Het laatste...quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen? Verantwoord op afstand kerstbezoekje, of thuis een beetje muziek luisteren?
2021: *Challenge accepted*quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Slechter lijkt me wel een uitdaging
Ik zit in kamp Houdjemond hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die hoop is voorbij bij #20 van de lijst hoor![]()
Naar schoonoudersquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen? Verantwoord op afstand kerstbezoekje, of thuis een beetje muziek luisteren?
2021: Challenge acceptedquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat Coungting Crows zich aan Blöf hebben verbonden. CC Is wel 12 klasssen beter dan Blof.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:41 schreef MTheBassman het volgende:
Huh, sinds wanneer zingt Blof in het Engels?
Thuisquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
effe naar mn ouders, wonen 7 minuten loopafstand van mn huis. effe vreten en borrelen (alcoholvrij voor mij uiteraard).quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
kan je niet meer OK zijn als je oud bent?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Terecht, dit offer van je. @:koen66 is (ondanks zijn leeftijd) OK!
Ik krijg in de ochtend bezoek van mijn moeder, daarna ga ik kerst in mn eentje doorbrengen met wat flessen wijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Zodra je 30+ bent, en kinderren inn bedhebt, dan gaat het vanzelf. Totaal anders dan als je 24 bentquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iemand moet mij ooit nog eens uitleggen waarom je thuis in je eentje een enorme hoeveelheid drank begint te consumeren.
Lukt mij niet.
De lat voor een slechter jaar ligt best hoog inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Schoonouders. Ik ga liever door met verhuizen maar wat moet dat moet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Terecht, dit offer van je. @:koen66 is (ondanks zijn leeftijd) OK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |