Jup.quote:
Ik luister alleen maar. Mis ik echt iets aan dat narcistische zoomvolkje?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:49 schreef Evenstar het volgende:
Godsamme dat vrouwtje met dat houten kerstboompje
Sowieso veel nutteloze nummers dit uur.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nodeloos nummertje van Aminam.
ben je dan nog te begrijpen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dit voor mij ook, ben voornamelijk 's avonds hier (soms dronken) te vinden
Ik denk dat ik niet nog meer ergernis nodig heb tijdens de lijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar. Mis ik echt iets aan dat narcistische zoomvolkje?
Klinkt niet verkeerd inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jup.
Cadeautjes uitpakken, kerstonbijtje met de Pippies. Koekies bakken. In de loop van de dag naar schoonouders. Genant veel eten en thuis 's avonds basketbal kijken en top 2000 luisteren. Mooiste avond van het jaar.
pl``tjs met Royce da 59quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nodeloos nummertje van Aminam.
Het is echt ergen dan het volk dat normaal daar rondloopt, lig echt dubbel hier.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar. Mis ik echt iets aan dat narcistische zoomvolkje?
Eminem en Brainpower vind ik leuk, dat was het wel..quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ben zelf geen fan van rap enzo
Maar dit kan ik prima hebben
220 miljoen verkochte platen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef Gretzl het volgende:
Ik vraag me nog wel eens af hoe Eminem van alle grote rappers / hiphopartiesten heeft kunnen uitgroeien tot de Radio 2-darling.
Heeft genoeg klassiekers gemaakt, maar een nummer als dit hoort er duidelijk niet bij.
die is echt lekker heftig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:51 schreef Szura het volgende:
Kim blijft toch het beste nr van Eminem
Zijn huidskleur helpt. Sorry, maar het is waarquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef Gretzl het volgende:
Ik vraag me nog wel eens af hoe Eminem van alle grote rappers / hiphopartiesten heeft kunnen uitgroeien tot de Radio 2-darling.
Heeft genoeg klassiekers gemaakt, maar een nummer als dit hoort er duidelijk niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |