Doen je schoonouders een beetje leuk mee met muziek luisteren en zo?quote:
Topdag (deel twee dan)!quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik krijg in de ochtend bezoek van mijn moeder, daarna ga ik kerst in mn eentje doorbrengen met wat flessen wijn
Ik mag dus persoonlijk ook bijna niet klagenquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De lat voor een slechter jaar ligt best hoog inderdaad
(Maatschappelijk dan, persoonlijk was het gelukkig niet een gigantisch rampjaar verder)
Together Alone is stiekem toch wel best een klassiekertje als album.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:46 schreef Koen66 het volgende:
Anouk, irritante pauper tokkie maar zingen kan ze
Het tweedequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen? Verantwoord op afstand kerstbezoekje, of thuis een beetje muziek luisteren?
Morgen schoonouders?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Doen je schoonouders een beetje leuk mee met muziek luisteren en zo?
Wij luisterden vroeger met kerst altijd kerstmuziek. Christelijke ook. Brrrr..
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die NL plaat van Anouk is vrij indrukwekkend. Daar zou ik een traantje op kunnen laten
truste kerelquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar bed toe. Mijn volgende stemplaat (All Apologies) komt tussen 4 en 5 en dat is net ietsjes te laat
Fijne avond allemaal, geniet nog van de mooie en matige muziek.
Oh mijn post ging dubbel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Doen je schoonouders een beetje leuk mee met muziek luisteren en zo?
Wij luisterden vroeger met kerst altijd kerstmuziek. Christelijke ook. Brrrr..
Truste!quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar bed toe. Mijn volgende stemplaat (All Apologies) komt tussen 4 en 5 en dat is net ietsjes te laat
Fijne avond allemaal, geniet nog van de mooie en matige muziek.
Mijn moeder werkt (late) en mijn vader gaat koken, dus met zijn tweeën kerstmaaltijd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen? Verantwoord op afstand kerstbezoekje, of thuis een beetje muziek luisteren?
Niks mis met Koenquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Terecht, dit offer van je. @:koen66 is (ondanks zijn leeftijd) OK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |