SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Ik heb alleen maar positieve reacties en respect gekregen toen ik het op feestjes vertelde. was een hele positieve ervaring.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nice.
Toen ik 3 mnd nuchter was, merkt ik dat mennsen die graag drinken het er moeilijk mee hadden.
Als we Paskal toch niet hadden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er zijn vliegtuigstoelen bij bedoening
En bovendien, zijn er leugens over zangers die we toch niet zien
Ja ok, maar ik had nog wel de taak iederen veilig thuis te krijgen.....quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
och, je moet je een beetje tot hun niveau verlagen. Ik heb vrijdag met vrienden gechilld en ze snoven, blowden EN dronken die avond, ik blowde alleen. Kon prima met ze lullen. Het helpt dat ik stoned ook de oren er van af kan kletsen bij mensen
heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik had nog wel de taak iederen veilig thuis te krijgen.....
Andere generatie, gok ik?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar positieve reacties en respect gekregen toen ik het op feestjes vertelde. was een hele positieve ervaring.
Schaam je.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ken deze van ABBA niet eens joh.
Raar.
Jaaa, vooraflijkt het onmogelijk (iedereen gaat denken dat ik gek ben) etcquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar positieve reacties en respect gekregen toen ik het op feestjes vertelde. was een hele positieve ervaring.
Jaja, je broek mag weer aan.quote:
Het is geen Lay Your Love On Me neequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Raar.
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
neuh, mensen van rond mn leeftijd (20-27). maar ik heb wel vriendenkringen in wat nettere cirkels. Uni he?quote:
2 op rij die ik niet ken.quote:
Broertje van Dizzee.quote:
Ja iets met...quote:
Blasphemyquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Raar.
neuh, valt mee. Ze zijn vooral nieuwsgierig waarom ik niet drink. Vertelde dan gewoon kort dat ik er angst- en lichamelijke klachten van kreeg op den duur. Ze weten dondersgoed hoe slecht alcohol voor je kan zijn, dus begrijpen ze altijd wel wanneer ik dat zeg.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jaaa, vooraflijkt het onmogelijk (iedereen gaat denken dat ik gek ben) etc
Hhhquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:33 schreef hhh38 het volgende:
Hallo allemaal
Is het begin eindelijk eens op een tijd die ik normaal wakker ben, maak ik het nog niet mee. Kerstdiner bij mn pa liep enorm uit.
Net wel een uurtje geluisterd, het is weer fijn
Welkomquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:33 schreef hhh38 het volgende:
Hallo allemaal
Is het begin eindelijk eens op een tijd die ik normaal wakker ben, maak ik het nog niet mee. Kerstdiner bij mn pa liep enorm uit.
Hoi! Niet veel gemist so far.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:33 schreef hhh38 het volgende:
Hallo allemaal
jaa precies, het gaat om de lol, niet om zoveel mogelik zuipen. Iedereen wordt erg in hun waarde gelaten wat ik wel chill vind aan die vriendengroep.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo hoort het ookWe zijn te oud voor peer pressure. Wat iemand ook drinkt, dat boeit niets.
Ik ook nietquote:
71% van de stemmers heeft last van zelfoverschatting.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:34 schreef Szura het volgende:
29% van de stemmers op dit nummer geeft zich qua zang een 1
Ik kom uit vrienden groep waar drinken wel gewooon een feit is. Al mijn vrienden willen minder drinken, maar niemand doet hetlquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
neuh, valt mee. Ze zijn vooral nieuwsgierig waarom ik niet drink. Vertelde dan gewoon kort dat ik er angst- en lichamelijke klachten van kreeg op den duur. Ze weten dondersgoed hoe slecht alcohol voor je kan zijn, dus begrijpen ze altijd wel wanneer ik dat zeg.
Outro-genot.quote:
ik denk dat veel mensen dat wel een beetje hebben. Maar ja, het is zo sociaal geaccepteerd dat het lastig is om nee te zeggen als je erin zit. Voelde voor mij ook zo. Je ontkomt er niet aan en dan drink je.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kom uit vrienden groep waar drinken wel gewooon een feit is. Al mijn vrienden willen minder drinken, maar niemand doet hetl
Dank je.quote:
stem ik elk jaar op, genotsplaat van jewelste.quote:
Ik heb t ook een maand / daarna 3 mnd gedaan, maar toch was consensus: oohhhh is tijde;lijk. Straks ben je weer bquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
neuh, valt mee. Ze zijn vooral nieuwsgierig waarom ik niet drink. Vertelde dan gewoon kort dat ik er angst- en lichamelijke klachten van kreeg op den duur. Ze weten dondersgoed hoe slecht alcohol voor je kan zijn, dus begrijpen ze altijd wel wanneer ik dat zeg.
Nodig ze een keer uit en heb alleen alcoholvrijbier in huis. Wie weet vinden ze dat ook wel ok! De Brand IPA 0,0 is best ok.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kom uit vrienden groep waar drinken wel gewooon een feit is. Al mijn vrienden willen minder drinken, maar niemand doet hetl
Trustequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na Fleetwood Mac taai ik ook af. Wel jammer dat ik de 2 Hall & Oates-noteringen ga missen, maar it be so.
Trusten
ja, dan is het eerder aftellen van wanneer je weer gaat zuipen voor ze. Voor mij is het iets definitiever (Ik mag 1.5 jaar of zo sowieso niks drinken).quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb t ook een maand / daarna 3 mnd gedaan, maar toch was consensus: oohhhh is tijde;lijk. Straks ben je weer b
normaal
Sleep well beastquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na Fleetwood Mac taai ik ook af. Wel jammer dat ik de 2 Hall & Oates-noteringen ga missen, maar it be so.
Trusten
Regelrechte schending van de mensenrechten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
heb alleen alcoholvrijbier in huis
quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:37 schreef Szura het volgende:
Ik snap die Chris Brown wel, dat ie soms Rihanna het zwijgen op wilde leggen
Inderdaad, ik ga even pissen en bier halen.quote:
Wel eens fapje op (beelden van) Rihanna gedaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:37 schreef Szura het volgende:
Ik snap die Chris Brown wel, dat ie soms Rihanna het zwijgen op wilde leggen
Wie niet? En Chris Brown zwaffelde haar gewoon.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens fapje op (beelden van) Rihanna gedaan
Leverde het 10cc op?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel eens fapje op (beelden van) Rihanna gedaan
Ik heb het een keer op, daarna nooit meer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alcoholvrij bier
Drink dan niks joh.
Mijn vriendin snapt het.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:39 schreef Bugno3 het volgende:
Zou jullie omgeving snappen dat je twee weken lang gebonden bent aan een hitlijst en een forum eag er aan vrbondein is?
Ik leid gelukkig een omgevingsloos leven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:39 schreef Bugno3 het volgende:
Zou jullie omgeving snappen dat je twee weken lang gebonden bent aan een hitlijst en een forum eag er aan vrbondein is?
Waarom in jozefsnaam?quote:
Dat snappen ze jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:39 schreef Bugno3 het volgende:
Omdat het een fantastische hit blijft, net als Diamondsquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom in jozefsnaam?
beroerder kan nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
Maybe 2021 will be better than the last
Nouquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Goed, Gretzl gaat op lijstje met "verdient geen abo"
Iemand moet mij ooit nog eens uitleggen waarom je thuis in je eentje een enorme hoeveelheid drank begint te consumeren.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:41 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, mevrouw Pippen is ook naar bed. Ze vindt dat ik veel drink, dus wacht ik met veel drinken tot ze weg is.
Oeeeh Counting crows meebrul genot!
Diamonds heeft nog wel iets, dat nummer van net was wel heel erg vlak en niksig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Omdat het een fantastische hit blijft, net als Diamonds
(nee ik vind echt niet alles van Rihanna goed)
quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:42 schreef Aoibhin het volgende:
Oké ik ben er even, want @:Koen66 wilde het zo graag
Nogalquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
matig uurtje dit. weer zo'n inwisselbaar zeiknummer.
Noem het therapeutisch. Misschien snappen ze het dan. Of stellen ze geen vragen meer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:39 schreef Bugno3 het volgende:
Eens een poptimist, altijd een poptimistquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Diamonds heeft nog wel iets, dat nummer van net was wel heel erg vlak en niksig.
tquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
matig uurtje dit. weer zo'n inwisselbaar zeiknummer.
1e nummer was wel gelijk een stemplaat (1998)quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoi! Niet veel gemist so far.
Die hoop is voorbij bij #20 van de lijst hoorquote:
Het is vrij onschuldig, iedereen heeft van die dingetjes.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:39 schreef Bugno3 het volgende:
eind 2021 7e lockdownquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik mag toch hopen dat 2021 beter wordt dan 2020
Terecht, dit offer van je. @Koen66 is (ondanks zijn leeftijd) OK!quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:42 schreef Aoibhin het volgende:
Oké ik ben er even, want @:Koen66 wilde het zo graag
Jokers?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:41 schreef Kopiko het volgende:
Waar ik 6,5 zei zeg ik toch maar 7,0.
Stop.
Slechter lijkt me wel een uitdagingquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik mag toch hopen dat 2021 beter wordt dan 2020
Het laatste...quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen? Verantwoord op afstand kerstbezoekje, of thuis een beetje muziek luisteren?
2021: *Challenge accepted*quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Slechter lijkt me wel een uitdaging
Ik zit in kamp Houdjemond hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die hoop is voorbij bij #20 van de lijst hoor![]()
Naar schoonoudersquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen? Verantwoord op afstand kerstbezoekje, of thuis een beetje muziek luisteren?
2021: Challenge acceptedquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat Coungting Crows zich aan Blöf hebben verbonden. CC Is wel 12 klasssen beter dan Blof.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:41 schreef MTheBassman het volgende:
Huh, sinds wanneer zingt Blof in het Engels?
Thuisquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
effe naar mn ouders, wonen 7 minuten loopafstand van mn huis. effe vreten en borrelen (alcoholvrij voor mij uiteraard).quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
kan je niet meer OK zijn als je oud bent?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Terecht, dit offer van je. @:koen66 is (ondanks zijn leeftijd) OK!
Ik krijg in de ochtend bezoek van mijn moeder, daarna ga ik kerst in mn eentje doorbrengen met wat flessen wijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Zodra je 30+ bent, en kinderren inn bedhebt, dan gaat het vanzelf. Totaal anders dan als je 24 bentquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iemand moet mij ooit nog eens uitleggen waarom je thuis in je eentje een enorme hoeveelheid drank begint te consumeren.
Lukt mij niet.
De lat voor een slechter jaar ligt best hoog inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Schoonouders. Ik ga liever door met verhuizen maar wat moet dat moet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Doen je schoonouders een beetje leuk mee met muziek luisteren en zo?quote:
Topdag (deel twee dan)!quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik krijg in de ochtend bezoek van mijn moeder, daarna ga ik kerst in mn eentje doorbrengen met wat flessen wijn
Ik mag dus persoonlijk ook bijna niet klagenquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De lat voor een slechter jaar ligt best hoog inderdaad
(Maatschappelijk dan, persoonlijk was het gelukkig niet een gigantisch rampjaar verder)
Together Alone is stiekem toch wel best een klassiekertje als album.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:46 schreef Koen66 het volgende:
Anouk, irritante pauper tokkie maar zingen kan ze
Het tweedequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Morgen schoonouders?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Doen je schoonouders een beetje leuk mee met muziek luisteren en zo?
Wij luisterden vroeger met kerst altijd kerstmuziek. Christelijke ook. Brrrr..
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die NL plaat van Anouk is vrij indrukwekkend. Daar zou ik een traantje op kunnen laten
truste kerelquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar bed toe. Mijn volgende stemplaat (All Apologies) komt tussen 4 en 5 en dat is net ietsjes te laat
Fijne avond allemaal, geniet nog van de mooie en matige muziek.
Oh mijn post ging dubbel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Doen je schoonouders een beetje leuk mee met muziek luisteren en zo?
Wij luisterden vroeger met kerst altijd kerstmuziek. Christelijke ook. Brrrr..
Truste!quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar bed toe. Mijn volgende stemplaat (All Apologies) komt tussen 4 en 5 en dat is net ietsjes te laat
Mijn moeder werkt (late) en mijn vader gaat koken, dus met zijn tweeën kerstmaaltijd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Niks mis met Koenquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Heb ik ook op gestemdquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
In ieder geval twee dagen de mobiel/internet zoveel mogelijk weg proberen te leggen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
1 kort kerstbezoek van een paar uur, lunchen bij een vriendin die in de buurt woont. Ik kan niet langs bij m'n directe familie omdat mijn moeder vorige week nog positief testte op corona. Klachten waren gelukkig enorm mild, maar ze had gisteren nog geen negatief test. Dus helaas dit jaar een erg beroerde timing. Zou er nu niet met een gerust hart aan kunnen sluiten bij het dinerquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Je kan ook gewoon wekker om 4 uur zetten en om 6 uur weer gaan slapen ofzo. Voorgaande jaren ook wel paar keer gedaan, slapen in vier etappesquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
Goodnightquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik Basemen lees moet ik gelijk aan Americen Psycho denken,,mquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:48 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben alleen niet morgenmiddag tot iets van 8 uur 'savonds beschikbaar.
Sleep wellquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
Dit voor mij ook, ben voornamelijk 's avonds hier (soms dronken) te vindenquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In ieder geval twee dagen de mobiel/internet zoveel mogelijk weg proberen te leggen.
Ben zelf geen fan van rap enzoquote:
SLIM SHADYquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In ieder geval twee dagen de mobiel/internet zoveel mogelijk weg proberen te leggen.
Jup.quote:
Ik luister alleen maar. Mis ik echt iets aan dat narcistische zoomvolkje?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:49 schreef Evenstar het volgende:
Godsamme dat vrouwtje met dat houten kerstboompje
Sowieso veel nutteloze nummers dit uur.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nodeloos nummertje van Aminam.
ben je dan nog te begrijpen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dit voor mij ook, ben voornamelijk 's avonds hier (soms dronken) te vinden
Ik denk dat ik niet nog meer ergernis nodig heb tijdens de lijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar. Mis ik echt iets aan dat narcistische zoomvolkje?
Klinkt niet verkeerd inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jup.
Cadeautjes uitpakken, kerstonbijtje met de Pippies. Koekies bakken. In de loop van de dag naar schoonouders. Genant veel eten en thuis 's avonds basketbal kijken en top 2000 luisteren. Mooiste avond van het jaar.
pl``tjs met Royce da 59quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nodeloos nummertje van Aminam.
Het is echt ergen dan het volk dat normaal daar rondloopt, lig echt dubbel hier.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar. Mis ik echt iets aan dat narcistische zoomvolkje?
Eminem en Brainpower vind ik leuk, dat was het wel..quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ben zelf geen fan van rap enzo
Maar dit kan ik prima hebben
220 miljoen verkochte platen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef Gretzl het volgende:
Ik vraag me nog wel eens af hoe Eminem van alle grote rappers / hiphopartiesten heeft kunnen uitgroeien tot de Radio 2-darling.
Heeft genoeg klassiekers gemaakt, maar een nummer als dit hoort er duidelijk niet bij.
die is echt lekker heftig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:51 schreef Szura het volgende:
Kim blijft toch het beste nr van Eminem
Zijn huidskleur helpt. Sorry, maar het is waarquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef Gretzl het volgende:
Ik vraag me nog wel eens af hoe Eminem van alle grote rappers / hiphopartiesten heeft kunnen uitgroeien tot de Radio 2-darling.
Heeft genoeg klassiekers gemaakt, maar een nummer als dit hoort er duidelijk niet bij.
Welke wel?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef Evenstar het volgende:
Heb wel op Eminem god gestemd dit jaar maar niet om deze
Wij slapen straks tijdens Khruangbinquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen is mn enige brave dag, Netjes doen allles, rest van de week kan ik raar doen en dan begrijpt iedereen allesquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jup.
Cadeautjes uitpakken, kerstonbijtje met de Pippies. Koekies bakken. In de loop van de dag naar schoonouders. Genant veel eten en thuis 's avonds basketbal kijken en top 2000 luisteren. Mooiste avond van het jaar.
Lose Yourself is wel echtquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eminem en Brainpower vind ik leuk, dat was het wel..
Ik proost hier met mn grolsch 0.0 radlerquote:
Khruangbin in de Top2000?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij slapen straks tijdens Khruangbin
Anouk in NLquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sowieso veel nutteloze nummers dit uur.
Ik zou me ook zorgen maken als ik als man wél tieten had, als ik eerlijk ben.quote:
Oh ik kan echt alles van hem hebben, weet ook niet zo goed waarom.quote:
Ah ja natuurlijk. Nu kunnen ook de kluizenaars en thuisblijvende Facebooktrutten meedoen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is echt ergen dan het volk dat normaal daar rondloopt, lig echt dubbel hier.
Wat heb jij met mijn oma?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
Net 5 toastjes met iets van Johma naar binnen gewerkt.
Ach, al genoeg Krhuangbin gehoord bij het terugluisteren voor de jaarlijstjes.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij slapen straks tijdens Khruangbin
redelijk normaal in dat wereldjequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:53 schreef Szura het volgende:
When the music stops was ook lekker, maar ja die kunnen ze niet meer doen want een van de rapperts is kapot geschoten
Topzong geweest begin dit jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Khruangbin in de Top2000?
Jemig.
ONGELOOFLIJK TOCH OP DAG1?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:54 schreef PippenScottie het volgende:
Even zwijmelen met Saybia. DIt is uit de tijd dat ik mevrouw Pippen net kende en we jong en fit en zo waren.
Dat is ook zo. Ben wel benieuwd wat demense ervan vinden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, al genoeg Krhuangbin gehoord bij het terugluisteren voor de jaarlijstjes.
Bruinvissen zijn de leukste uit die hele walvis familie so I'll take it.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Saybia vind ik nu typisch muziek voor aangespoelde bruinvissen.
Apart.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Topzong geweest begin dit jaar.
Maar geen dag 1 toch? Zelfs in jouw cynisch wereldbeeldquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Saybia vind ik nu typisch muziek voor aangespoelde bruinvissen.
Ik heb daar geen actieve herinneringen aan.quote:
Ja en dan ongeveer 10 minuten na het horen weer totaal vergeten ben, tot een jaar later.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:54 schreef MTheBassman het volgende:
zo'n typisch nummer wat ik alleen tijdens de t2k hoor
Het land vanquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn lijst is dit jaar niet gebaseerd op wat ik de beste nummers vind. Ik heb dit keer gekozen om te gaan voor nummers die mij een bepaald gevoel of herinnering oproepen. Dus wellicht een verrassende lijst. Verder moeten wij het allemaal niet te serieus nemen. Hierbij mijn lijst:
14. Toto – Africa – Nummer (31 dec)
17. Metallica – Nothing Else Matters (31 dec)
25. Nirvana – Smells Like Teen Spirit (31 dec)
49. Linkin Park – In the end (31 dec)
51. Rage Against The Machine – Killing in the name (31 dec)
97. Ramses Shaffy – Laat me (31 dec)
101. Acda & De Munnik – Het regent zonnestralen (31 dec)
168. De jeugd van tegenwoordig – Sterrenstof (31 dec)
199. Guns N’ Roses – Knocking on heaven’s door (31 dec)
219. Foo Fighters – Everlong (31 dec)
316. 3 Doors Down – Kryptonite (30 dec)
344.Soundgarden – Black hole sun (30 dec)
350. André Hazes – De vlieger (30 dec)
380. Elvis Presley – Can’t help falling in love (30 dec)
425. Hero – Toen ik je zag (30 dec)
456. Police – Message in a bottle
478. Red Hot Chili Peppers – Snow (hey oh) (30 dec)
503. Pearl Jam – Even Flow (30 dec)
523. Bon Jovi – It’s my life (29 dec)
568. Men At Work – Down Under (29 dec)
601. De Poema’s – Zij maakt het verschil (29 dec)
603. Red Hot Chili Peppers – Otherside (29 dec)
879. Tiesto – Traffic (28 dec)
980. Doe Maar – Smoorverliefd (28 dec)
1070. Gigi D’agostino – L’amour toujours (28 dec)
1112. Mr Probz – Waves (27 dec)
1185. De Jeugd van Tegenwoordig – Watskeburt (27 dec)
1218. Opposites – Slapeloze nachten (27 dec)
1277. Paul Kalkbrenner – Sky and Sand (27 dec)
1417.André Hazes – ’n Vriend (26 dec)
1667. Lange Frans & Baas B – Het land van (26 dec)
Deze nummers hebben het niet gered:
Red Hot Chili Peppers – Tell me Baby
Fugees – Ready or not
Macklemore & Ryan Lewis ft. Mary Lambert – Same Love
NIET HAAR WAKKER MAKEN ARNIE!quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga na deze maar naar bed mensen. En nu echt
Is die eruit? Ik ga NU naar Hilverdorpquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:54 schreef Gretzl het volgende:
Saybia, veel te laag. Zouden te allen tijde boven die gedrochten van Volbeat moeten staan.
En schandalig dat The Second You Sleep er niet meer in staat
Truste!quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga na deze maar naar bed mensen. En nu echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |