SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Denk dat ik dan toch nog meer om die boomers in het café kan lachen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heb je liever: senielen op Zoom of boomers in het café die niet weten hoe ze moeten bewegen op gitaarmuziek?
het scheelt dat een dodenbonus niet meer kan.quote:
Vergeet jij gewoon elke keer je wachtwoord of weet je niet meer hoe je moet inloggen zoals @tong80, of zit er een andere briljante reden achter elke keer een nieuw account?quote:
Zie je, daar ga ik alquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog diens broer Marcel
Mensen die niet willen worden gered, mensen die vriend zijn van een theater in een provicniestad, mensen die houden van kleinkunst, mensen die alleen gelaten willen wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wie stemt op zo'n nummer in godsnaam?
Strafpunten ... gelukkig kan je wat hebben, maar toch strafpunten.quote:
Ga je mond spoelen. Maarten heeft beteren maar dit is wel degene met de meeste hitpotentie. Gewoon een vand e beste Nlse tekstschrijversquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:10 schreef Evenstar het volgende:
Man man man wat is dit slecht.
Wie komt nou op het idee om dit op hun lijstje van 35 te zetten.
Dat is het ook. En nuquote:
29+ dan krijg je dat..quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Strafpunten ... gelukkig kan je wat hebben, maar toch strafpunten.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:11 schreef Szura het volgende:
Fantastische statistieken wel in beeld
20% van de stemmers kijkt naar wielrennen
Ja, die statistieken elk jaar voegen een boel toequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:11 schreef Szura het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan Ik red me wel van Kommil Foo denken, daar zit de volgende regel tekst in:quote:
Ondertussen gaan veldrijwedstrijden niet door omdat ze niet op de lijst met topsporten staan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:11 schreef Szura het volgende:
Ik vul die shit echt nooit in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:11 schreef Szura het volgende:
Houd je opquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al bijna 39+?
Nu al meer dan anderhalf jaar 1 account. Heb wel ook situaties gehad dat ik mn account wilde afsluiten, vanwege dronkemanschap ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Vergeet jij gewoon elke keer je wachtwoord of weet je niet meer hoe je moet inloggen zoals @:tong80, of zit er een andere briljante reden achter elke keer een nieuw account?
Klinkt allemaal hetzelfde joh ... zeikerig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Odell heeft meer nummers? Goh, je valt van de ene verbazing in de andere.
The Who? Staat op 1458.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef ok01 het volgende:
Is Overture trouwens verdwenen dit jaar of heb ik het gewoon gemist
Nee hoor, the Who staat er gewoon inquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef ok01 het volgende:
Is Overture trouwens verdwenen dit jaar of heb ik het gewoon gemist
Ik vind het eigenlijk wel teleurstellend dat we nog niet bij Bugno5 zijn aanbeland.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nu al meer dan anderhalf jaar 1 account. Heb wel ook situaties gehad dat ik mn account wilde afsluiten, vanwege dronkemanschap ja.
Die single ligt hier ook nog ergens in huis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee hoor, the Who staat er gewoon in
Gemiste kans om houd je mond te zeggen.quote:
Dat ene plaatje is best goed. Rest is t zelfde en minder.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Odell heeft meer nummers? Goh, je valt van de ene verbazing in de andere.
er zijn toch wel alternatieven?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Als imgur het nou gewoon had gedaan had ik nog wat leuke plaatjes kunnen posten.
Een absolute god.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat ene plaatje is best goed. Rest is t zelfde en minder.
Wat vindt jij van Tallest Man On Earth?
Imgbb doet het nogquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Als imgur het nou gewoon had gedaan had ik nog wat leuke plaatjes kunnen posten.
Ik heb afgelopen week nog naar allemaal ouvertures geluisterd. Klassieke muziek-genot.quote:
Diaan,.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef Evenstar het volgende:
@:Dagoduck @:Houdjemond Wie was aan de beurt om bier te halen?
--> midlife crisis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat ik een motor ga kopen en weer naar clubs ga en zo.
Ben te lui.quote:
daarom, een aboquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben jullie dat ook hier op FOK ...die verschrikkelijke reclame continue op popup onderin?
Ik klik het 100x weg en het komt 200x terug.
Mijn glas is leeg inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef Evenstar het volgende:
Kan je in je instellingen veranderen. Ik DM wel evenquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben jullie dat ook hier op FOK ...die verschrikkelijke reclame continue op popup onderin?
Ook een vriendin erbij van in de 18?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gemiste kans om houd je mond te zeggen.
Ik word volgend jaar 39+ en ga wel een beetje mijn leven overdenken. Ik denk dat ik een motor ga kopen en weer naar clubs ga en zo.
De intro jingle van de top 2000? dat is namelijk wel een cover van Overture van the Whoquote:
Ehrm.. ik ga wel danquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef Evenstar het volgende:
Ik ook, hoewel vernieuwing misschien ook wel goed isquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
oh
hoop wel dat ze die nog als jingle hebben!
Ooow fijn thanks!!!quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan je in je instellingen veranderen. Ik DM wel even
Love Is All staat al 4 jaar op nr 1op mijn lijst van beste platen ooit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een absolute god.
Love Is All
Ik klik niets weg. Ik ervaar trots dat ik te gierig ben voor een abo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tjaa, daar ontkom je niet aanquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ook een vriendin erbij van in de 18?
alleen met een abo toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan je in je instellingen veranderen. Ik DM wel even
Dat weet ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
De intro jingle van de top 2000? dat is namelijk wel een cover van Overture van the Who
Een goede zanger kan niet zingen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Love Is All staat al 4 jaar op nr 1op mijn lijst van beste platen ooit.
Hoe kansloos zijn mensen die TMOE zn stem niet trekken
Midlijfgenot.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gemiste kans om houd je mond te zeggen.
Ik word volgend jaar 39+ en ga wel een beetje mijn leven overdenken. Ik denk dat ik een motor ga kopen en weer naar clubs ga en zo.
Ken Jij Talles Man on Earth?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tjaa, daar ontkom je niet aan
Zo dan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef MTheBassman het volgende:
dit hoeft van mij ook niet of zo.
Vriendje mag ook natuurlijk, whatever floats your boat. Of allebeiquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tjaa, daar ontkom je niet aan
En nu niet meer?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik was vroeger als kind fan van Clouseau
God. TMOE klinkt als een Baskische wielerfanquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een goede zanger kan niet zingen.
Ja, de achterdeur staat wagenwijd open.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Domino! Nu al?Volgend jaar dus eruit?
Het is 2020. Alles kanquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vriendje mag ook natuurlijk, whatever floats your boat. Of allebei
Live is hij echt geweldig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Love Is All staat al 4 jaar op nr 1op mijn lijst van beste platen ooit.
Hoe kansloos zijn mensen die TMOE zn stem niet trekken
Daar weet @ArnieAlberts alles van, want dat gaat over Babette van Veenquote:
Was je ook verliefd op Koen Wauters?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik was vroeger als kind fan van Clouseau
Ik vind deze liedjes nog wel mooi, maar ik draai ze niet meerquote:
* Evenstar geeft duwtje in de rugquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, de achterdeur staat wagenwijd open.
Mja. Vond het jarenlang zo'n zeiknummer. En nu ik het net begin te waarderen gaat het eruitquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als ze maar naar de T2k luisteren.
Dan vliegt er een mus naar binnen en die kegelt de dominostenen omquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een jaar geleden was dat niet zo erg. Nooit zo ervaren hier op FOK. Pas iets van de laatste tijd.
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was je ook verliefd op Koen Wauters?
Ze hebben ander soort ads geïntroduceerd inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een jaar geleden was dat niet zo erg. Nooit zo ervaren hier op FOK. Pas iets van de laatste tijd.
Bløf?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:17 schreef Gretzl het volgende:
Wanstaltige songstekstgenot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dode mus.quote:
Is lekker makkelijk voor de redactie om dezelfde mensen in de lobby te houden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie toch hoofden op die schermen die ik vorig uur ook al zag
Nee het viel mij op tijdens SR..vorige week ergensquote:
Als dit een eerbetoon moet voorstellen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:19 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch het eerbetoon aan Chris Gotte van Blof? Ik vind dit wel een van hun betere songs
Is écht niet te doen! Belachelijk dit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee het viel mij op tijdens SR..vorige week ergens
Geef haar eens ongelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vriendinlief ligt al naast me te slapen.![]()
Dat is de Zeeuwse Valentino Rossi toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:19 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch het eerbetoon aan Chris Gotte van Blof? Ik vind dit wel een van hun betere songs
Pascal ben ik tegengekomen op een album van Typhoonquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:19 schreef MTheBassman het volgende:
oh ja, deze band heb ik totaal niet gemist buiten de top 2000
Was dat niet Blauwe Ruis?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:19 schreef TheVulture het volgende:
19.quote:
Sooooowwwwwwquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is de Zeeuwse Valentino Rossi toch?
Blauwe Ruis is genot.quote:
Tijd voor gastoetersquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens riep ik een uur geleden al dat ik er eens uitstapte hier voor vanavondVriendinlief ligt al naast me te slapen.
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is de Zeeuwse Valentino Rossi toch?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:20 schreef Evenstar het volgende:
Arme sloebers hier maar wat FOK! abo's cadeau geven tijdens de top 2000 volgens mij
Typhoon heeft ooit goede muziek gemaakt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pascal ben ik tegengekomen op een album van Typhoon
@:slobeend vindt dit van horen zeggen enorm leuk.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
wie legt me uit hoe dit erin staat?
... details?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ging net wel even heel lekker op Clouseau zeg
Is dat met die foto’s met songtekst erdoor een nieuwe meme?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:20 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trustequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het is mooi geweest voor nu.
Tot later allemaal!
quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tot later allemaal!
Truste!quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tot later allemaal!
Walnootnoomquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pascal ben ik tegengekomen op een album van Typhoon
@:slobeend vindt dit van horen zeggen enorm leuk.
ja hoor, nog een zekerheidje weg in 2020quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
Zullen we dit jaar stoppen met een hekel aan Blof hebben?
Nou, nee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
quote:
2020 is een raar jaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
Nieuwe album vind ik ook niet denderend, nee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Typhoon heeft ooit goede muziek gemaakt.
Maarja, daarna ging het een beetje mis.
Maar wat voor micro agressies moet ik dan hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
dit zijn voor mij toch wel de twee hoogtepunten van de avondquote:
Eerste album is grandioos.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nieuwe album vind ik ook niet denderend, nee.
Je bent op tijd ga liggen in het grasquote:
verstandig besluit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, tieten mogen weer op FOK! zie ik?
Graagquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
We leven niet in Iran toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, tieten mogen weer op FOK! zie ik?
Zo oud dat ze die ene ring nog niet eens kwijt warenquote:
Oh, ik dacht prins Bernhard jr.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:23 schreef TheVulture het volgende:
Van Inkel lijkt een beetje op Bono
In bepaalde vorm zoals .Paak.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerste album is grandioos.
Al geloof ik niet dat rap echt jouw ding is.
Alles opsparen voor een macro-agressie tijdens Disturbed?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Maar wat voor micro agressies moet ik dan hebben
quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenacht mensen. Ik meld me aan voor deze editie. Nu eerst gaan slapen en dan ga ik ook meeluisteren.
Ja, zo werkt dat niet hè.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenacht mensen. Ik meld me aan voor deze editie. Nu eerst gaan slapen en dan ga ik ook meeluisteren.
Hoi en doeiquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb eindelijk een nadeel gevonden van niet naar het café kijken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekkere meisjes achter Jeroen die hun tieten vooruit duwen
Daar kick ik op en dat weet jequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alles opsparen voor een macro-agressie tijdens Disturbed?
JE BENT ER! Vanaf morgen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen bij bepaalde nummersquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Is dat met die foto’s met songtekst erdoor een nieuwe meme?
Sleep wellquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tot later allemaal!
Goed genoeg, hoewel ik tegen die tijd waarschijnlijk te dronken ben om er iets om te gevenquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alles opsparen voor een macro-agressie tijdens Disturbed?
Wij hadden allemaal wel een vermoeden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:25 schreef Bugno3 het volgende:
"Weet niet of ik 0:00uur haal hoor vandaag"
- Bugno3
Drank doet de tijd snel gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:25 schreef Bugno3 het volgende:
"Weet niet of ik 0:00uur haal hoor vandaag"
- Bugno3
Clouseauquote:
Lobi da Basi is ook wel prima.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerste album is grandioos.
Al geloof ik niet dat rap echt jouw ding is.
Mijne 1300 nogwat, Going to the runquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:26 schreef Isorden het volgende:
Mijn Oorringen stemplaatgenot staat 1126 plaatsen hoger
Wij zijn een prima graadmeterquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mja. Topic valt nu stil bij dit nummer.
Dat zegt al iets.
Genot. De Mrs. was net wakker geworden. Ze kon het niet helemaal plaatsen, wat ik aan het doen was.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij hadden allemaal wel een vermoeden.
Het was een grap.quote:
With just a little bit of peace in my heartquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijne 1300 nogwat, Going to the run
Zeg maar fout. En wat is dit voor een matig nieuw bedje? Waar is jet traditiegetrouwe lekkere bedje?quote:
Oja toentertijd best van genoten. Paar keer live gezien toen ook, dat waren wel topshowtjes.quote:
Nuchtergenot. Volgens mij zijn wij moeilijk voor iemand als jij?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Drank doet de tijd snel gaan.
Met Solomon, niets mis mee.quote:
Het is de Efteling nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:27 schreef Szura het volgende:
Ik hoop op dit nieuwsbericht ergens de komende weken:
Radio 2 overweegt juridische stappen na opnames pornofilm in digitaal Top 2000 Café
er zijn ergere dingen waarvoor je in het nieuws kan komen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:27 schreef Szura het volgende:
Radio 2 overweegt juridische stappen na opnames pornofilm in digitaal Top 2000 Café
42 keerquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
Bonuspunten voor degene die raadt hoevaak ik De Dijk live heb gezien.
0quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
27xquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
De Dijk hebben indirect Solomon Burke vermoord door dit nummer.quote:
61xquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
0 keerquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
mensen die drinken? neuh. Ik kan het altijd prima met die lui vinden, nuchter of niet. als ze maar niet te dronken zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nuchtergenot. Volgens mij zijn wij moeilijk voor iemand als jij?
Nou, dat was dan toch ook niet echt de moeite waard.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Dijk hebben indirect Solomon Burke vermoord door dit nummer.
True story!
quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Dijk hebben indirect Solomon Burke vermoord door dit nummer.
True story!
Van een Zandloper snap ik wel dat je daar vna bepaalde tijd moe van wordt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja toentertijd best van genoten. Paar keer live gezien toen ook, dat waren wel topshowtjes.
Maar ik kan er nu niet echt meer naar luisteren, ofzo.
Samenwerking DE DIJK en soul-legende Solomon Burke.quote:
quote:Tijdens het laatste optreden in Nederland, op 8 augustus 2010, was al een duidelijk verzwakte Burke te zien. Het gehele optreden tijdens Folkfestival Dranouter bleef hij op een gouden troon zitten. Ook het decor werd aangepast, zodat het publiek niet kon zien hoe men hem van het podium haalde.
Op 10 oktober 2010 overleed Burke op Luchthaven Schiphol. Hij was daar vanuit Los Angeles aangekomen voor een optreden op 12 oktober met De Dijk in Paradiso in Amsterdam.
Je zit er het dichtste bij. 19x.quote:
Was vorig jaar de bob toen ik met 4 vrienden naar FortaRock in Nijmegen was geweest.... terugreis was minder prettig zeg maarquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mensen die drinken? neuh. Ik kan het altijd prima met die lui vinden, nuchter of niet. als ze maar niet te dronken zijn
ik word een beetje moe van al die manipulaasie van radio 2.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, dat was dan toch ook niet echt de moeite waard.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:27 schreef Szura het volgende:
Nice.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mensen die drinken? neuh. Ik kan het altijd prima met die lui vinden, nuchter of niet. als ze maar niet te dronken zijn
Mooie score, hadden ze Blöf maar gelijk meegepaktquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, dat was dan toch ook niet echt de moeite waard.
Ja ik ze uiteraard los van elkaar, maar dit nummer heb ik blijkbaar helemaal gemist..quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Samenwerking DE DIJK en soul-legende Solomon Burke.
Dat liep overigens niet best af...
[..]
Er zijn vliegtuigstoelen bij bedoeningquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
Solomon Burke, overleden op Schiplhol. Rip.
och, je moet je een beetje tot hun niveau verlagen. Ik heb vrijdag met vrienden gechilld en ze snoven, blowden EN dronken die avond, ik blowde alleen. Kon prima met ze lullen. Het helpt dat ik stoned ook de oren er van af kan kletsen bij mensenquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was vorig jaar de bob toen ik met 4 vrienden naar FortaRock in Nijmegen was geweest.... terugreis was minder prettig zeg maar
Nicequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je zit er het dichtste bij. 19x.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |