Doen ze elk jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:02 schreef TheVulture het volgende:
Een nieuwsitem over de Top 2000, dit is toch wel de overtreffende trap van zelfbevlekking
Soort van Ruud de Wild dusquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:05 schreef Szura het volgende:
Jeroen van Inkel heeft een permanente dubbele tong
Later Peacequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:06 schreef peaceman het volgende:
ik taai ook af.. uur is verder vrij matig en ik ben moe
Ruikt vast niet frisquote:
trusten!quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:06 schreef peaceman het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:06 schreef peaceman het volgende:
Niets mis mee als je er je eigen ding van maakt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Santana, biatch, alles stelen niks bedenken, meh, pauperartiestgenot
Wie ben jijquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:05 schreef Evenstar het volgende:
Ook hier had iets van Motley kunnen staan
Dat is volgend uur al.quote:
Wat doe jij als je binnen loopt en er staan Tino Martin fans? Afdruipen op toch de avond volmaken>quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit jaar überhaupt maar weinig feestjes gehad.
Kyran.quote:
Wat heb je liever: senielen op Zoom of boomers in het café die niet weten hoe ze moeten bewegen op gitaarmuziek?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hallo debielen thuis op Zoom. HALLO!!! HAHAHAH WAT LEUK
quote:LAAT JE BAARD STAAN, MAAR RED MIJ NIET
Hopen dat er genoeg bier is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat doe jij als je binnen loopt en er staan Tino Martin fans? Afdruipen op toch de avond volmaken>
Wat een smerige streek, dan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah, ik snap ineens de 8 uur extra. Voorheen was er geen reclame tussen 12 en 6..
lekker! Ik heb voor overmorgen ook een Amerikaans biertje; Merry Christmas & Happy New Year (Our Special Ale) (2020)quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:07 schreef Evenstar het volgende:
Mijn Little Sumpin' Sumpin' Ale is op
En dan heb je ook nog diens broer Marcelquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwar hem altijd met Maarten van Roosmalen
ik niet in ieder geval, hoor dit serieus echt voor het eerstquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wie stemt op zo'n nummer in godsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |