grijs gedraaid
Neh zal wel gaan sneeuwen ergens in februariquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar komen er rustig nog eens 700 bij vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |