quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:11 schreef Szura het volgende:
Fantastische statistieken wel in beeld
20% van de stemmers kijkt naar wielrennen
Ja, die statistieken elk jaar voegen een boel toequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:11 schreef Szura het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan Ik red me wel van Kommil Foo denken, daar zit de volgende regel tekst in:quote:
Ondertussen gaan veldrijwedstrijden niet door omdat ze niet op de lijst met topsporten staan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:11 schreef Szura het volgende:
Ik vul die shit echt nooit in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:11 schreef Szura het volgende:
Houd je opquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al bijna 39+?
Nu al meer dan anderhalf jaar 1 account. Heb wel ook situaties gehad dat ik mn account wilde afsluiten, vanwege dronkemanschap ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Vergeet jij gewoon elke keer je wachtwoord of weet je niet meer hoe je moet inloggen zoals @:tong80, of zit er een andere briljante reden achter elke keer een nieuw account?
Klinkt allemaal hetzelfde joh ... zeikerig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Odell heeft meer nummers? Goh, je valt van de ene verbazing in de andere.
The Who? Staat op 1458.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef ok01 het volgende:
Is Overture trouwens verdwenen dit jaar of heb ik het gewoon gemist
Nee hoor, the Who staat er gewoon inquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:12 schreef ok01 het volgende:
Is Overture trouwens verdwenen dit jaar of heb ik het gewoon gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |