Welke wel?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef Evenstar het volgende:
Heb wel op Eminem god gestemd dit jaar maar niet om deze
Wij slapen straks tijdens Khruangbinquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In ieder geval twee dagen de mobiel/internet zoveel mogelijk weg proberen te leggen.
Morgen is mn enige brave dag, Netjes doen allles, rest van de week kan ik raar doen en dan begrijpt iedereen allesquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jup.
Cadeautjes uitpakken, kerstonbijtje met de Pippies. Koekies bakken. In de loop van de dag naar schoonouders. Genant veel eten en thuis 's avonds basketbal kijken en top 2000 luisteren. Mooiste avond van het jaar.
Lose Yourself is wel echtquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eminem en Brainpower vind ik leuk, dat was het wel..
Ik proost hier met mn grolsch 0.0 radlerquote:
Khruangbin in de Top2000?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij slapen straks tijdens Khruangbin
Anouk in NLquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sowieso veel nutteloze nummers dit uur.
Ik zou me ook zorgen maken als ik als man wél tieten had, als ik eerlijk ben.quote:
Oh ik kan echt alles van hem hebben, weet ook niet zo goed waarom.quote:
Ah ja natuurlijk. Nu kunnen ook de kluizenaars en thuisblijvende Facebooktrutten meedoen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is echt ergen dan het volk dat normaal daar rondloopt, lig echt dubbel hier.
Wat heb jij met mijn oma?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
Net 5 toastjes met iets van Johma naar binnen gewerkt.
Ach, al genoeg Krhuangbin gehoord bij het terugluisteren voor de jaarlijstjes.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij slapen straks tijdens Khruangbin
redelijk normaal in dat wereldjequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:53 schreef Szura het volgende:
When the music stops was ook lekker, maar ja die kunnen ze niet meer doen want een van de rapperts is kapot geschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |