Dank je. Jij ook fijne feestdagen Limoentjuh.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Middag shiitake![]()
![]()
![]()
Fijne kerstdagen
Dank je welquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dank je. Jij ook fijne feestdagen Limoentjuh.
Het regent hier al de godganse dagquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Middag allen, wat een heerlijk weer buiten..
Echtquote:
Gaat lekker, alvast eten vanavond (gourmetten) en morgenavond met visite Indiaas voorbereidenquote:
Hey Mrsl Ja we hebben er mooi weer bij, we kunnen bijna gaan BBQquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Middag allen, wat een heerlijk weer buiten..
quote:
Lekker man, fijne dagen!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat lekker, alvast eten vanavond (gourmetten) en morgenavond met visite Indiaas
Hey Dot met een kampvuurtje erbijquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mrsl Ja we hebben er mooi weer bij, we kunnen bijna gaan BBQ
Ja best gezellig tochquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hey Dot met een kampvuurtje erbij
Heb 1 moment zon gezien dat was een paar minuten, toen weer een flinke bui. Aardig wat wind ook zeg.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt
Hier zon maar eerder op de dag wel bewolking maar nog geen regen gevallen
Zekers!quote:
Gek dat toch zo kan verschillenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb 1 moment zon gezien dat was een paar minuten, toen weer een flinke bui. Aardig wat wind ook zeg.
Zekerquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gek dat toch zo kan verschillen
Wat ga jij voor lekkers eten vandaagquote:
Kiprollade met pommes duchesse en lekkere groenten erbij..quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga jij voor lekkers eten vandaag
?
omnomnomquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kiprollade met pommes duchesse en lekkere groenten erbij..
Ja dit nummer ken ikquote:
Wordt wel smullen jaquote:
Hoe laat is het klaar?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kiprollade met pommes duchesse en lekkere groenten erbij..
Een uur of 5 denk ik welquote:
Neuh, de inspiratiebron in Brewdog's AB:04, dus ik noem het gewoon AB:04.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb je al een naam voor dat bier,
Fladderaar of zo?
Dit bier is iets meer werk dan het meeste andere bier, omdat het in alle opzichten een lomp brouwsel is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je weer even door of niet of kloek je dat zo weg
Hoelang duurt zo proces eigenlijk?
Ik brouw een paar dingen vaker (blonde, tripel, strong ale, wit, RIS en saison), en dan met minimale verschillen als ik iets anders wil. Maar experimenteer nog steeds, misschien ieder vierde brouwsel iets compleet nieuws voor mij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan zit je wel een tijdje goed![]()
Iedere keer een ander soort/pakket of meestal wel hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |