Ik vind het eigenlijk wel teleurstellend dat we nog niet bij Bugno5 zijn aanbeland.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nu al meer dan anderhalf jaar 1 account. Heb wel ook situaties gehad dat ik mn account wilde afsluiten, vanwege dronkemanschap ja.
Die single ligt hier ook nog ergens in huis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee hoor, the Who staat er gewoon in
Gemiste kans om houd je mond te zeggen.quote:
Dat ene plaatje is best goed. Rest is t zelfde en minder.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Odell heeft meer nummers? Goh, je valt van de ene verbazing in de andere.
er zijn toch wel alternatieven?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Als imgur het nou gewoon had gedaan had ik nog wat leuke plaatjes kunnen posten.
Een absolute god.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat ene plaatje is best goed. Rest is t zelfde en minder.
Wat vindt jij van Tallest Man On Earth?
Imgbb doet het nogquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Als imgur het nou gewoon had gedaan had ik nog wat leuke plaatjes kunnen posten.
Ik heb afgelopen week nog naar allemaal ouvertures geluisterd. Klassieke muziek-genot.quote:
Diaan,.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef Evenstar het volgende:
@:Dagoduck @:Houdjemond Wie was aan de beurt om bier te halen?
--> midlife crisis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat ik een motor ga kopen en weer naar clubs ga en zo.
Ben te lui.quote:
daarom, een aboquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben jullie dat ook hier op FOK ...die verschrikkelijke reclame continue op popup onderin?
Ik klik het 100x weg en het komt 200x terug.
Mijn glas is leeg inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef Evenstar het volgende:
@:Dagoduck @:Houdjemond Wie was aan de beurt om bier te halen?
Kan je in je instellingen veranderen. Ik DM wel evenquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben jullie dat ook hier op FOK ...die verschrikkelijke reclame continue op popup onderin?
Ik klik het 100x weg en het komt 200x terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |